Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:40:11


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









28 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: [1] 2 3 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752605 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Dátum: 2008. Szeptember 28. - 13:31:05 »

A diesel motorokkal kapcsolatos, esetleges felmerülõ gondokról beszélgessünk itt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 27. - 19:18:15 írta hopihe30 » Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Navigátor
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #1 Dátum: 2008. Október 01. - 17:50:20 »

Szia Matyika!

Az a gondom, hogy a diesel Matrix-om olyat csinál, hogy nem minden esetben indul rendesen /pöc-röf/.
Olyankor mintha csak egy henger kalimpálna. Van amikor kétszer, van úgy, hogy tízszer-tizenötször kell indítóznom, mire beindul. Izzításom jó, akku jó, hidegen is jól indul menet közben húz mint állat, figyelmesztetõ lámpa nem világít. Kezdetben a riasztóra gyanakodtam, de a riasztós ember azt mondta, hogy nem riasztó probléma.
Lehet, hogy csak érintkezési probléma? Nem tudom.
Kérlek segíts!  Vagy valaki, aki tud?!

Köszönöm   Halihó
Naplózva
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #2 Dátum: 2008. Október 02. - 11:53:42 »

Az autó a 3 hengeres, 82 LE-s dízel... ? Mikori kiadás? Valaim infót jó lenne tudni.
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Robert
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 522


Dobozos :)


WWW
« Válasz #3 Dátum: 2008. Október 02. - 13:01:48 »

Szia Matyika!

Az a gondom, hogy a diesel Matrix-om olyat csinál, hogy nem minden esetben indul rendesen /pöc-röf/.
Olyankor mintha csak egy henger kalimpálna. Van amikor kétszer, van úgy, hogy tízszer-tizenötször kell indítóznom, mire beindul. Izzításom jó, akku jó, hidegen is jól indul menet közben húz mint állat, figyelmesztetõ lámpa nem világít. Kezdetben a riasztóra gyanakodtam, de a riasztós ember azt mondta, hogy nem riasztó probléma.
Lehet, hogy csak érintkezési probléma? Nem tudom.
Kérlek segíts!  Vagy valaki, aki tud?!

Köszönöm   Halihó

Hali Navigátor,

nekem is hasonló volt a gondom egy benzines lantrával. Ott is minden ok volt, mégis nehezen indult és volt dadogás is. Menetközben semmi prob. nem volt.
Nos, nálam computer nem kapott egy helyen 5 voltot. Valami csatlakozóprob léma volt. Utána pöcc-röff lett.

Bár mivel mind a motor, mind a modell eltér, lehet, hogy más prob. Csak kisértetiesen hasonlít az én problémámra.
Naplózva

Hyundai Lantra 1.6GLS 16V 1994
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #4 Dátum: 2008. Október 02. - 13:11:30 »

Bocs Robert, nem akarok beléd kötni, de ez sajna nem elektromos csatlakozó gond, én sejtem mi lehet, viszont az 6 számjegyû javítási összeg, de elõbb a LibErty által kért paramétereket én is szeretném látni, mert csak egy bizonyos szériára volt jellemzõ az a hiba effektus :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #5 Dátum: 2008. Október 02. - 13:22:48 »

Azért ne ijesztgesd még, bár ez annak is jele lehet. Mivel van egy turbószelep, ami még be szokott ragadni. Nekem 5 év után ragadt be a turbón keresztül eresztő olajgőz miatt. Ez minden turbós autónál jelentkezhet. 8.000.- ft volt a pucera és megy a vas. Szóval nem szokott sűrűn előfordulni, de lehet rá számítani. Amikor köszörül indításkor az autó és rángat mikor forgat az önindító, akkor kimozdulhat és sokadik fordulatra beindul és muzsikál szépen tovább, erővel ahogy addig.
Viszont ha kotvány üzemanyag került bele, akkor előfordulhat a 6 számjegyű javítási költség... Ez viszont csak a 3 hengeres 2004 előtt gyártott Matrixoknál fordulhat elő.
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #6 Dátum: 2008. Október 02. - 14:11:27 »

Azért ne ijesztgesd még, bár ez annak is jele lehet. Mivel van egy turbószelep, ami még be szokott ragadni. Nekem 5 év után ragadt be a turbón keresztül eresztõ olajgõz miatt. Ez minden turbós autónál jelentkezhet. 8.000.- ft volt a pucera és megy a vas. Szóval nem szokott sûrûn elõfordulni, de lehet rá számítani. Amikor köszörül indításkor az autó és rángat mikor forgat az önindító, akkor kimozdulhat és sokadik fordulatra beindul és muzsikál szépen tovább, erõvel ahogy addig.
Viszont ha kotvány üzemanyag került bele, akkor elõfordulhat a 6 számjegyû javítási költség... Ez viszont csak a 3 hengeres 2004 elõtt gyártott Matrixoknál fordulhat elõ.
Igazad van nem ijesztgetésnek szántam :$
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Navigátor
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #7 Dátum: 2008. Október 02. - 17:09:16 »

Hi!
2002-es, de 2003-ba lett üzembehelyezve . /3-henger 82-paci/ 110000 km
A probléma még fenn áll. A turkomban elkezdett nõni az a bizonyos gombóc.
Naplózva
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #8 Dátum: 2008. Október 02. - 17:24:42 »

Hi!
2002-es, de 2003-ba lett üzembehelyezve . /3-henger 82-paci/ 110000 km
A probléma még fenn áll. A turkomban elkezdett nõni az a bizonyos gombóc.

Ok, elsõ javaslatom, hogy szervíz, és mutasd meg nekik a problémát, egyébként ha iszed ha nem egy német alkatrész okozza Szomorú
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
belanagy
Vendég
« Válasz #9 Dátum: 2008. Október 02. - 20:40:28 »

sziasztok!köszönöm szépen a múltkori választ!
a h100-om már másodjára nyomja fel az olajat a nivo pálcánál!mi a probléma,h lehet orvosolni?
Naplózva
Csabapa
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 540


« Válasz #10 Dátum: 2008. Október 03. - 10:00:17 »

Tegnap érdekes dolgot hallottam egy autószerelõtõl! Azt mondta, tankolásonként tegyek a gázolajba kb fél liter jó minõségû motorolajat, mert a mai gázolajak nem kennek megfelelõen és ezzel pótolható a kenéshiány a nagynyomású szivattyúnál és az injektoroknál. Felmerült bennem, hogy nem károsítja-e a katalizátort és egyáltalán szükség van-e rá?
Fõleg szerelõink véleményét várom!
Naplózva

Cherchez la femme!
TB Get 1,5 CRDi fekete ( "golyónyomott" :-( )
Öreg
Vendég
« Válasz #11 Dátum: 2008. Október 06. - 08:39:29 »

A diesel motorokkal kapcsolatos, esetleges felmerülõ gondokról beszélgessünk itt.

Üdv mindenkinek
Kérdések özönét szeretném a nyakatokba borítani:
1; a nagynyomású szelep, ami a közösnyomócsõ végén csücsül, és nem akarja tenni a dolgát, nekem van lehetõségem egy pc-vel beledumálni a lelkivilágába, akkor fellül tudom írni a hibát, magyarul , még dologra lehet fogni a gépet egy kis idõre???
2; miért kell várni egy kicsi alkatrészre, pl: nekem már négy hetet.....?
3; és a legfontosabb.. ..NINCS VALAKINEK EGY ILYEN KÜTYÜ,  A PADLÁSON TELJESEN VÉLETLENÜL LEZSÍROZVA??? :cry: amint megjön az enyém, küldöm helyette Szomorú
Nem értem én ezt a mentalitást, szerintem a Hyundai-nak kár volt szövetkezni a német "precizitással".
Még egy kis morfondir...ha az elsõ kérdésemre pozitív a válasz...és fizikai kapcsolatba kerülök a kereskedõvel :bézból:...akkor igazam van?, mert nem tudom elhinni, hogy nem valami, belekaparászás áldozata lettem.
Laza egy hónap alatt mentem 3000 km-et, és ennyi??
Várom a véleményeket.. .
Elõre is köszi
Naplózva
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #12 Dátum: 2008. Október 06. - 08:59:40 »

A diesel motorokkal kapcsolatos, esetleges felmerülõ gondokról beszélgessünk itt.

Üdv mindenkinek
Kérdések özönét szeretném a nyakatokba borítani:
1; a nagynyomású szelep, ami a közösnyomócsõ végén csücsül, és nem akarja tenni a dolgát, nekem van lehetõségem egy pc-vel beledumálni a lelkivilágába, akkor fellül tudom írni a hibát, magyarul , még dologra lehet fogni a gépet egy kis idõre???
2; miért kell várni egy kicsi alkatrészre, pl: nekem már négy hetet.....?
3; és a legfontosabb.. ..NINCS VALAKINEK EGY ILYEN KÜTYÜ,  A PADLÁSON TELJESEN VÉLETLENÜL LEZSÍROZVA??? :cry: amint megjön az enyém, küldöm helyette Szomorú
Nem értem én ezt a mentalitást, szerintem a Hyundai-nak kár volt szövetkezni a német "precizitással".
Még egy kis morfondir...ha az elsõ kérdésemre pozitív a válasz...és fizikai kapcsolatba kerülök a kereskedõvel :bézból:...akkor igazam van?, mert nem tudom elhinni, hogy nem valami, belekaparászás áldozata lettem.
Laza egy hónap alatt mentem 3000 km-et, és ennyi??
Várom a véleményeket.. .
Elõre is köszi
Ha van olyan szoftvered ami kommunikál az ecu-val akkor felül tudod írni a hibát, de ehhez egyébként szoftver meg pc sem kéne, elég lenne ha a negatív sarut fél percre leveszed, azzal reseteled a computert. De mivel az ecu állandósult hibának vette, vagyis folyamatos a probléma, ezért nem nagyon felejti el, hanem amint jelentkezik újra beírja magát a memóriába, ezt sajna felülírni nem lehet Szomorú Az pedig ha megvered a kereskedõt, csak neked okoz problémát, nem tom hol és kitõl rendelted, de sajnos jellemzõ probléma ez, hogy nem érkezik meg egy alkatrész, van amikor azért mert messzirõl jön, van amikor azért mert elfelejtik megrendelni, ez sajna nem csak a Hyundainál van így. Ilyen kütyüt nem hiszem hogy bárki tart a padlásán, de ha tudsz egy kicsit várni megkérdezek valakit, csak küld el priviben nekem pontosan mi az ami kell ;) Én anno azért nem mertem megvenni egy 2003-as dízel accent-et, mert attól féltem hogy az elsõ pár kilométer után ez a szuper Bosch bemondja az unalmast, én nem bízom a németekben annyira mint amennyire itt Magyarországon az emberek 70%-a megbízik bennük...
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #13 Dátum: 2008. Október 06. - 09:04:28 »

Én a hátsó ködlámpámra várok 3 hete a karosszériásnál. Nem hiszem, hogy azért, mert olyan hú de nehéz lenne beszerezni...e z nem Hyundai kereskedő és szervíz. Egyre drágább az üzemanyag, egyre jobban fogják szennyezni és rontani a gázolajat. Ezt pedig a német "precíz és fantasztikusan jó" alkatrész nem fogja tudni tolerálni. Egyre több Bosch gond lesz úg érzem. Riogatnak azzal, hogy 3-4 éven belül 4-500 Ft lehet az üzemanyag, 6-7 év múlva meg akár 1000 ft körül is lehet majd litere. Így nem csodálom, ha sunyi, kotvány trutymók lesznek a minőségi üzemanyag helyett (ami már most is hibádzik).
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #14 Dátum: 2008. Október 06. - 19:43:47 »

Tegnap érdekes dolgot hallottam egy autószerelõtõl! Azt mondta, tankolásonként tegyek a gázolajba kb fél liter jó minõségû motorolajat, mert a mai gázolajak nem kennek megfelelõen és ezzel pótolható a kenéshiány a nagynyomású szivattyúnál és az injektoroknál. Felmerült bennem, hogy nem károsítja-e a katalizátort és egyáltalán szükség van-e rá?
Fõleg szerelõink véleményét várom!

Szerintem, egyenlõre ne tedd.  :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: [1] 2 3 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.