Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:42:46


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









26 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752620 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Chefman
Vendég
« Válasz #1125 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 18:32:41 »

Köszönöm szépen az eddigi tippeket mindenkitől. Most 18:00-kor rendben indult az autó, meglátjuk holnap reggel.

Matyika ! Természetesen nem nyitjuk meg a nagynyomású rendszert járó motornál és jó pár percig utána sem ismerem a veszélyeket (8 éve a BMW-nél 32 bar körüli vízzel műanyag elemeket vágtak méretre, tehát van ereje bőven már 100 barnak is.)  Sajnos amikor tanultam a szakmát a dieselből az adagolós Turbó diesel volta csúcs. Végig olvastam a Diesel szakrendelés topicot és sok hasznos dolgot találtam.
Ez a levegősödés az amit nem értettem miért történt többször is egymás után. Mondod, hogy elégnek kellene lennie a kisnyomású szivattyú a nyomásának a légtelenítéshe z, lehetséges, hogy az nem nyom eleget?

A leállító szelepre én is gondoltam, de mivel a légtelenítések után simán indult így azt kizártam a hiba források közül, persze ettől függetlenül 118 ezer Km. után valószínű érdemes kitisztítani. Körbe néztem, elöl az intercooler környékén nem találtam ezt a szelepet, lehetséges, hogy a motor mögött van turbo közelében?



Sajnos sehol nem találtam ehhez a kocsihoz sem kezelési útmutatót sem szervíz könyvet, sem robbantott ábrát pedig nagyon jól jönne.

A kezelési útmutató topicban írt www.hmaservice .com-ra nem enged regisztrálni egyfolytában arra hivatkozik, hogy nem olvastam el a szabályzatot amit egyébként meg sem akar nyitni.  Illetve valaki linkelt egy Orosz weboldalt ott kipróbáltam minden féle keresést  de bármit állítottam be mindig csak a benzines Elantrák robbantott ábrái jöttek be.

Ha valakinek van ilyen egészen véletlenül, nagy örömmel fogadnám.
Köszönöm előre is.
Naplózva
DynoJet
Vendég
« Válasz #1126 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 18:39:05 »

A lila nyilad az EGR szelepre mutat. Nem arról beszélt Matyika.
Az említett szelep az intercooler és a hengerfejen lévő szívócsonk között van.

Elméletileg kell lennie, bár ahogy elnézem még az EGR is vákuumos vezérlésű így a régifajta a kocsi/motor. De ettől függetlenül kellene lennie fojtószelepnek ....
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #1127 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 18:52:47 »

Nekem meg melegen rosszabul indul a Galloper, mint hidegen. Hidegen "pöcre" indul, melegen meg 3-4 fordulatra. Ez miért van?  :nemtom:
Más Galloper melegen is "pöcre" indul.

üzenet összevonva: 2010. Szeptember 19. - 18:53:59
Nekem van ilyen leállitó szelep a Galloperben?
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1128 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 18:58:57 »

Nekem meg melegen rosszabul indul a Galloper, mint hidegen. Hidegen "pöcre" indul, melegen meg 3-4 fordulatra. Ez miért van?  :nemtom:
Más Galloper melegen is "pöcre" indul.

üzenet összevonva: 2010. Szeptember 19. - 18:53:59
Nekem van ilyen leállitó szelep a Galloperben?

Nem hiszem, hogy lenne. Adagolós motorokon nem nagyon van.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Chefman
Vendég
« Válasz #1129 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 20:58:55 »

A lila nyilad az EGR szelepre mutat. Nem arról beszélt Matyika.
Az említett szelep az intercooler és a hengerfejen lévő szívócsonk között van.

Elméletileg kell lennie, bár ahogy elnézem még az EGR is vákuumos vezérlésű így a régifajta a kocsi/motor. De ettől függetlenül kellene lennie fojtószelepnek....

Lehet akkor nekem nincs ilyen lefojtó szelepem? Ma végig követtem a szívócsövet az intercooler és a szívócsonk között nem találtam ilyesmit, csak a légtömeg mérőt. Igaz az intercooler is elég jól el van dugva az Elantrába a lökhárító bal oldala alá, azt mondták a Hyundaí szervízben még tavaly hogy a CRDi Elantrákba ezért is nem lehet a gyári helyre ködlámpát építeni mert ott van mögötte a töltőlevegő hűtő.

Egy másik kérdés az apósom Tucsonjában (2.0 CRDI D4EA) elkezdett folyni a hűtővíz a szivattyúnál. Ezt cserélni kell mindenképpen, vagy lehetséges csapács+szimmering csere után új életre kelteni.

Egyébként 4 db. Hyundai van itt a szűkebb családban AZ Elantrámat már írtam, Apósomnak egy Tucson van, a sogórnőmnek egy I30 1.4 SW valamint az ő apósának egy Hyundai Sonata 2.0 Crdi ez utóbbi két kocsi még igen fiatal nagyjából fél évesek.
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #1130 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 21:02:08 »

Egyébként 4 db. Hyundai van itt a szűkebb családban AZ Elantrámat már írtam, Apósomnak egy Tucson van, a sogórnőmnek egy I30 1.4 SW valamint az ő apósának egy Hyundai Sonata 2.0 Crdi ez utóbbi két kocsi még igen fiatal nagyjából fél évesek.
Klassz család vagytok.  :good:
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
DynoJet
Vendég
« Válasz #1131 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 21:16:53 »

A lila nyilad az EGR szelepre mutat. Nem arról beszélt Matyika.
Az említett szelep az intercooler és a hengerfejen lévő szívócsonk között van.

Elméletileg kell lennie, bár ahogy elnézem még az EGR is vákuumos vezérlésű így a régifajta a kocsi/motor. De ettől függetlenül kellene lennie fojtószelepnek ....

Lehet akkor nekem nincs ilyen lefojtó szelepem? Ma végig követtem a szívócsövet az intercooler és a szívócsonk között nem találtam ilyesmit, csak a légtömeg mérőt. Igaz az intercooler is elég jól el van dugva az Elantrába a lökhárító bal oldala alá, azt mondták a Hyundaí szervízben még tavaly hogy a CRDi Elantrákba ezért is nem lehet a gyári helyre ködlámpát építeni mert ott van mögötte a töltőlevegő hűtő.

Egy másik kérdés az apósom Tucsonjában (2.0 CRDI D4EA) elkezdett folyni a hűtővíz a szivattyúnál. Ezt cserélni kell mindenképpen, vagy lehetséges csapács+szimmering csere után új életre kelteni.

Egyébként 4 db. Hyundai van itt a szűkebb családban AZ Elantrámat már írtam, Apósomnak egy Tucson van, a sogórnőmnek egy I30 1.4 SW valamint az ő apósának egy Hyundai Sonata 2.0 Crdi ez utóbbi két kocsi még igen fiatal nagyjából fél évesek.

Hát a légmennyiség mérő biztos nem az intercooler és a szívócsonk között van!
Az a levegőszűrő és a turbó szívóoldala között van.
Ha mégis találtál valamit az intercooler (kilépő oldal) és a szívócsonk között, akkor az lehet az, amit te légmennyiségmé rőnek nézel.

Vízpumpa nem szétszedhető! Vagyis igen, de utána össze nem rakod.... :D
Elszörnyedek ha ilyeneket hallok, hogy csapágy+szimmering....huhh...... csere és kész!
Km mennyi van benne? Mert 120e-nél úgyis vezérlés csere...ha a közelében van, akkor mehet egyszerre is..... mert a vízpumpához le kell venni  a vezérlést és én egy 50%-nél használtabb vezérlést már nem raknék vissza...... ha pedig kevés km van benne...... meg kellene nézni biztosan hol folyik a "víz", mert a vízpumpák nem szoktak romlani ezeknél a motoroknál....
Naplózva
Chefman
Vendég
« Válasz #1132 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 22:36:05 »

A lila nyilad az EGR szelepre mutat. Nem arról beszélt Matyika.
Az említett szelep az intercooler és a hengerfejen lévő szívócsonk között van.

Elméletileg kell lennie, bár ahogy elnézem még az EGR is vákuumos vezérlésű így a régifajta a kocsi/motor. De ettől függetlenül kellene lennie fojtószelepnek ....

Lehet akkor nekem nincs ilyen lefojtó szelepem? Ma végig követtem a szívócsövet az intercooler és a szívócsonk között nem találtam ilyesmit, csak a légtömeg mérőt. Igaz az intercooler is elég jól el van dugva az Elantrába a lökhárító bal oldala alá, azt mondták a Hyundaí szervízben még tavaly hogy a CRDi Elantrákba ezért is nem lehet a gyári helyre ködlámpát építeni mert ott van mögötte a töltőlevegő hűtő.

Egy másik kérdés az apósom Tucsonjában (2.0 CRDI D4EA) elkezdett folyni a hűtővíz a szivattyúnál. Ezt cserélni kell mindenképpen, vagy lehetséges csapács+szimmering csere után új életre kelteni.

Egyébként 4 db. Hyundai van itt a szűkebb családban AZ Elantrámat már írtam, Apósomnak egy Tucson van, a sogórnőmnek egy I30 1.4 SW valamint az ő apósának egy Hyundai Sonata 2.0 Crdi ez utóbbi két kocsi még igen fiatal nagyjából fél évesek.

Hát a légmennyiség mérő biztos nem az intercooler és a szívócsonk között van!
Az a levegőszűrő és a turbó szívóoldala között van.
Ha mégis találtál valamit az intercooler (kilépő oldal) és a szívócsonk között, akkor az lehet az, amit te légmennyiségmé rőnek nézel.

Vízpumpa nem szétszedhető! Vagyis igen, de utána össze nem rakod.... :D
Elszörnyedek ha ilyeneket hallok, hogy csapágy+szimmering....huhh...... csere és kész!
Km mennyi van benne? Mert 120e-nél úgyis vezérlés csere...ha a közelében van, akkor mehet egyszerre is..... mert a vízpumpához le kell venni  a vezérlést és én egy 50%-nél használtabb vezérlést már nem raknék vissza...... ha pedig kevés km van benne...... meg kellene nézni biztosan hol folyik a "víz", mert a vízpumpák nem szoktak romlani ezeknél a motoroknál....

A vízpumba ügy apósom döntése ,de reggel beszélek vele mert azért még fiatal a Tucson (2006-os)  és 90 000 Km van benne. Nem kezdtük el szétszedni csak láttuk, hogy folyik belőle a víz. Nagyon körbe van burkolva a motor+alul is teljesen burkolt egy műanyag lemezzel így nem látszik a víz forrása csak annyi, hogy fagyálló folyik.

AZ Elantrán én ezt nézem légtömeg mérőnek:





Jól néztem?  :chef:  :g:
Naplózva
DynoJet
Vendég
« Válasz #1133 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 22:46:44 »

A lila nyilad az EGR szelepre mutat. Nem arról beszélt Matyika.
Az említett szelep az intercooler és a hengerfejen lévő szívócsonk között van.

Elméletileg kell lennie, bár ahogy elnézem még az EGR is vákuumos vezérlésű így a régifajta a kocsi/motor. De ettől függetlenül kellene lennie fojtószelepnek ....

Lehet akkor nekem nincs ilyen lefojtó szelepem? Ma végig követtem a szívócsövet az intercooler és a szívócsonk között nem találtam ilyesmit, csak a légtömeg mérőt. Igaz az intercooler is elég jól el van dugva az Elantrába a lökhárító bal oldala alá, azt mondták a Hyundaí szervízben még tavaly hogy a CRDi Elantrákba ezért is nem lehet a gyári helyre ködlámpát építeni mert ott van mögötte a töltőlevegő hűtő.

Egy másik kérdés az apósom Tucsonjában (2.0 CRDI D4EA) elkezdett folyni a hűtővíz a szivattyúnál. Ezt cserélni kell mindenképpen, vagy lehetséges csapács+szimmering csere után új életre kelteni.

Egyébként 4 db. Hyundai van itt a szűkebb családban AZ Elantrámat már írtam, Apósomnak egy Tucson van, a sogórnőmnek egy I30 1.4 SW valamint az ő apósának egy Hyundai Sonata 2.0 Crdi ez utóbbi két kocsi még igen fiatal nagyjából fél évesek.

Hát a légmennyiség mérő biztos nem az intercooler és a szívócsonk között van!
Az a levegőszűrő és a turbó szívóoldala között van.
Ha mégis találtál valamit az intercooler (kilépő oldal) és a szívócsonk között, akkor az lehet az, amit te légmennyiségmé rőnek nézel.

Vízpumpa nem szétszedhető! Vagyis igen, de utána össze nem rakod.... :D
Elszörnyedek ha ilyeneket hallok, hogy csapágy+szimmering....huhh...... csere és kész!
Km mennyi van benne? Mert 120e-nél úgyis vezérlés csere...ha a közelében van, akkor mehet egyszerre is..... mert a vízpumpához le kell venni  a vezérlést és én egy 50%-nél használtabb vezérlést már nem raknék vissza...... ha pedig kevés km van benne...... meg kellene nézni biztosan hol folyik a "víz", mert a vízpumpák nem szoktak romlani ezeknél a motoroknál....

A vízpumba ügy apósom döntése ,de reggel beszélek vele mert azért még fiatal a Tucson (2006-os)  és 90 000 Km van benne. Nem kezdtük el szétszedni csak láttuk, hogy folyik belőle a víz. Nagyon körbe van burkolva a motor+alul is teljesen burkolt egy műanyag lemezzel így nem látszik a víz forrása csak annyi, hogy fagyálló folyik.

AZ Elantrán én ezt nézem légtömeg mérőnek:





Jól néztem?  :chef:  :g:


Igen, az a MAF.
De ez a levegőszűrőház fedél és a turbó szívó oldala között van, ahogy mondtam.

Ha valóban a fagyálló folyik a Tucson-nál és valóban a vízpumpánál (elméletileg lehetséges, gyakorlatilag még nem találkoztam ilyennel), akkor és javaslom a vezérlés cserét is....ha már, mert ott csak alkatrész költség a többlet, nincs munkadíj + !
Naplózva
Chefman
Vendég
« Válasz #1134 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 07:52:56 »

Derűs Reggelt!  7:00 és a kocsi ismét nem indul. Brutális mennyiségű levegő az üzemanyag szűrőnél. A kisnyomású szivattyú lehet tudná valahol légteleníteni, de ekkora mennyiség hova tudna menni? Ezt nem tudtuk meg mivel az alig 1 éves 72 Ah akksit is lemerítette és nem indult de a levegő még mindíg ott volt. Most mondunk pár ,,imát" amig töltődik az aksi aztán ha sikerül elindulni akkor meg sem állunk a Bosch szervízig.  Szomorú
Naplózva
DynoJet
Vendég
« Válasz #1135 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 09:07:32 »

Derűs Reggelt!  7:00 és a kocsi ismét nem indul. Brutális mennyiségű levegő az üzemanyag szűrőnél. A kisnyomású szivattyú lehet tudná valahol légteleníteni, de ekkora mennyiség hova tudna menni? Ezt nem tudtuk meg mivel az alig 1 éves 72 Ah akksit is lemerítette és nem indult de a levegő még mindíg ott volt. Most mondunk pár ,,imát" amig töltődik az aksi aztán ha sikerül elindulni akkor meg sem állunk a Bosch szervízig.  Szomorú

Elég csak a gyújtást rátenni 5-6 alkalommal, hogy menjen az AC. Nem kell indítózni hozzá és akkor nem merül akksi. Egyébként az AC a rendszerben lévő levegőt a tankba nyomja vissza. Ezért tippeltem elsőként arra, hogy már a tankból levegős gázolajat tol előre, mert ha tiszta anyagot tolna akkor 5-6 gyújtás ráfordítás után még az üres szűrőt is lelégteleníten é.(mindig így csináltam)
Kisnyomású körben nyomást kell mérni a szűrő előtt és a szűrő után is.
Naplózva
pepe pécs
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



« Válasz #1136 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 09:30:11 »

Szép estét mindenkinek !

Jó ideje nem jártam erre, és külön elnézést kérek PEPEPÉCS-től, hogy a lebeszélt találkozó azóta sem jött össze, de pótolni fogom.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Chefman

Semmi gond , először az autód gyógyuljon meg. :simi:De nem felejtettem el. ;)
Naplózva

2003-as  ACCENT 1.5 CRDI  ezüst
Becsüld az ÉLETET amíg van , mindenkiét !
Ha elmúlik , már késő !
Chefman
Vendég
« Válasz #1137 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 09:31:27 »

Derűs Reggelt!  7:00 és a kocsi ismét nem indul. Brutális mennyiségű levegő az üzemanyag szűrőnél. A kisnyomású szivattyú lehet tudná valahol légteleníteni, de ekkora mennyiség hova tudna menni? Ezt nem tudtuk meg mivel az alig 1 éves 72 Ah akksit is lemerítette és nem indult de a levegő még mindíg ott volt. Most mondunk pár ,,imát" amig töltődik az aksi aztán ha sikerül elindulni akkor meg sem állunk a Bosch szervízig.  Szomorú

Elég csak a gyújtást rátenni 5-6 alkalommal, hogy menjen az AC. Nem kell indítózni hozzá és akkor nem merül akksi. Egyébként az AC a rendszerben lévő levegőt a tankba nyomja vissza. Ezért tippeltem elsőként arra, hogy már a tankból levegős gázolajat tol előre, mert ha tiszta anyagot tolna akkor 5-6 gyújtás ráfordítás után még az üres szűrőt is lelégteleníten é.(mindig így csináltam)
Kisnyomású körben nyomást kell mérni a szűrő előtt és a szűrő után is.

8-10 szer gyujtás fel-gyújtás le hogy légtelenítsen aztán indítózás. de nem indult. Majd újra légtelenítés gyújtás fel AC nyomja majd ha megállt újra gyújtás le gyújtás fel. Nem indult. Majd ezeket megunva a szűrő ház tetején a csavart kiszedve nyomja ki a levegőt igen nagy mennyiségben. Nem értem magát a jelenséget, hogy tegnap légtelenítés után megy rendben. Ma reggelre meg jelentős mennyiségű levegő és nem indul. Végül többszöri légtelenítés majd lemerült akkumulátor újra töltése után elindult most szerelőnél van meglátjuk mit lát nem tudtam ott maradni mert dolgozni kellett jönnöm, de apósom felügyeli őket.
Naplózva
DynoJet
Vendég
« Válasz #1138 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 09:39:31 »

Derűs Reggelt!  7:00 és a kocsi ismét nem indul. Brutális mennyiségű levegő az üzemanyag szűrőnél. A kisnyomású szivattyú lehet tudná valahol légteleníteni, de ekkora mennyiség hova tudna menni? Ezt nem tudtuk meg mivel az alig 1 éves 72 Ah akksit is lemerítette és nem indult de a levegő még mindíg ott volt. Most mondunk pár ,,imát" amig töltődik az aksi aztán ha sikerül elindulni akkor meg sem állunk a Bosch szervízig.  Szomorú

Elég csak a gyújtást rátenni 5-6 alkalommal, hogy menjen az AC. Nem kell indítózni hozzá és akkor nem merül akksi. Egyébként az AC a rendszerben lévő levegőt a tankba nyomja vissza. Ezért tippeltem elsőként arra, hogy már a tankból levegős gázolajat tol előre, mert ha tiszta anyagot tolna akkor 5-6 gyújtás ráfordítás után még az üres szűrőt is lelégteleníten é.(mindig így csináltam)
Kisnyomású körben nyomást kell mérni a szűrő előtt és a szűrő után is.

8-10 szer gyujtás fel-gyújtás le hogy légtelenítsen aztán indítózás. de nem indult. Majd újra légtelenítés gyújtás fel AC nyomja majd ha megállt újra gyújtás le gyújtás fel. Nem indult. Majd ezeket megunva a szűrő ház tetején a csavart kiszedve nyomja ki a levegőt igen nagy mennyiségben. Nem értem magát a jelenséget, hogy tegnap légtelenítés után megy rendben. Ma reggelre meg jelentős mennyiségű levegő és nem indul. Végül többszöri légtelenítés majd lemerült akkumulátor újra töltése után elindult most szerelőnél van meglátjuk mit lát nem tudtam ott maradni mert dolgozni kellett jönnöm, de apósom felügyeli őket.

Feltehetően AC lesz az vagy mint írtam már az AC és a tankból kijövő csatlakozás között valahogy levegő kerül az előrejutó gázolajba. Ha már megy a kocsi az AC folyamatos üzeme mellett lehet levegősen tud annyi gázolajat előreszállítan i, hogy megy a motor.
Ismét azt mondom, nyomás mérés szűrő előtt, szűrő után.
Naplózva
Chefman
Vendég
« Válasz #1139 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 16:31:49 »

Pécs Bosch szervíz a levegősödési probléma tekintetében a kipufogó rendszert kezdték vizsgálni. Ijesztő, hogy ilyen szakemberek gyártanak a gyárban is nem csoda, hogy elromlik. Nem találták a hibát.. nem lepődtem meg...

Aztán átvittük a kocsit a Pécsi Hyundai márkaszervízbe ott kimérték, nyomások rendbe voltak majd kiderült, hogy a 2-es hengernél nem zár le a porlasztó rendesen , és az 1-es hengernél sem tökéletes. Elküldték javításra valami Keceli szervízbe. hét végére ígérték, hogy kész lesz (60 ezer Ft/db. Szomorú ).

MÁS TÉMA :

A Hyundai Klub vezetőségétől kérdezem, hogy van a cégemnek egy olaj és kenőanyag webáruháza. Itt folyamatosan bővül a termék választék. HA lehetőséget biztosítana részünkre egy reklám elhelyezésre vagy egy hírlevél kiküldésre a tagok részére, akkor egy folyamatos 10% kedvezményt tudnánk biztosítani a Hyundai klub tagok részére. Itt tudjátok megnézni a webáruházat: www.kenoanyagf utar.hu
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.