Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:41:49


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752617 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #225 Dátum: 2009. Április 26. - 21:33:35 »

Nincs itt egy modi? :D :D :D

Gond van?  :bézból: :bézból: :bézból: Parancsolj. Állok rendelkezésedr e.  rotfl rotfl rotfl rotfl
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #226 Dátum: 2009. Április 26. - 21:37:08 »

Nincs itt egy modi? :D :D :D

De van kettõ is. Vagy felhívjam a Heort?  :9:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
vighjani
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.559



« Válasz #227 Dátum: 2009. Április 26. - 21:45:40 »

Nincs itt egy modi? :D :D :D

De van kettõ is. Vagy felhívjam a Heort?  :9:

Ne! rotfl rotfl rotfl
Naplózva

Hyundai Getz CRDi LP 2007 Grafit metál
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #228 Dátum: 2009. Április 26. - 21:47:51 »


valakire rá kell szállni néha, hogy pörögjön a topik. Te voltál kéznél dízeles.  :D :D :D A benzinesben bevállalom, szálljatok rám.  rotfl rotfl rotfl
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
grandfather
Vendég
« Válasz #229 Dátum: 2009. Április 26. - 22:17:16 »

Szia!

Köszönöm Matyika, mindig  örülök ha dicsérik a kisautóm, mert megérdemli.. (Ez nem reklám akart lenni)  :friends:

Nos vighjani, igaz tényleg nem fejtettem ki túlságosan, de jópárszor volt téma itt a fórumon, ezért is használtam idézõjelet...
Ebbõl lehet beugrik:

Szerk: Közben látom rájöttél...

Ma végre kitakarítottam azt a bizonyos szelepet a cooler után, hát volt rajta olajsár, meg korom rendesen.
Két kérdésem lenne a szakértõkhöz:
1. a levegõbeömlõ csonkot amennyire beértem, megtisztította m, kell-e kompletten, leszerelve is tisztítani az egészet, nem szûkíti el azt is a sok mocsok?
2. a coolert kell-e leszerelve valahogy átmosatni? Mert az aljából olajat itattam fel ronggyal, igaz nem fél litert, de az újjam elõtte csatakos lett az olajtól.

Nos granfather.Kez djük a kérdésekkel.:
Milyen szelep az amit lefozóztál?
Honnan szedted ki?
Nem azért hogy nekiálljak,csak hogy tudjam.
Pusztán érdeklõdési síkon faggatózom. :D
Naplózva
grandfather
Vendég
« Válasz #230 Dátum: 2009. Április 28. - 11:34:49 »

Szia Matyika!

Nézzd meg légyszi az üzemanyagszûrõ árát nálatok!

Azt mondják az "okosok", hogy ha CRDi motoros autót választottál az üzemanyag szûrõn ne spórolj. Ebben egyet értek velük, bár én szép vagyok, nem okos. Kishazánkban a gázolaj minõsége nem felel meg a CRDi motorok igényeinek, ennek egyébként sok oka lehet. A kutak személyzetének hozzáállása nagyban hozzájárul ehhez.  :$ Nem vádaskodok, csak tényeket szeretnék leszögezni. A legegyszerûbb módja a CRDi motorod megvédésének a minõségi szûrõ használata. Nem hiszem, hogy 3000 forintér jó szûrõt lehet kapni. A 22 ezer meg a másik véglet. Megnézem mennyi a gyári. De csak hétfõn tudok választ adni.  :friends: :friends: :friends:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #231 Dátum: 2009. Április 28. - 18:59:43 »

Szia Matyika!

Nézzd meg légyszi az üzemanyagszûrõ árát nálatok!

Azt mondják az "okosok", hogy ha CRDi motoros autót választottál az üzemanyag szûrõn ne spórolj. Ebben egyet értek velük, bár én szép vagyok, nem okos. Kishazánkban a gázolaj minõsége nem felel meg a CRDi motorok igényeinek, ennek egyébként sok oka lehet. A kutak személyzetének hozzáállása nagyban hozzájárul ehhez.  :$ Nem vádaskodok, csak tényeket szeretnék leszögezni. A legegyszerûbb módja a CRDi motorod megvédésének a minõségi szûrõ használata. Nem hiszem, hogy 3000 forintér jó szûrõt lehet kapni. A 22 ezer meg a másik véglet. Megnézem mennyi a gyári. De csak hétfõn tudok választ adni.  :friends: :friends: :friends:



Mindenképpen alvázszám függõ. Valahol 5 és 13 ezer között van a gyári. Alvázszám kell.  Szomorú
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Fenyo
Vendég
« Válasz #232 Dátum: 2009. Április 28. - 22:59:16 »

Sziasztok!

Nemrég találtam az oldalra, de már sok hasznos informácóval lettem gazdagabb.
Viszont most nem ezért írok.

Adott a GÉP(Accent crdi 2002-es, 153E km). Ma este leállítottam és kb 1óra múlva indultam volna tovább. Úgy döntött nem megyünk. Mintha pöffent volna 1et, aztán semmi, azóta nem is pöffen. Köszörültem kb 5percet(persze nem egyfolytában), de semmi. Holnap megnézi a szerelõm, de õ nem egy Hyundai-Guru. Ami feltûnt, hogy miután ráadom a gyújtást nincs a szokásos búgó hang (nem vagyok szerelõ, de az talán az AC), csak kis idõ után vmi relé kattan(az meg gondolom az izzító).

Ha van vmi ötlet megköszönném, minek az irányába indítsam a szerelõt.
Naplózva
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #233 Dátum: 2009. Április 29. - 01:00:03 »

Sziasztok!

Nemrég találtam az oldalra, de már sok hasznos informácóval lettem gazdagabb.
Viszont most nem ezért írok.

Adott a GÉP(Accent crdi 2002-es, 153E km). Ma este leállítottam és kb 1óra múlva indultam volna tovább. Úgy döntött nem megyünk. Mintha pöffent volna 1et, aztán semmi, azóta nem is pöffen. Köszörültem kb 5percet(persze nem egyfolytában), de semmi. Holnap megnézi a szerelõm, de õ nem egy Hyundai-Guru. Ami feltûnt, hogy miután ráadom a gyújtást nincs a szokásos búgó hang (nem vagyok szerelõ, de az talán az AC), csak kis idõ után vmi relé kattan(az meg gondolom az izzító).

Ha van vmi ötlet megköszönném, minek az irányába indítsam a szerelõt.


Turbó szelep, vagy nagynyomású szivattyú felé irányítsd... Az elsõ még nem gáz, az utóbbi viszont -> Szomorú
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Fenyo
Vendég
« Válasz #234 Dátum: 2009. Április 29. - 08:58:54 »

Köszönöm a gyors választ.
 Most beszéltem a szerelõvel, de csak délután tud jönni :cry:
Munkagép lenne a szentem. Ha menne :'(

Addig is azt javasolta,h kopogtassam kalapáccsal a tank közepét és közben indítózzak. Ha elindul, akkor AC és legalább nem kell vontatni.

Majd írok mi lett
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #235 Dátum: 2009. Április 29. - 19:32:07 »

Sziasztok!

Nemrég találtam az oldalra, de már sok hasznos informácóval lettem gazdagabb.
Viszont most nem ezért írok.

Adott a GÉP(Accent crdi 2002-es, 153E km). Ma este leállítottam és kb 1óra múlva indultam volna tovább. Úgy döntött nem megyünk. Mintha pöffent volna 1et, aztán semmi, azóta nem is pöffen. Köszörültem kb 5percet(persze nem egyfolytában), de semmi. Holnap megnézi a szerelõm, de õ nem egy Hyundai-Guru. Ami feltûnt, hogy miután ráadom a gyújtást nincs a szokásos búgó hang (nem vagyok szerelõ, de az talán az AC), csak kis idõ után vmi relé kattan(az meg gondolom az izzító).

Ha van vmi ötlet megköszönném, minek az irányába indítsam a szerelõt.


Vegyétek le az üzemanyag szûrõ tank felõl érkezõ csövét. Ezt lógasd bele egy mûanyag palackba, majd a biztosítéktábl ából húzd ki az AC pumpa reléjét - fuel pump - és a két vastagabb sarut kösd össze lehetõleg biztosítékon keresztül a táblában. Ekkor el kell, hogy induljon a pumpa és a csövön folyik a gázolaj. Ha ezt nem teszi, akkor a pumpával van a baj. De mielõtt vennél egyet, a biztosítékát is ellenõrizd.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
grandfather
Vendég
« Válasz #236 Dátum: 2009. Április 29. - 20:44:12 »

Szia!

Alvázszám: KMHBT31VP6U135 952

(Tuti jó, mert ez van az autón is, nem csak a forgalmit néztem meg)

Basszus most, hogy megnéztem az alvázszámot látom, hogy ez van a forgalmiban motórkódnak beírva:
D3EA

Ez ha jól tudom a 3 hengeresé. Na mindegy gondolom ebbõl nem lesz bajom.

Már a vételkor voltak gondok, hogy bekellett jegyezni új eurotax-al az autót, mert ilyen változat nincs mo-n. (Belgium-ból van)


Mindenképpen alvázszám függõ. Valahol 5 és 13 ezer között van a gyári. Alvázszám kell.  Szomorú
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #237 Dátum: 2009. Április 29. - 21:18:39 »

Találkoztam már hasonlóval. Azt hiszem az francia import volt D3EA motorkóddal négyhengeres Getz. Úgy látszik ez a szokás arrafelé.  :D Ez egy nagyon jól felszerelt autó. Gratulálok. Mennyi kilométer van benne?
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Fenyo
Vendég
« Válasz #238 Dátum: 2009. Április 29. - 23:31:43 »

Az enyém is D3EA.

1ébként AC volt. Köszönöm a segítséget.
Két féle létezik belõle, nekem az olcsóbb kell, így lett 43E (-10% ), márkaszervízbõ l rendelve.
Szombaton újra pöfög a tank  :D
Naplózva
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 890



« Válasz #239 Dátum: 2009. Április 30. - 12:50:12 »

Jelentem a porlasztóknak kutya bajuk :Koshechka_08:, viszont kaptam egy 65k-s számlát :tré: :censored2:
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.