Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:41:37


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752614 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #360 Dátum: 2009. Július 23. - 20:19:50 »

Így van :)  :taps: :taps: :taps: :taps: :taps:
Szerintem is csak szopatnak mindenkit a mai technológával  :fuck: :fuck: :fuck:
A többit másik topicban, nehogy off legyek megint...
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 23. - 20:34:03 írta Sziszipapa » Naplózva

LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #361 Dátum: 2009. Július 23. - 21:44:16 »

igen, de már ezer éve hírdeti Szomorú
Nem csodálom, az enyém olcsóbb, újabb és GLS. Azért sem érdeklődnek.
http://www.hasznaltauto.hu/3059684_hyundai_accent_2003

S Matyinak igazat kell adnom, mert berhelt már ilyen problémákat, nem egyet. S mindig igaza volt, mert elég tapasztalatot összegyűjtött ezen alkatrészek eldugulásairól, tönkre meneteleiről.

Amit én javasoltam, hogy próbálja meg kitisztítani egy ilyen tisztítóadalék kal, Aztán vigye el diagnosztikára .

Semmi garancia, hogy megjavul tőle, de szerintem talán egy próbát megér.

Ha nem, akkor mondjátok azt.

Aracsimot nem akarom felesleges kiadásokba kergetni, mégha 2000 Ft is százezrekkel szemben.

Ha felesleges, akkor pénzkidobás mindenképpen, főleg most, hogy ezek szerint nagy beruházás előtt áll.


Én próbáltam, nem használt. Szomorú Hajtottam magas fordulaton hasonló adalékkel. Nem történt semmi. Meg hát nem sok köze van az adaléknak a pumpához.
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #362 Dátum: 2009. Július 23. - 21:55:18 »

Jah, biztos nem is jó semmire.  :g: én kérek elnézést.  :hi:

Sutyiban azért tölthetek a sajátomba - ha megigérem, hogy nem ajánlgatom senkinek?
Naplózva

Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #363 Dátum: 2009. Július 23. - 21:58:23 »

Késő.... Ma délelőtt vettem egy Pro-Tec Comon Rail üzemanyagrends zer tisztitó adalékot.
A kocsit is elhoztam a szerelőtől. 26300 Ft. olajcsere Total Quartz 15W40 olajjal, nagynyomású szivattyú 1 hengerfejének tömítéscsréje+ teljes grnítúra megvétele, bordásszíjcser e, akku savszint feltöltés, fékolaj ellenőrzés, hibakód kiolvasás.

A hibakód amit kinyomtattak nekem ez:
Vezérlőegység diagnosztika HYUNDAI Dízel EDC 15C7 hibatároló
P1635 Elektromos kiegészítő-fűtés szakadás
P1181 Rail nyomás ellenőrzés szivárgás, tömítetlenség
Hibák száma 2

A nagynyomsáú szivattyú hibát a szerelő azért veti el, mert amíg a vízhőfok nem éri el az üzemi hőmérsékletet, adiig semmi gondja, tökéletesen megy, nem áll le, semmi gond.Ahogy bemelegszik, akkor meg egyből leáll nagyobb gázadásra.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #364 Dátum: 2009. Július 23. - 22:09:21 »

Késő.... Ma délelőtt vettem egy Pro-Tec Comon Rail üzemanyagrends zer tisztitó adalékot.
A kocsit is elhoztam a szerelőtől. 26300 Ft. olajcsere Total Quartz 15W40 olajjal, nagynyomású szivattyú 1 hengerfejének tömítéscsréje+ teljes grnítúra megvétele, bordásszíjcser e, akku savszint feltöltés, fékolaj ellenőrzés, hibakód kiolvasás.

A hibakód amit kinyomtattak nekem ez:
Vezérlőegység diagnosztika HYUNDAI Dízel EDC 15C7 hibatároló
P1635 Elektromos kiegészítő-fűtés szakadás
P1181 Rail nyomás ellenőrzés szivárgás, tömítetlenség
Hibák száma 2

A nagynyomsáú szivattyú hibát a szerelő azért veti el, mert amíg a vízhőfok nem éri el az üzemi hőmérsékletet, adiig semmi gondja, tökéletesen megy, nem áll le, semmi gond.Ahogy bemelegszik, akkor meg egyből leáll nagyobb gázadásra.

Akkor most még nem vagy sokkal előrébb, ha jól értem? Matyika azt mondja, hogy szerintem az injektorok sem, hanem inkább a nyomásszabályz ó szelep.

Az adalékot ki is próbáltad, vagy csak megvetted? Ha nem kell, én szívesen átveszem!
Naplózva

Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #365 Dátum: 2009. Július 23. - 22:21:05 »

Még nem bontottam fel. Tele volt a tankom. A szintjelzőt kivettem a tankból és felét leszívtam. Belenéztem, de kosz nincsa tank azon részén, ahonnan szívja a lét.
Várok, míg lefogy 4-5 literre és akkor beleöntöm.
2750 Ft volt kedvezménnyel a BARDInál Szegeden
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #366 Dátum: 2009. Július 23. - 22:26:25 »

Még nem bontottam fel. Tele volt a tankom. A szintjelzőt kivettem a tankból és felét leszívtam. Belenéztem, de kosz nincsa tank azon részén, ahonnan szívja a lét.
Várok, míg lefogy 4-5 literre és akkor beleöntöm.
2750 Ft volt kedvezménnyel a BARDInál Szegeden

Itt nem olyan koszokról beszélünk amit szabad szemmel láthatnál, és nem a tankban kell keresni, mert ezeket elintézi az üzemanyagszűrő . Ezt mondjuk nem árt cserélni sem időnként. Amiről én beszélek, azok olyan mikrolerakódás ok, amik a rendszerben keletkeznek az üzemanyaggal bevitt, a levegőből kicsapódó párataralom (víz) és a gyári üzemanyag adalékokkal (oktánszámnövel és) a rendszerbe kerülő alkohol hatására. Ez az alkohol és a víz keveredve pedig olyan elegyet képez, ami elég agresszíven korrodálja belülről az egész üzemanyagrends zert. Később ezekről a korrodált felületekről leváló mikroszemcsék tovább haladva a rendszerben igen komoly problémákat okozhatnak. Egy ilyen érzékeny rendszerben amit Matyika is vázolt, nem kell nagy koszdarabokat keresni ahhoz, hogy tönkretegyenek mindent, ráadásul mint mondtam, ezek a rendszeren belül keletkeznek. A víz is, az alkohol is, és ezek elegye is simán átjut az üzemanyagszűrő n, azaz utána is korrodál, onnan meg gyakorlatilag akadály nélkül juthatnak tovább a leváló korrodált anyagok a rendszerben. Ezek aztán lerakódnak máshol, leginkább a szűkebb keresztmetszet ekben, ahol később dugulást, nyomásproblémá kat, elégtelen befecskendezés t okozhatnak. Ezeket lehet megelőzni vagy megakadályozni, illetve ha már irreverzibilis a folyamat, akkor legalább a további károkat csökkenteni olyan adalékokkal amiket direkt erre fejlesztettek ki.

Jobb későn, mint soha...

Szerintem senki nem nézte végig a videót amit belinkeltem :)

Nyugodtan javítsatok ki, ha tévedek, ezért jó a fórum, többek között!

Szerintetek mégis mitől romlik el az injektor, vagy a nagynyomású szivattyú, vagy adott esetben az a Bosch magasnyomású szivattyú nyomásszabályz ó szelep, vagy mégis mitől kellene megtisztítani azzal az ultrahanggal az injektorokat? Jó, az injektor még be is kormozódik, de a többi?


Post Merge: [time]2009. júl. 23., csütörtök, 23.46.10 GMT-1[/time]
Amúgy ajánlom a szíves figyelmedbe, lehet, hogy sorstárs:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=81527


Post Merge: 2009. Július 24. - 03:32:38
Itt egy úgynevezett előrehaladott állapot:
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=32508
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 24. - 03:32:38 írta Sziszipapa » Naplózva

LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #367 Dátum: 2009. Július 24. - 09:57:32 »

Jah, biztos nem is jó semmire.  :g: én kérek elnézést.  :hi:

Sutyiban azért tölthetek a sajátomba - ha megigérem, hogy nem ajánlgatom senkinek?

Ez mire volt jó? Ettől jobban érzed magad? Szerintem Matyika majd elmagyarázza Neked részletesebben, hogy miért írta amit írt és valószínűleg azt is, hogy én miért, ha érdekel más véleménye is, nem csak a sajátod.
S végig néztem a videot, de mint mondta Matyika, a pumpának és a szivattyúnak sok köze nincs a dologhoz. Ami hibát szokott okozni az a mikronnyi lyukak eltömődése. Amit ultrahanggal, nem "lerobbantással" szoktak tisztítani. Akkor is csak 10-ből ha 1 tisztítható ultrahanggal. Mindegy. Úgysem érdekel Téged amiről vakerálunk.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 24. - 10:01:03 írta LibErty » Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #368 Dátum: 2009. Július 24. - 10:14:27 »

Jah, biztos nem is jó semmire.  :g: én kérek elnézést.  :hi:

Sutyiban azért tölthetek a sajátomba - ha megigérem, hogy nem ajánlgatom senkinek?

Ez mire volt jó? Ettől jobban érzed magad? Szerintem Matyika majd elmagyarázza Neked részletesebben, hogy miért írta amit írt és valószínűleg azt is, hogy én miért, ha érdekel más véleménye is, nem csak a sajátod.
S végig néztem a videot, de mint mondta Matyika, a pumpának és a szivattyúnak sok köze nincs a dologhoz. Ami hibát szokott okozni az a mikronnyi lyukak eltömődése. Amit ultrahanggal, nem "lerobbantással" szoktak tisztítani. Akkor is csak 10-ből ha 1 tisztítható ultrahanggal. Mindegy. Úgysem érdekel Téged amiről vakerálunk.

Nagyon bíztam benne, hogy ki is fejted a véleményedet és nem játszod az igazságosztót itt nekem mindenféle indoklás nélkül :) Persze, hogy érdekel a véleményed a témával kapcsolatban. Az nem jó indoklás, hogy Matyika látott már sok injektort. Az a sok mérnök, aki kifejlesztette ezt a tisztítót, nap mint nap mikroszkóppal nézegetik ezeket.

Post Merge: [time]2009. júl. 24., péntek, 09.53.01 GMT-1[/time]
Mindazonáltal előfordulhat, hogy tisztán reklámfogás az egész hogy eladjanak valami teljesen felesleges lötyit jó drágán a sok laikusnak aki jól beszipkázza ezt. Megmondom őszintén, hogy én eddig bevettem ezt, látszólag teljesen tudományosan alá is támasztották. Jó lenne ha kiderülne az igazság, mert akkor nem költenék feleslegesen ilyen drága tisztítóadalék okra, de eddig hogyismondjam, nem hallottam igazi érveket ellene, hogy miért nem jó. Nekem persze van ellenérvem, mondjuk hogyha a szutyi eddig békésen megvolt a helyén akkor leválasztva nagyobb károkat okoz, mintha ott maradt volna. Erre mondjuk az volt a videóban, hogy egy teljesen ártalmatlan szmötyivé emészti a szer a szutyit amit aztán vígan eléget a motor és mi észre sem veszünk semmit. Ezt csak alátámasztotta az, hogy azt írtad, hogy észre sem vettél semmit amikor kipróbáltad. Persze ez nem bizonyít semmit, mert lehet, hogy nem is történt semmi, azért nem vetted észre. Viszont lehet, hogy bekrepált volna azóta a motorod. Ki tudja?

Ha alá tudod támasztani természetesen elfogadom a véleményedet és hiszek Neked.

Mint láthatod érdekel a véleményed, mindenkié. Azért jó ez a fórum, mert nem tudhatod, hogy éppen kibe akadsz bele :)

Tisztelettel kérem szépen, hogy tessék engem megcáfolni!
Persze csak ha biztosan tudod, hogy semmit sem ér a cucc! De akkor meg is tudod indokolni gondolom. Közérdek, ne hallgasd el, ha tudsz valamit ami mi nem!



Post Merge: [time]2009. júl. 24., péntek, 10.46.53 GMT-1[/time]
Az OFF része a dolognak, hogy teljesen megértem a lojalitásodat Matyika iránt, - innen is minden tisztelem az övé  :hi: - de nyugodj meg, senki nem akarja őt bántani, próbáljuk meg mégegyszer.

Béke van!  :victory:

Post Merge: 2009. Július 24. - 17:18:09
Vagy beszélgessünk inkább gyümölcskelyhe kről, csak akkor nem ebben a topikban! ;)
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 24. - 17:18:09 írta Sziszipapa » Naplózva

Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #369 Dátum: 2009. Július 24. - 21:52:48 »

Nem akartam, de leírom. A PRO-TEC teret akart nyerni itthon, hogy a Hyundai ajánlását is megszerezze. Úgy alakult, hogy a mi szervizünket találták meg egy bemutató erejéig. A demo autó történetesen az enyém volt, mert pont esedékes volt az olajcserém. Kompresszió mérés kezelés előtt és után. Eredmény, 0,5 bar kompresszió növekedés egy hengerben. A többi maradt. Aztán kaptam egy profi üzemanyag tisztító adalékot, mivel nem volt ilyen problémám, nem is éreztem semmi különbséget.
Azt mondták, hogy a CRDi rendszerre fejlesztett tisztító adalékuk a világ töke, ha lesz egy ilyen hibás autónk akkor hívjuk őket és bemutatják mit tud. Lett. Jöttek és bemutatták, sajnos nem vezetett eredményre. A végeredmény, én nem akarom minősíteni az ilyen csodaszereket, de szerelő kellet, hogy rá tudják kötni a világtöke rendszerüket az autó üzemanyag rendszerére. A két üzletkötőnek fingja sem volt, hogyan működik egy Hyundai. Mindegy, rákötöttem. De végül egy BOSCH márkaszervizbe n kötöttek ki az injektorok.

Három dolog lehetséges:

1. PRO-TEC annyit ér mint halottnak a csók.

2. A hazai értékesítők, nem értenek ahhoz, amit árulnak.

3. Előző kettő, egyben.

Még valami. Engem nem kell, hogy megvédjetek. Minden betűt elolvasok a fórumon, ha úgy érzem, hogy meg kell védenem magam, akkor írok. Kevés eset volt amikor ilyen miatt írnom kellett. Most sem azért tettem, hogy megvédjem magam.Köszönöm LibErty , hogy megvédtél :

Ez mire volt jó? Ettől jobban érzed magad? Szerintem Matyika majd elmagyarázza Neked részletesebben, hogy miért írta amit írt és valószínűleg azt is, hogy én miért, ha érdekel más véleménye is, nem csak a sajátod.
S végig néztem a videot, de mint mondta Matyika, a pumpának és a szivattyúnak sok köze nincs a dologhoz. Ami hibát szokott okozni az a mikronnyi lyukak eltömődése. Amit ultrahanggal, nem "lerobbantással" szoktak tisztítani. Akkor is csak 10-ből ha 1 tisztítható ultrahanggal. Mindegy. Úgysem érdekel Téged amiről vakerálunk.
Köszönöm Sziszipapa, hogy így reagáltad le:
Az OFF része a dolognak, hogy teljesen megértem a lojalitásodat Matyika iránt, - innen is minden tisztelem az övé  :hi: - de nyugodj meg, senki nem akarja őt bántani, próbáljuk meg mégegyszer.

Szerintem próbáljátok még egyszer.  :friends: :friends: :friends: :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #370 Dátum: 2009. Július 24. - 22:13:53 »

Szerintem sem csodaszer és nem fogja megszerelni az autót :) inkább preventíven lehet valami pozitív hatása, ha van egyáltalán a szmötyivel kapcsolatban.

Nekem az a tapasztalatom - Nem Pro-tec, de nem tudom a nevét, ha érdekel megnézem holnap :) - hogy segíthet ilyen adalék:
1) kicsit jobban húzott vele a motor

2) meghajtottam, kikormoztam a pályán vele, utána jelentősen csökkent a fogyasztás és erősebb lett a motor.

3) ha csak városban használom akkor is kicsit segít a fogyasztáson és erősebb a motor, de csak picivel

Hogy megéri-e forintban, azt nem tudom, Nekem igen, az élmény miatt :) Amit én használok kb. 2000 Ft és két tankhoz elég (120 literhez. az enyém 60-as, szóval a 40-eseknek háromhoz)

1000 Ft kb. 3,5 liter nafta. Egy tankkal kb. 700-at megyek, ha közel fél litert segít a fogyasztásból lefaragni, akkor kb. ugyanott vagyok anyagilag, de még akkor is ott van, hogy jobban harap a motor és nyugodtabb vagyok a korrodálást illetően is egy kicsivel.

Nekem ez megéri.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 24. - 22:16:02 írta Sziszipapa » Naplózva

Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #371 Dátum: 2009. Július 24. - 22:20:48 »

Erre azt szoktam mondani, hogy ártani nem használ.  :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #372 Dátum: 2009. Július 24. - 22:32:35 »

Milyen érdekes, én is ezt szoktam mondani. Mindig érdekes arcot vágnak. rotfl
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #373 Dátum: 2009. Július 24. - 22:33:42 »

Amúgy nem egy ember mondta már, hogy érezhetően jobban húz a motor tőle. Illetve egy darabig semmi, aztán egyszercsak hoppá, elindult a vas úgy mint még soha :)

Amit most találtam, az átlátszó flakonban van, hosszú karcsú nyakkal. Nem tudom a nevét, de az eladó mondta, hogy ezt viszik mint a cukrot. Nem próbálgattam végig az összeset. Egy másikat is kipróbáltam de az nem nagyon vált be.

Post Merge: [time]2009. júl. 24., péntek, 21.42.42 GMT-1[/time]
Ez kicsit drágának tünik elsőre, de ha azt nézzük, hogy kb. tíz tankoláshoz jó, akkor olcsóbb, mint amit én használok.
http://aruhaz.totalcar.hu/product/motorter/olaj-kenoanyag-adalek/liqui-moly/jet-clean/pro-line-diesel-system-tisztito-adalek-5154.html

...és csodákat írnak róla:

megőrzi a tisztaságot, és megakadályozza a lerakódásokat az üzemanyagrends zerben és az égéstérben

tisztán tartja a befecskendező fúvókákat, lehetővé teszi a tökéletesebb égést a motorban, és biztosítja a csekélyebb specifikus üzemanyagfogya sztást és a maximális motorteljesítm ényt

megakadályozza a „motorkopogást”

megakadályozza a fúvókatűk beégését, beforrását

növeli a kénben szegény dízel üzemanyag kenőképességét (10 W sulfur diesel DIN EN 590 szerint) és védi a kopástól az elosztó befecskendezős zivattyút

növeli az üzemanyagban a cetánszámot, kímélőbb égési folyamatot biztosít

antioxidánst tartalmaz és véd a korróziótól

stb.


Post Merge: [time]2009. júl. 24., péntek, 22.04.16 GMT-1[/time]
Erre azt szoktam mondani, hogy ártani nem használ.  :friends:

Te tudod ;) Ez az ártani nem árt, de nem is használ rövidítése gondolom, már használtátok máskor is. Szerintem pedig ami az egyik oldalról hasznos a másik oldalon ugyanennyit vagy többet árthat is.

Nekem az adalékról meggyőződésem, hogy néhány szempontból egyértelműen használ, és csak nagyon remélem, hogy ártani viszont nem árt annyit a maradék hatszázhuszonh at aspektusból. :)
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 24. - 23:04:53 írta Sziszipapa » Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #374 Dátum: 2009. Július 24. - 23:44:58 »

Amit most találtam, az átlátszó flakonban van, hosszú karcsú nyakkal. Nem tudom a nevét, de az eladó mondta, hogy ezt viszik mint a cukrot.
Nem a CataClean? :vakar: Én még az előző autómba vettem, jó drága volt, 7-8000Ft körül a 0.5liter. Nem sok változást tapasztaltam, konkrétan semennyit :lol: . De mint egy hónappal később kiderült nem véletlenül, mert ki volt belezve a katalizátorom, így nem is volt mit megtisztítania ... :vazze: Pedig állítólag nagyon jó :) .
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.