Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:42:09


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752619 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #735 Dátum: 2009. December 02. - 22:47:30 »

http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-getz-part-2-01-10-05.asp

Tényleg van, de az biztos, hogy D4FA? esetleg VGT nélkül? Mert akkor ugyanaz a helyzet, mint Libnél...


én nem tom, csak sejtem, hogy ez lehet
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #736 Dátum: 2009. December 02. - 22:51:03 »

Forgalmiból vett adatok semmit sem érnek. Akár súly, akár teljesítményrő l van szó.

Szerintem is kamu a 88 ló! Olcsóbb a teljesítményad ó. A hivatalos szervek nem fognak utánanézni, hogy a D4FA amúgy 110 ló...

Az egyémben is 112 ló van a forgalmi szerint, pedig ez a 125-ös szerintem. Ezzel a felszereltségg el...
A D4EA legalább kijött 112 lóval is, de D4FA-t még nem láttam 88-al.
Naplózva

Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #737 Dátum: 2009. December 02. - 22:53:09 »

Forgalmiból vett adatok semmit sem érnek. Akár súly, akár teljesítményrő l van szó.

Szerintem is kamu a 88 ló! Olcsóbb a teljesítményad ó. A hivatalos szervek nem fognak utánanézni, hogy a D4FA amúgy 110 ló...

Az egyémben is 112 ló van a forgalmi szerint, pedig ez a 125-ös szerintem. Ezzel a felszereltségg el...
A D4EA legalább kijött 112 lóval is, de D4FA-t még nem láttam 88-al.
akko kamu... ez van...
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
rolmillion
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 253



WWW
« Válasz #738 Dátum: 2009. December 02. - 23:19:30 »

Minden használt autó Getz 4 hengeres 88 lóval van írva. Az Accent és a Rio 110 lovas. Külföldön 110 LE-s a Getz. http://www.hyundai.hu/pdf/getz_muszaki_adatok.pdf
Mondjuk itt növelt teljesítményű is van, de használtban csak 88 LE-set láttam eddig.
Én meg 5-30-as Castrolt használok. Eddig nem fogyizza, és nincs semmi füstölés. Térjek át 5-40-re?
Naplózva

2004. Hyundai Getz CRDI
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #739 Dátum: 2009. December 02. - 23:21:41 »

amúgy, csak ha emlékeim nem csalnak isten mentsen, hogy vitatkozzam, de a 3-ról 4 hengeresre való átálláskor jöttek ki 88 Le-s motorok a getzhez, de nem került hozzá vgt turbó, aztán vgt turbóval ez a 88 LE-ről 100 LE-re változott, ha nem csal az emlékezetem, az 1,5-ös CRDI 110 LE-vel nem jött ki, nálunk legalábbis nem, de kérdezzük majd meg a vighjani-t neki hány pacis, ugyanis, az övé 4 hengeres, de már vgt asszem :)
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 02. - 23:24:13 írta Heor » Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #740 Dátum: 2009. December 02. - 23:23:38 »

Én meg 5-30-as Castrolt használok. Eddig nem fogyizza, és nincs semmi füstölés. Térjek át 5-40-re?

Jó az 5-30 is szerintem.

Minden használt autó Getz 4 hengeres 88 lóval van írva. Az Accent és a Rio 110 lovas. Külföldön 110 LE-s a Getz. http://www.hyundai.hu/pdf/getz_muszaki_adatok.pdf
Mondjuk itt növelt teljesítményű is van, de használtban csak 88 LE-set láttam eddig.

Na jó, de ezt a 88-at 193 köbcentivel tudja rotfl

http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/getz/hyundai_getz_1.5_crdi_klima-3386977

Post Merge: [time]2009. dec.  2., szerda, 22.26.03 GMT-1[/time]
Van 75, 82, 86, 88 lóerős is :) A használtautón olyan motorválaszték van, hogy a Hyundai sem látott még olyan motorokat.

http://href.hu/x/ar87

8 db 2006 utáni (2005/08-ban volt motorváltás) dízel getz van fent, mindegyik 1493 ccm - és több 75, egy két 82, 86, és több 88 lóerős van... Fingjuk sincs, csak másolják egymást.

« Utoljára szerkesztve: 2009. December 02. - 23:30:30 írta Sziszipapa » Naplózva

Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #741 Dátum: 2009. December 02. - 23:28:02 »


Én meg 5-30-as Castrolt használok. Eddig nem fogyizza, és nincs semmi füstölés. Térjek át 5-40-re?

Jó az 5-30 is szerintem.

Minden használt autó Getz 4 hengeres 88 lóval van írva. Az Accent és a Rio 110 lovas. Külföldön 110 LE-s a Getz. http://www.hyundai.hu/pdf/getz_muszaki_adatok.pdf
Mondjuk itt növelt teljesítményű is van, de használtban csak 88 LE-set láttam eddig.

Na jó, de ezt a 88-at 193 köbcentivel tudja rotfl

http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/getz/hyundai_getz_1.5_crdi_klima-3386977

Post Merge: 2009. December 02. - 23:26:03
Van 75, 82, 88 lóerős is :) A használtautón olyan motorválaszték van, hogy a Hyundai sem látott még olyan motorokat.
na a használtauto végképp nem mérvadó :D kedvencem az összkerekes accent, meg a TDI accent :D
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 337


« Válasz #742 Dátum: 2009. December 03. - 00:01:53 »

Minden használt autó Getz 4 hengeres 88 lóval van írva. Az Accent és a Rio 110 lovas. Külföldön 110 LE-s a Getz. http://www.hyundai.hu/pdf/getz_muszaki_adatok.pdf
Mondjuk itt növelt teljesítményű is van, de használtban csak 88 LE-set láttam eddig.
Én meg 5-30-as Castrolt használok. Eddig nem fogyizza, és nincs semmi füstölés. Térjek át 5-40-re?

Az 5W30 és 5W40 között nincs nagy különbség.100C fokon mért olaj esetén 12,5mm2/s kinematikus viszkozitás alatt 30,a felett 40-es.Pl:40Cfokon 72mm2/s és 100Cfokon 12mm2/s az egy 5W30-as olaj(Castrol Edge).40Cfokon 72mm2/s és 100Cfokon 14mm2/s az már 5W40-es!Szóval a mostani olajak a két osztály határán vannak!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #743 Dátum: 2009. December 03. - 00:51:42 »

http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-getz-part-2-01-10-05.asp

Tényleg van, de az biztos, hogy D4FA? esetleg VGT nélkül? Mert akkor ugyanaz a helyzet, mint Libnél...


én nem tom, csak sejtem, hogy ez lehet

Akko' most nálam mi van? A forgalmiban van hülyeség?
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #744 Dátum: 2009. December 03. - 01:02:28 »

http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-getz-part-2-01-10-05.asp

Tényleg van, de az biztos, hogy D4FA? esetleg VGT nélkül? Mert akkor ugyanaz a helyzet, mint Libnél...


én nem tom, csak sejtem, hogy ez lehet

Akko' most nálam mi van? A forgalmiban van hülyeség?

Nálad egyértelmű, Mátrixban van a D3EA három hengeres, 82 ló, aztán a tiéd, ami simán D4FA 102 ló, a másik D4FA-VGT ami 110 ló.

Ez így konkrétan rendben van :)
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 03. - 01:39:27 írta Sziszipapa » Naplózva

LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #745 Dátum: 2009. December 03. - 01:18:05 »

Nekem a 2-es verzióm van, D4FA, 103 LE, VGT meg monny'onle, vagy mi.
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #746 Dátum: 2009. December 03. - 01:36:46 »

Nekem a 2-es verzióm van, D4FA, 103 LE, VGT meg monny'onle, vagy mi.

Igen, úgy akartam írni, de aztán rájöttem, hogy három is van, Szóval a D4FA és D4FA-VGT létezik. 102/110 paci, de 88-as szerintem nincs. A Változó Geometriás Turbós szoftver meg nem tudom mit szólna, ha nem találná az ő turbóját, meg a motor a szoftverhez.
Naplózva

szifon1
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 81



« Válasz #747 Dátum: 2009. December 03. - 08:34:08 »

Sziasztok!

1,5-ös 4 hengereses CRDI Getzem 44000 km-vel, hidegindításko r kék füstpamaccsal indul. Szerintetek ez még nem korai?



De, korai.

Kérhetek egy kontaktot privátba?

Post Merge: 2009. December 03. - 08:35:40
Nekem a 2-es verzióm van, D4FA, 103 LE, VGT meg monny'onle, vagy mi.

Igen, úgy akartam írni, de aztán rájöttem, hogy három is van, Szóval a D4FA és D4FA-VGT létezik. 102/110 paci, de 88-as szerintem nincs. A Változó Geometriás Turbós szoftver meg nem tudom mit szólna, ha nem találná az ő turbóját, meg a motor a szoftverhez.

A váci márkaszervíz szerint a légtömegmérő s a szoftver különbözik a 88 és 110-es verzió között
Naplózva

Getz 1,5 CRDI 88 HP 245000km "Jó munkásember"
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #748 Dátum: 2009. December 03. - 08:50:57 »

Nekem a 2-es verzióm van, D4FA, 103 LE, VGT meg monny'onle, vagy mi.

Igen, úgy akartam írni, de aztán rájöttem, hogy három is van, Szóval a D4FA és D4FA-VGT létezik. 102/110 paci, de 88-as szerintem nincs. A Változó Geometriás Turbós szoftver meg nem tudom mit szólna, ha nem találná az ő turbóját, meg a motor a szoftverhez.
Nekem nincs gondom amúgy a teljesítménnye l, ekkora autónak elég ez. Persze mindig jó ha van nagyobb tartalék, de 102 és 110 között nem sok különbség van. Az tény, hogy mocskosul megy az Accent az 1.5-ös 110 LE-s CRDi motorral, gondolom a 110-es Getz is ilyen lehet. :) Viszont nem vagyok az a versenyzős ember, aki saját vasát üvegre pörgeti állandóan. :)
Csak az előnyökön gondolkoztam, hogy ha fogyasztásban javul, vagy a kijelzőn megjelenik esetleg egy-egy rejtett adat, amit számol csak nem mutat, annak örültem volna. :)
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
szifon1
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 81



« Válasz #749 Dátum: 2009. December 03. - 09:42:05 »

Igen, nekem is a tartalék és a kisebb fogyasztás miatt izgat a téma. Ha még egyenletes is lenne a teljesítményleadás és azt azonnal tenné - nem tizedmásodpercekkel a gázpedálváltozás után - istenbizony még szeretném is a vasat!
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 03. - 09:46:46 írta szifon1 » Naplózva

Getz 1,5 CRDI 88 HP 245000km "Jó munkásember"
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.