Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:43:25


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









29 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752625 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #660 Dátum: 2009. November 01. - 21:39:52 »

Köszi mindenkinek.
A nagynyomású szivattyút és a csúcsokat 1 éve mérték ki és akkor tökéletesek voltak, illetve a nagynyomásún tömítést cseréltek.
az sajna nem sokat jelent Szomorú
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Mistake
Vendég
« Válasz #661 Dátum: 2009. November 02. - 18:18:51 »

Tudom, hogy nem sokat jelent, de amit itt hirtelen felsoroltatok, azt lássuk be, nem sokan tartanak otthon és talán a legdrágábbak.
Éppen ezért kértem itt a fórumon segítséget, hátha találkozott már valaki éppen ilyen jelenséggel és már utánajártak, hogy pontosan mi is okozta ezt.
Azzal, hogy elkezdem cserélgetni ezeket az alkatrészeket, éppen azt tenném, amit mindenképp el szerettem volna kerülni.
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #662 Dátum: 2009. November 02. - 20:35:10 »

Tudom, hogy nem sokat jelent, de amit itt hirtelen felsoroltatok, azt lássuk be, nem sokan tartanak otthon és talán a legdrágábbak.
Éppen ezért kértem itt a fórumon segítséget, hátha találkozott már valaki éppen ilyen jelenséggel és már utánajártak, hogy pontosan mi is okozta ezt.
Azzal, hogy elkezdem cserélgetni ezeket az alkatrészeket, éppen azt tenném, amit mindenképp el szerettem volna kerülni.

Ezek a lehetőségek pedig. Vagy elvinni egy szervízbe, ahol ugyanezt fogják csinálni csak jóval drágábban. Nem fog megjavulni szerelés nélkül. Találkoztunk ilyen jelenséggel, utánajártunk, ki kellett cserélni. Nem értem, hogy milyen más megoldásra gondoltál?
Naplózva

Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #663 Dátum: 2009. November 02. - 21:49:06 »

Hirtelen gázadásra nem áll le, padlógázon sem füstöl, jól megy, ha megy...
Azt viszont észrevettem, hogy ha megáll, akkor utána egy kis ideig hiába adom rá a gyújtást, a kisnyomású szivattyú nem indul. Egy párszor rá kell adni a gyújtást és mikor hallom, hogy megy a szivattyú, akkor lehet betolni és indul is. A szivattyú reléjét már egyszer megcseréltem egy ugyanolyan típusura, de akkor sem lett más.

Akkor nagyon úgy néz ki, hogy a kisnyomásút mindenképpen ki kellene cserélni. Illetve megnézni, hogy miért nem megy rendesen.
Van kisnyomású szivattyúm is komplett szintjelzővel. Megvan a nagynyomású is. Igazából minden van ami az üzemanyag ellátással kapcsolatos.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #664 Dátum: 2009. November 02. - 22:01:51 »

Benzinkutad is van?  rotfl rotfl rotfl
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #665 Dátum: 2009. November 02. - 22:06:05 »

Benzinkutad is van?  rotfl rotfl rotfl


Béla, bírjál magaddal. :bézból: Szerintem az nem volt a donorautóban.  :D ;)
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #666 Dátum: 2009. November 02. - 22:09:11 »

Benzinkutad is van?  rotfl rotfl rotfl


Béla, bírjál magaddal. :bézból: Szerintem az nem volt a donorautóban.  :D ;)
Pedig most nem is pikánsat mondtam.  :$
Tudom ez szokatlan tőlem.  rotfl
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Sinclair
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.175



« Válasz #667 Dátum: 2009. November 02. - 22:10:41 »

pillanatra azt hittem rossz helyen járok, de hamar meg néztem milyen topik is ez.
Ezekhez nem benzinkút kell, csak be kell menni mekibe, elkérni az aznapi elhasznált étolajat, így könnyű :)
Naplózva

That's All Folk's

----------------
Moonlight metál 1.4 i30 Classic
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #668 Dátum: 2009. November 02. - 22:50:56 »

Hirtelen gázadásra nem áll le, padlógázon sem füstöl, jól megy, ha megy...
Azt viszont észrevettem, hogy ha megáll, akkor utána egy kis ideig hiába adom rá a gyújtást, a kisnyomású szivattyú nem indul. Egy párszor rá kell adni a gyújtást és mikor hallom, hogy megy a szivattyú, akkor lehet betolni és indul is. A szivattyú reléjét már egyszer megcseréltem egy ugyanolyan típusura, de akkor sem lett más.

Akkor nagyon úgy néz ki, hogy a kisnyomásút mindenképpen ki kellene cserélni. Illetve megnézni, hogy miért nem megy rendesen.
Van kisnyomású szivattyúm is komplett szintjelzővel. Megvan a nagynyomású is. Igazából minden van ami az üzemanyag ellátással kapcsolatos.

Mistake!
Szerintem ezzel minden segítséget megkaptál, ki tudjátok próbálni, hogy melyik oldja meg a problémát.
A Gyurcsókot és az Uri Gellert még nem tudtuk leszerződtetni .
Naplózva

Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #669 Dátum: 2009. November 02. - 23:13:04 »

Tudom, hogy nem sokat jelent, de amit itt hirtelen felsoroltatok, azt lássuk be, nem sokan tartanak otthon és talán a legdrágábbak.
Éppen ezért kértem itt a fórumon segítséget, hátha találkozott már valaki éppen ilyen jelenséggel és már utánajártak, hogy pontosan mi is okozta ezt.
Azzal, hogy elkezdem cserélgetni ezeket az alkatrészeket, éppen azt tenném, amit mindenképp el szerettem volna kerülni.

Én a következőt tenném a helyedben. Mivel a kisnyomású szivattyúra gyanakszol, mérnék egy üzemanyagnyomá st a kisnyomású körben. Ez nem egyszerű feladat, mert az üzemanyag szűrő csatlakozói,- ahol a legkönnyebben oldható a rendszer- speciális csatlakozók. Viszonylag nehéz ide beépíteni egy nyomásmérő órát. Ha mégis sikerülne, akkor 4 bar körüli nyomást kell mérjél. Vagy kiszerelném a tankból az üzemanyag szivattyút és megvizsgálnám, hogy mit látok a talpán lévő szűrőn. Ami valójában csak egy fém háló, de ha el van dugulva, akkor komoly gondokat okozhat. Esetleg megpróbálhatod az akksiról megforgatni a pumpát kiszerelt állapotban, de ezt sokáig nem javaslom, mert leég a motor. Ugyanis szárazon nem szeretnek ezek forogni. Még egy módszer van, amit ki lehet próbálni. Talán ez a legegyszerűbb. Ha leáll az autó és nem hallod a szivattyú hangját, akkor kiveszed a relét és a két kapcsolt lábát rövidre zárod egy biztosítékkal védett vezetékkel. Kapcsolt láb = a relé két vastagabbik érintkezője. Ha ekkor sem indul a szivattyú, akkor nagyon nagy valószínűségge l ott a hiba. Sok sikert.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Mistake
Vendég
« Válasz #670 Dátum: 2009. November 03. - 21:39:25 »

Sziasztok!

Először: úgy nem nagy szám javítani valamit, hogy elkezdem kicserélgetni az alketrészeket és egyszercsak jó lesz.
Ezt nálunk sem díjazzák (több mint 12 éve vagyok elektromos karbantartó, divatosabb nevén folyamatirányí tási műszerész és láttam már 1-2 érdekességet).
A kisnyomású szivattyúnak semmi baja, már le lett ellenőrizve.
A relének nincs "vastagabb" és "vékonyabb " lába. Nagy valószínüségge l nincs beégve. Alapból a szivattyú indul, csak a motor nem. Erős a gyanúm, hogy valamilyen indulási feltétel nincs meg. Nem jön meg egy jel valahonnan.... ....vagy mittudom én. Az autó nem az én asztalom.

Nem akartam senkit sem megbántani, vagy belerondítani az egójába.
Ha kiderül a hiba oka, akkor megírom.

Kösz.
Naplózva
poison13
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 225



« Válasz #671 Dátum: 2009. November 03. - 21:41:36 »

 Az autó nem az én asztalom.

Miért nem hallgatsz azokra akiknek az asztaluk? :nemtom:

Post Merge: 2009. November 03. - 21:46:22
Az autó nem az én asztalom.

Miért nem hallgatsz azokra akiknek az asztaluk? :nemtom:

Vagy egy kicsit drágább megoldás: http://injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1 :)
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 03. - 21:46:22 írta poison13 » Naplózva

A valóság nem könnyű, mindennap egy újabb illuzió rombolódik le!

2004-es Hyundai Accent 1.5 CRDi szép sárga, fekete kiegészítőkkel
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #672 Dátum: 2009. November 03. - 21:49:25 »

Sziasztok!

Először: úgy nem nagy szám javítani valamit, hogy elkezdem kicserélgetni az alketrészeket és egyszercsak jó lesz.
Ezt nálunk sem díjazzák (több mint 12 éve vagyok elektromos karbantartó, divatosabb nevén folyamatirányí tási műszerész és láttam már 1-2 érdekességet).
A kisnyomású szivattyúnak semmi baja, már le lett ellenőrizve.
A relének nincs "vastagabb" és "vékonyabb " lába. Nagy valószínüségge l nincs beégve. Alapból a szivattyú indul, csak a motor nem. Erős a gyanúm, hogy valamilyen indulási feltétel nincs meg. Nem jön meg egy jel valahonnan.... ....vagy mittudom én. Az autó nem az én asztalom.

Nem akartam senkit sem megbántani, vagy belerondítani az egójába.
Ha kiderül a hiba oka, akkor megírom.

Kösz.
ne haragudj, én sem akarok a lelkivilágodba gázolni, de csak úgy megjegyzésképp en, regisztrálsz, kérdezel, megpróbálunk segíteni, erre közlöd, hogy ez így nem jó. Ha azt vártad, hogy majd valaki lóhalálában, mosolyogva ismeretlenül oda rohan, megoldja neked a gondodat, sajnálom ezt itt páran megettük már és utána még mi voltunk a szemetek, ha a felsorolt megoldások közül egyik sem tetszik sajnálom, ij. Megjegyzem aracsim, kompletten adott volna egy rendszert is neked, hogy kiderüljön mi a baj, aztán esetleg nem sok százezret kell majd kifizetned arra az alkatrészre amit egyébkén sem  javítanak meg, hanem majd cserélni fognak. De tudod mit, a te dolgod, én várom mire jutsz majd...ja már látom ilyen is volt, valószínű eladod, felszóród mindenhová, hogy milyen rossz ez a márka, soha többé ilyet...aztán mikor az újdonsült valamely német vagy egyéb csoda sokkal jobban megszívat, elgondolkozol titokban a sarokban, hogy lehet el kellett volna gondolkodni akkor ezen a felajánláson.

Kösz.
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Nuccio
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.318


Simpson Templair :D


« Válasz #673 Dátum: 2009. November 03. - 21:57:15 »

Sziasztok!

Nem akartam senkit sem megbántani, vagy belerondítani az egójába.
Ha kiderül a hiba oka, akkor megírom.

Kösz.

Szerintem ez korrekt hozzáállás.
Naplózva

Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #674 Dátum: 2009. November 03. - 22:02:03 »

Sziasztok!

Nem akartam senkit sem megbántani, vagy belerondítani az egójába.
Ha kiderül a hiba oka, akkor megírom.

Kösz.

Szerintem ez korrekt hozzáállás.
engem ugyan nem érintett lelkileg, amit írt az elején, de a klub fennállásának 3 éve alatt volt már nem egy hasonlóan kezdődő példa, igazából, azt korrektebbnek tartottam volna, ha azt írja le, hogy csá gyerekek, szar az autóm valaki jöjjön aki ért hozzá nézze meg...
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.