Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:36:58


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752595 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #510 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 20:56:13 »

van légtőmegmérőm is akár egy próbára is. 2003-as dízel Accentből.
A 2002-es Accentben is van részecskeszűrő, vagy csak katalizátor.
Mert az enyém semmi kormot nem nyom ki a kipufogón.
Kizárt, hogy lenne. Az még manapság is elég nagy ritkaság és "luxus".  :'(
Pedig jó lenne, ha ugyanúgy elterjedne, mint a katalizátor.
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #511 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:00:16 »

van légtőmegmérőm is akár egy próbára is. 2003-as dízel Accentből.
A 2002-es Accentben is van részecskeszűrő, vagy csak katalizátor.
Mert az enyém semmi kormot nem nyom ki a kipufogón.
Kizárt, hogy lenne. Az még manapság is elég nagy ritkaság és "luxus".  :'(
Pedig jó lenne, ha ugyanúgy elterjedne, mint a katalizátor.

De akkor hogy nem füstöl? az 1.9-es azonos évjáratú pdtdi-k meg ontják gyorsításkor a füstöt.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #512 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:05:54 »

Mert a Tiéd jobb, mint egy szaros, agyon tuningboxolt PDTI!
Attól mert diesel, nem kell feltétlenül füstölnie.
A 21 éves Pajerom, se füstöl. Ehhez csak az kellett, hogy kicseréljem a porlasztócsúcs okat gyári újakra és beállitsam az adagolót.  ;)
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #513 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 22:44:59 »

Mert a Tiéd jobb, mint egy szaros, agyon tuningboxolt PDTI!
Attól mert diesel, nem kell feltétlenül füstölnie.
A 21 éves Pajerom, se füstöl. Ehhez csak az kellett, hogy kicseréljem a porlasztócsúcs okat gyári újakra és beállitsam az adagolót.  ;)

Ez így van.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
rolmillion
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 253



WWW
« Válasz #514 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 20:10:29 »

Getzem közelít a 200ezres kilóméterhez. Csak érdeklődnék, hogy ezek a motorok mit bírnak, esetleg idővel egy teljes felújítás megéri e és mennyibe fáj nagyságrendile g? Érdemes még pár tíz-száz ezer km-t hajtani? Vagy milyen drága alkatrész finghat ki benne? Semmi olajfogyasztás, füstölés nincs, pöccre indul (3 hengerhez képest), jól megy, nem csattog-zörög.
Naplózva

2004. Hyundai Getz CRDI
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #515 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 20:37:41 »

Getzem közelít a 200ezres kilóméterhez. Csak érdeklődnék, hogy ezek a motorok mit bírnak, esetleg idővel egy teljes felújítás megéri e és mennyibe fáj nagyságrendile g? Érdemes még pár tíz-száz ezer km-t hajtani? Vagy milyen drága alkatrész finghat ki benne? Semmi olajfogyasztás, füstölés nincs, pöccre indul (3 hengerhez képest), jól megy, nem csattog-zörög.

Boldog ember vagy. Használd egészséggel. Ne törd a fejed felújításon, ez a kocsi így jó ahogy van.  :hi: :D :friends: :friends: :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
karakál
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 819


Egyszer ŐK is Klubtagok lesznek


« Válasz #516 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 21:08:12 »

Getzem közelít a 200ezres kilóméterhez. Csak érdeklődnék, hogy ezek a motorok mit bírnak, esetleg idővel egy teljes felújítás megéri e és mennyibe fáj nagyságrendile g? Érdemes még pár tíz-száz ezer km-t hajtani? Vagy milyen drága alkatrész finghat ki benne? Semmi olajfogyasztás, füstölés nincs, pöccre indul (3 hengerhez képest), jól megy, nem csattog-zörög.
Láttalak valamelyik nap a Soltészon,nagyon pöpec még az az autó :good: :good:
Naplózva
rolmillion
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 253



WWW
« Válasz #517 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 21:11:00 »

Getzem közelít a 200ezres kilóméterhez. Csak érdeklődnék, hogy ezek a motorok mit bírnak, esetleg idővel egy teljes felújítás megéri e és mennyibe fáj nagyságrendile g? Érdemes még pár tíz-száz ezer km-t hajtani? Vagy milyen drága alkatrész finghat ki benne? Semmi olajfogyasztás, füstölés nincs, pöccre indul (3 hengerhez képest), jól megy, nem csattog-zörög.
Láttalak valamelyik nap a Soltészon,nagyon pöpec még az az autó :good: :good:

 :hi: Köszi, de állandóan vikszolom, még a galambszart is rögvest lemosom róla, nehogy megmarja a dukkózást.
Naplózva

2004. Hyundai Getz CRDI
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #518 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 21:44:51 »

Bocsánat, de mi az a Soltész?
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
karakál
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 819


Egyszer ŐK is Klubtagok lesznek


« Válasz #519 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 21:51:46 »

Bocsánat, de mi az a Soltész?
Miskolc,Soltész Nagy Kálmán utca :D
rolmillion a földim.Éppen dohányoztam,amikor elporoszkált a ház előtt.Feltűnik mindíg,mert azt hiszem,én haladok el magam előtt :vakar: :vakar:
Talán még a rendszám betűi is ugyanazok.
"Soltész rejtély" megoldva!! :vazze:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #520 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 23:02:17 »

Ugyanarra a javításra kértetek ajánlatot a miskolci kereskedéstől? Vagy, úgy ahogy van elpacsáltátok?
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
rolmillion
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 253



WWW
« Válasz #521 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 10:01:51 »

Ugyanarra a javításra kértetek ajánlatot a miskolci kereskedéstől? Vagy, úgy ahogy van elpacsáltátok?

Javítás? Ez Hyundai Getz!!! :spiteful:
Naplózva

2004. Hyundai Getz CRDI
karakál
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 819


Egyszer ŐK is Klubtagok lesznek


« Válasz #522 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 21:07:27 »

Ugyanarra a javításra kértetek ajánlatot a miskolci kereskedéstől? Vagy, úgy ahogy van elpacsáltátok?

Javítás? Ez Hyundai Getz!!! :spiteful:
Dettó!! :friends: :friends:
Naplózva
Szvili
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



« Válasz #523 Dátum: 2009. Szeptember 21. - 14:38:23 »

Sziasztok!
Galloperem ismét lebetegedett, a turbójának a tengelye eltört.
Ha lenne valakinek "pénztárcabarát" ötlete, hogy hol, hogyan kéne a javításhoz fogni. Újat 280e-ért ajánlottak.  Szomorú
Használtat nehéz találni, így vsznű a felújítás marad a megoldás.
Érdekelne a véleményetek, kivel érdemes felújíttatni (a neten többen is ajánlják magukat)?
Matyika, JBéla! Nektek mindig voltak jó ötleteitek!?  Üdv. Vili
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #524 Dátum: 2009. Szeptember 21. - 14:57:59 »

Sziasztok!
Galloperem ismét lebetegedett, a turbójának a tengelye eltört.
Ha lenne valakinek "pénztárcabarát" ötlete, hogy hol, hogyan kéne a javításhoz fogni. Újat 280e-ért ajánlottak.  Szomorú
Használtat nehéz találni, így vsznű a felújítás marad a megoldás.
Érdekelne a véleményetek, kivel érdemes felújíttatni (a neten többen is ajánlják magukat)?
Matyika, JBéla! Nektek mindig voltak jó ötleteitek!?  Üdv. Vili

Itt van egy új D4BF-hez 70-ért!

http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/hyundai_galloper_2.5_td_uj_turbo

A napokban tették fel, kérdés, hogy Neked D4BH-e a motorkódod-e :) és ha igen akkor rá lehet-e ezt applikálni (gyanítom, hogy nem).

Szóval mi a motorkódod? Forgalmiban benne van :)

Post Merge: 2009. Szeptember 21. - 15:04:53
Mitsubishi TFO35HM tipusú turbó. Hyundai H1-hez való, 4D56T (D4BF/H)
elvileg :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/mitsubishi_turbo


Bár lehet, hogy mégis, akkor szerintem csapjál le gyorsan az új 70-es re :) az mégiscsak a töredéke (1/4) :)  a 280-as ajánlatnak.

« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 21. - 15:04:53 írta Sziszipapa » Naplózva

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.