Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:43:13


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









28 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752622 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #375 Dátum: 2009. Július 24. - 23:55:19 »

Amit most találtam, az átlátszó flakonban van, hosszú karcsú nyakkal. Nem tudom a nevét, de az eladó mondta, hogy ezt viszik mint a cukrot.
Nem a CataClean? :vakar: Én még az előző autómba vettem, jó drága volt, 7-8000Ft körül a 0.5liter. Nem sok változást tapasztaltam, konkrétan semennyit :lol: . De mint egy hónappal később kiderült nem véletlenül, mert ki volt belezve a katalizátorom, így nem is volt mit megtisztítania ... :vazze: Pedig állítólag nagyon jó :) .

Nem, ez amolyan laposüveg-szerű :) inkább ezekre hasonlított:


De most, hogy így körbejártam a témát veszek egy olyan liquid molyt amit belinkeltem, aztán majd beszámolok róla :) ha érdekel valakit. Az a baj, hogy annyi féle van, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük, és a vélemények hasonlóan megoszlanak.

Post Merge: [time]2009. júl. 24., péntek, 23.39.57 GMT-1[/time]
Esetleg ha van elég vállalkozókedv ű dízeles a csapatban, akkor a következő talira veszek egy ilyen lötyit és csinálhatnánk egy klubtesztet. Legalább tíz autó kellene, de jobb lenne 20. A lötyi 10 tankra elég, de a placebó-hatás kivédésére néhányan tiszta gázolajat kapnának.
Persze senki nem tudná, hogy éppen kapott-e anyagot, vagy sem. Aztán mindenki beszámolna róla. Mit gondoltok?

Post Merge: [time]2009. júl. 25., szombat, 01.11.27 GMT-1[/time]
Nem akartam, de leírom. A PRO-TEC teret akart nyerni itthon, hogy a Hyundai ajánlását is megszerezze. Úgy alakult, hogy a mi szervizünket találták meg egy bemutató erejéig. A demo autó történetesen az enyém volt, mert pont esedékes volt az olajcserém. Kompresszió mérés kezelés előtt és után. Eredmény, 0,5 bar kompresszió növekedés egy hengerben. A többi maradt. Aztán kaptam egy profi üzemanyag tisztító adalékot, mivel nem volt ilyen problémám, nem is éreztem semmi különbséget.
Azt mondták, hogy a CRDi rendszerre fejlesztett tisztító adalékuk a világ töke, ha lesz egy ilyen hibás autónk akkor hívjuk őket és bemutatják mit tud. Lett. Jöttek és bemutatták, sajnos nem vezetett eredményre. A végeredmény, én nem akarom minősíteni az ilyen csodaszereket, de szerelő kellet, hogy rá tudják kötni a világtöke rendszerüket az autó üzemanyag rendszerére. A két üzletkötőnek fingja sem volt, hogyan működik egy Hyundai. Mindegy, rákötöttem. De végül egy BOSCH márkaszervizbe n kötöttek ki az injektorok.

Három dolog lehetséges:

1. PRO-TEC annyit ér mint halottnak a csók.

2. A hazai értékesítők, nem értenek ahhoz, amit árulnak.

3. Előző kettő, egyben.


Azért messzemenő következtetése ket kár lenne levonni ebből az egy esetből! Persze mindenkinek a saját tapasztalata a mérvadó mások állításaival szemben. Azért a Föld bolygóra úgy globálisan nem tekinteném szentírásnak a Te egy, történetesen balul sikerült tapasztalatoda t. Ha következetesen kinyírná az injektorokat akkor már rég betiltották volna, vagy csődbe mentek volna maguktól. Csak Amerikában leperelték volna róluk a gatyájukat is. Azért ezt Neked is be kellene látnod, mégha Neked speciel pont ellenkező tapasztalatod volt is ezzel kapcsolatban.

Előfordul, hogy a beteg már menthetetlen állapotban van és már nem segít rajta a gyógyszer, de ez nem feltétlenűl a gyógyszer hibája. Főleg ha másik egymillió beteg bizonyítottan meggyógyult tőle. Ha nem használna, vagy talán még kárt is okozna, akkor még kereskedelmi forgalomba sem kerülhetne. Azért ezeket komoly vizsgálatok és engedélyezteté sek előzik meg. Már nem a sárkányfüves sarlatánok korát éljük.

Tudom, hogy annak az egy betegnek a hozzátartozóit az nem vígasztalja, hogy mások sikeresen meggyógyúltak tőle, de a gyógyszer hatékonyságát tekintve ezt még hibaszázalékna k sem lehetne nevezni. A gyógyszereket kizárólag betegeknek gyártják. Betegeknek, nem holtaknak. Ennyi. :hi:

Itt még kis módosítással ül is amit írtál:
"1. PRO-TEC halottaknak annyit ér mint halottnak a csók." 
Ez csak egy Freudi elszólás lehetett a részedről!   rotfl rotfl rotfl rotfl

« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 25. - 02:55:50 írta Sziszipapa » Naplózva

Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #376 Dátum: 2009. Július 25. - 18:51:51 »

Ma délelőtt két szerőlén is járt az autóm. Én naív bevittem Szeged Ősz u.-i BOSCH szervízbe, hogy mondják már meg mi baja az autónak. Persze megmondják rák kell kötni a gépre. Kérdeztem, hogy mibe kerül ez? 2-3000 Ft. Elmondtam az előzményeket, hogy hidegen nem csak melegen van a hiba gyorsításkor. A hibakódot már kiolvasták, azt már tudom, hogy mi a hibakód. A tulaj biztatott én meg othagytam. 1-2 óra múlva hív, hogy nincs hibakód, és a hiba se jött elő. Kérdeztem, hogy próbálták előidézni a hibát? Hát a műhelyben állva, durvábban is járatták :'( :cry: :tré: :censored2: de nem jött elő a hiba. Ekkor tájékoztattam ismét őket, hogy gyorsításkor áll le, helyben állva semmi baja  8). Jó akkor kiviszik és úgy próbálják. délben hívnak ismét, hogy előjött a hiba és 1 hibakód van. Szerintük a nyomásszabályz ó szelep lehet a bűnös. Ultrahangos tisztítással meg tudják tisztítani és attól akár jó lehet. Kérdeztem ,hogy ez mennyibe kerül? 20.000 Ft. körül volt a válasz.
És biztosak benne, hogy az a rossz? Nem de az a legvalószínűbb volt a válasz.
Az autóért elmentem, és mutattak egy hibakódot azt, amit már előző hozzászólásomb an is beírtam. Ezért az általam már ismert hibakódért 3000 Ft.-ot legombolt rólam. :para: :ijj: :nemtom: :vazze:
Délelőtt eközben találkoztam egy szerelővel akiről kiderült, hogy Dorozsmán van szerelőműhelye és a szegedi Hyundai márkaszervízbe n dolgozott, és jelenleg is Hyundaiokat szerel, még a Hyundai márkaszervíz is hozzáviszi az olyan autókat amiket ők se tudnak megcsinálni. rotfl rotfl rotfl rotfl
A műhelynél felénél is több Hyundai állt, mint Szikin (4 db) Mondtam is neki, hogy legközelebb hozza ki, meg regisztráljon a klubban. Mondta, hogy nincs Hyundai kocsija. Mondtam neki, hogy szerintem mindannyian tiszteletbeli taggá fogadnánk mivel szeretett márkánkat gyógyítja. :friends: :drinks: :köszi:

Ő is ránézett és szerinte a résolaj sok mindhárom befecskendezőn él, amivel eddig még nem találkozott. Indítozáskor a résolaj kivezetésre rakott csőbe 5x annyi gázolaj kerül mint ami megengedett.
Ezek szerint vennem kell 3 befecskendezőt .

 
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #377 Dátum: 2009. Július 25. - 20:24:38 »

Ő is ránézett és szerinte a résolaj sok mindhárom befecskendezőn él, amivel eddig még nem találkozott. Indítozáskor a résolaj kivezetésre rakott csőbe 5x annyi gázolaj kerül mint ami megengedett.
Ezek szerint vennem kell 3 befecskendezőt .

Akkor porlasztó hiba, de javítható, Érden vagy Gödöllőn tudok ilyet, az érdi olcsóbb.

http://www.dieselcentrum.hu/index_elemei/Page411.html

"2008-tól lehetőség nyílt a Bosch mágnesszelep-vezérlésű common-rail befecskendezők javítására.
A teljes felújítás a résolaj-veszteség megszüntetéséb ől illetve a porlasztócsúcs cseréjéből állhat. Általánosan 25-30 ezer Ft-ból meg lehet „úszni” a darabonkénti javítást. Akár 150-200 ezer Ft is megspórolható (garnitúraa esetén) a technológiával, hiszen eddig csak új befecskendező vásárlása jelentett megoldást."

http://adagolo-injektor-javitas.net/munkadijak.html
BOSCH-DELPHI:  HDI-JTD-CDI-TDCi-CDTi-CTDI-CRDi

BOSCH:

- Injektor ellenőrzés próba padon
Ára: 3.200Ft+Áfa

- Injektor-résolaj javítás
Ára: 15.000Ft+Áfa
Naplózva

vighjani
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.559



« Válasz #378 Dátum: 2009. Július 25. - 20:28:48 »

ÉS mennyire tartós ez a javítás Sziszipapa? :vakar:
Naplózva

Hyundai Getz CRDi LP 2007 Grafit metál
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #379 Dátum: 2009. Július 25. - 20:58:52 »

ÉS mennyire tartós ez a javítás Sziszipapa? :vakar:

Ezt Nekem honnan kellene tudnom? Gondolom garanciát is vállalnak rá. Szerintem hívd fel őket és kérdezd meg, ha tényleg érdekel és nem kötekedés akar lenni.

Amúgy az, hogy mennyire tartós valami, az sokmindentől függ. A porlasztónak nem mindegy, hogy milyen naftát tankolsz, milyen gyakran cserélsz üzemanyagszűrő t, stb. Erre a kérdésre szerintem senki nem fog tudni Neked egzakt választ adni, mert nem is lehet. Emiatt érzem úgy, hogy nem igazán korrekt a kérdés. Ha az újhoz képest nézzük, az mennyire tartós? Mennyibe kerül? Ha azt nézem, hogy közel tízszer annyiba kerül az új és jó esetben mondjuk kibírja tíz évig (nincs rá ennyi garancia, aracsimé 2002-es, ha jól emlékszem, azaz hét évet bírt) és mondjuk legalább egy évet vállalnak a felújítottra, (de pár évig biztos jó az is) akkor könnyen kiszámítható, hogy előre láthatóan megéri felújítani.

Persze mindenki aki akar vehet újakat is nyugodtan, senki nem tart vissza senkit ebben, de én mondjuk nem értem az aggodalmadat. Ha kifejtenéd, vagy tudsz valamit erről, akkor azt mondd légyszi, mert Nekem nincs tapasztalatom ebben, még egy injektoromat sem újíttattam fel, se nem cseréltem ki újra.
Naplózva

vighjani
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.559



« Válasz #380 Dátum: 2009. Július 25. - 21:40:59 »

Nem tudok ezekről a dolgokról semmit,talán csak annyit,hogy pár ismerősöm cserélt már HDi-ben,felújítottra,vagy utángyártottra,de egyik sem bírta sokáig.Aztán vehettek gyárit.
Na ezért kérdeztem,gondoltam neked vannak tapasztalataid ilyen téren,különben nem ajánlgatnád.

Naplózva

Hyundai Getz CRDi LP 2007 Grafit metál
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #381 Dátum: 2009. Július 25. - 22:01:09 »

Nem tudok ezekről a dolgokról semmit,talán csak annyit,hogy pár ismerősöm cserélt már HDi-ben,felújítottra,vagy utángyártottra,de egyik sem bírta sokáig.Aztán vehettek gyárit.
Na ezért kérdeztem,gondoltam neked vannak tapasztalataid ilyen téren,különben nem ajánlgatnád.

Akkor kicsit olvassál bele abba amit írtam:
"2008-tól lehetőség nyílt a Bosch mágnesszelep-vezérlésű common-rail befecskendezők javítására."
Ezen a téren olyan sok tapasztalata szerintem senkinek nem lehet...

És mellesleg ez nem HDi...

De amúgy igazad van, nincs benne tapasztalatom, nem ajánlgatom. Befejeztem...

Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #382 Dátum: 2009. Július 25. - 22:27:17 »

De amúgy igazad van, nincs benne tapasztalatom, nem ajánlgatom. Befejeztem...
Dehogy fejezted be! :D  Mindig mindenkinek tudsz valamit ajánlani, tedd ezt továbbra is :friends: . Lehet hogy ez amit most linkeltél, egy ász-király lehetőség, csak még nincs elterjedve :g: . Aki akarja kipróbálja majd saját felelősségére, és kész   :rtfm: ;) .
Naplózva
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.598



« Válasz #383 Dátum: 2009. Július 25. - 22:37:01 »

De amúgy igazad van, nincs benne tapasztalatom, nem ajánlgatom. Befejeztem...
Dehogy fejezted be! :D  Mindig mindenkinek tudsz valamit ajánlani, tedd ezt továbbra is :friends: . Lehet hogy ez amit most linkeltél, egy ász-király lehetőség, csak még nincs elterjedve :g: . Aki akarja kipróbálja majd saját felelősségére, és kész   :rtfm: ;) .

Pontosan! Abszolút pozitív, hogy megosztod a többiekkel is, amiről hallottál, vagy láttál a neten. Az már mindenkinek a saját dolga, hogy bevállalja-e az esetleges kockázatot, vagy sem. Lehet, hogy pont egy olcsóbb, jobb szolgáltatást ajánlasz, de akinek szüksége lenne rá, az nem tud róla, vagy nem talált rá a keresés közben
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #384 Dátum: 2009. Július 25. - 22:41:02 »

Köszi fijúk! Én is úgy gondoltam, hogy ez is egy lehetőség, jó ha tud róla mindenki. Aztán, hogy ki él vele és ki nem, azt mindenki eldönti maga. Azt meg, hogy kinek válik be és kinek nem, azt meg majd eldönti az idő. Én nem vagyok jós :)
Naplózva

vighjani
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.559



« Válasz #385 Dátum: 2009. Július 26. - 07:45:00 »

Ajánlgatni lehet,tele van a net mindenféle cégekkel.
Viszont én lehet maradi vagyok,ezért csak olyat ajánlok amiről van személyes tapasztalatom. Mert ez egy kétélű dolog:
Ha beválik,Hú köszi de jó,  :kiss:  Ha nem válik be:Micsoda szart ajánlgatsz itt nekem,  :bézból:  bla-bla.

Mindazonáltal aracsim esete tükrözi a szegedi Bosch szervíz hozzáértését. :tré:
Ja és még valami,amit nem árt ha tudunk:

A Bosch nagynyomású dízel befecskendező rendszerek javítási koncepciója
A személygépjárm űvekben alkalmazott nagynyomású dízel befecskendező
rendszerek esetén, mint például a Common-Rail, gazdaságosabb lehet a
részegységek felújítása, mint azok komplett cseréje. Ehhez természetesen a
speciális szakmai ismeretek mellet, megfelelő vizsgálati feltételek és célszerszámok
szükségesek a munkavégzéshez a Bosch Diesel Center (BDC) részéről. Jelenleg
Németországban 32, Ausztriában kettő, Svájcban és Magyarországon egy Bosch
Diesel Center (BDC) képes a modern személygépkocs ikban és
haszongépjármű vekben alkalmazott nagynyomású dízel befecskendező rendszerek
komponenseinek javítására.

Magyarországon egy...
Vajon melyik lehet az? :P
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 26. - 08:03:53 írta vighjani » Naplózva

Hyundai Getz CRDi LP 2007 Grafit metál
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #386 Dátum: 2009. Július 26. - 17:19:14 »

Ő is ránézett és szerinte a résolaj sok mindhárom befecskendezőn él, amivel eddig még nem találkozott. Indítozáskor a résolaj kivezetésre rakott csőbe 5x annyi gázolaj kerül mint ami megengedett.
Ezek szerint vennem kell 3 befecskendezőt .

Akkor porlasztó hiba, de javítható, Érden vagy Gödöllőn tudok ilyet, az érdi olcsóbb.

http://www.dieselcentrum.hu/index_elemei/Page411.html

"2008-tól lehetőség nyílt a Bosch mágnesszelep-vezérlésű common-rail befecskendezők javítására.
A teljes felújítás a résolaj-veszteség megszüntetéséb ől illetve a porlasztócsúcs cseréjéből állhat. Általánosan 25-30 ezer Ft-ból meg lehet „úszni” a darabonkénti javítást. Akár 150-200 ezer Ft is megspórolható (garnitúraa esetén) a technológiával, hiszen eddig csak új befecskendező vásárlása jelentett megoldást."

http://adagolo-injektor-javitas.net/munkadijak.html
BOSCH-DELPHI:  HDI-JTD-CDI-TDCi-CDTi-CTDI-CRDi


Én azért köszönöm, hogy megosztod itt, hogy mit, és hol láttál. Biztos meg fogom őket keresni ebben az ügyben és kipróbálom ezt. Majd  1 év múlva meg beszámolok róla, hogy mi történt.  :drinks:
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #387 Dátum: 2009. Július 26. - 17:48:26 »

Én kétszer használtam tisztitó adalékot, még a régi adagólós dieselemnél. Mindkettőnek az lett a vége, hogy kuka lett a porlasztócsúcs . Előtte csak füstölgetett (amit meglehetett szüntetni a "füstcsavar" beállitásával, csak akkor nem ment olyan jól a kocsi), de az adalék után már "behugyozott" a porlasztó, igy csak a csere segitett.
Azóta megfogadtam, hogy soha semmilyen marketingdumán ak nem dőlök be. Egyébként, ha megnézitek az összetevőket ezeken a csodaszereken akkor látjátok, hogy 70-80% kerozint tartalmaz. szerintetek ha egy tank gázolajba öntjük, akkor mit ér 2deci kerozin a 60 liter gázolajban? Pedig sokszor nem is egy tankra irják, hanem  több tankolásra. Szerintem csak a placebóhatás működik.
De felőlem mindenki azt ünt a kocsijába amit akar. Én pl a pajeroba egyszer kipróbáltam a sütőolajat a saját telkemen autózva.  :$ Elvégre Diesel Úr annak idején nem ásványi olajra tervezte a diesel motort, hanem mogyoróolajra!
De a CRDI-be ki ne próbáljátok! Az már más technika. Csak a "hagyományos" adagolósokban működik.
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
vighjani
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.559



« Válasz #388 Dátum: 2009. Július 26. - 18:12:30 »

Na ez az Béla.Semmiféle tisztító csodaszert nem vagyok hajlandó beleönteni az autómba.
Majd ha a gyártó feltünteti az adatlapon,hogy tízezrenként öntsek bele fél flakonnal,talán akkor.
Van az autón egy szervízperiódu s,azt betartom.Elvil eg a gázolajat adalékolják.
Arról hogy a magyar üzemanyagok tré minőségűek nem nagyon tehetünk,és nem tudunk tenni ellene semmit.
Prolong,metabond,stb...Nekem aztán öntögethetik a homokot az autóba,én nem veszem be a marketingdumát .
Mondjuk az ismerőseim szerint az a bajom,hogy makacs vagyok,sosem fogadom meg a jótanácsot.
Talán azért,mert eddig mindig ráb@sztam a baráti jótanácsokra.
Míg a saját,buta önfejű gondolkodásom mindig bejött.
Ezért vettem Hyundait,ezért van herótom az ajánlatoktól.
Ha valamit nem értek megkérdem Matyikát,ha nem tudja jön google.
Egy egyszerű példát mondok:ausztriában rohadt olcsó a HTO,megkérdeztem egy csomó embert,ezt ajánlottá hozzá,azt keverjem hozzá,oszt nem lesz semmi gond.
Matyika mást mondott,és őrá hallgattam. :hi:
Naplózva

Hyundai Getz CRDi LP 2007 Grafit metál
Ákos
Vendég
« Válasz #389 Dátum: 2009. Július 26. - 18:30:37 »

Szíved joga, de tudod az emberek nem egyformák ;) . Sziszipapa csak adott egy tippet, amit talált, mert vette a fáradságot hogy keresgéljen valakinek az interneten. Aztán az illetőt ha érdekli ez a lehetőség, akkor elkezdhet keresgélni a neten, hogy milyen tapasztalatoka t írnak. Vagy akár ki is próbálhatja, és akkor ő maga tud tapasztalattal szolgálni másoknak. De nehogymár leoltsátok itt az embert, mert segíteni próbál más baján... :sw:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.