Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2022. Augusztus 13. - 04:49:45


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









73 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta evsp
[2022. Július 25. - 11:39:05]

írta Predator
[2022. Július 10. - 08:31:24]

írta kopppány
[2022. Június 27. - 15:33:57]

írta jammie
[2022. Június 25. - 18:30:26]

írta Gaspen
[2022. Június 06. - 19:47:18]

írta mucimajom
[2022. Április 26. - 16:05:49]

írta papóca
[2022. Március 19. - 09:21:00]

[2022. Március 11. - 13:04:15]

írta nyaki
[2022. Február 14. - 15:43:36]

írta kopppány
[2022. Február 06. - 15:04:36]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 1113360 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


« Válasz #2370 Dátum: 2021. Április 02. - 23:46:15 »

Sziasztok!
Ismét én.
Olyan gondom van, hogy ha indítok akkor csak olyan mintha 1 henger menne. Leállították, párszor felszivatom az üzemanyagot, megrugdosom a gázt, majd padlógázzal beindul. Hidegen és melegen is csinálja. Ha beindul utána már semmi gond, teszi a dolgát.
Mi és mivel lehet a gond? Merre induljak a keresésben? Fojtószelep ragadhat?
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv
Laci
« Utoljára szerkesztve: 2021. Április 02. - 23:48:17 írta Mazsola45 » Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2371 Dátum: 2021. Április 03. - 19:09:54 »

Mióta csinálja?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


« Válasz #2372 Dátum: 2021. Április 03. - 23:54:21 »

Szia!
Kb. 1 hónapja. Eleinte csak ritkán. Kb. 1 hete minden indításnál. Ma belenéztem a fojtószelepbe, tiszta olaj volt. Kifújtam tisztító spray-el, és sokat javult. Akkor az lehet a gond, vagy csak véletlen egybeesés?
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
bela85
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Válasz #2373 Dátum: 2021. Április 04. - 10:13:39 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.. van egy Hyudai Tucson 2.0Crdi 4wd 2005-ös autóm, 4 sebességes automata váltós. Olyan gondom van, hogy a check lámpa világít, kiolvasva a hibakódot eddig P1529 volt.. amivel most a szerelő ki is cserélte a váltóban mint a bemenő, és a kimenő jeladókat! Örültem, hogy végre megszűnik a hibajelenség.. de jött egy újabb hiba...viszont ennek nincs hibakód száma..

"A váltó vezérlő egységtől gyújtás MIL lámpa kérés Aktív (ATT)"

Van vkinek vmi ötlete ez mi lehet, vagy mit kell keresni, hogy végre hibamentes legyen az autó? A hibát nem engedte törölni neki a műszere.

Köszönöm előre is a segítséget, ötletet!

Kaptam egy wifi-s obd scannert, mobilon a torque programmal töröltem a hibakódot, de a minap újra felvillant a check engine.... Megnéztem és P0741-es hibakódot dobott. Van valakinek tapasztalata ilyennel, hogy mit kell ilyenkor átnézni, és milyen összegbe fáj a javítás?

Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2374 Dátum: 2021. Április 04. - 12:52:42 »

Szia!
Kb. 1 hónapja. Eleinte csak ritkán. Kb. 1 hete minden indításnál. Ma belenéztem a fojtószelepbe, tiszta olaj volt. Kifújtam tisztító spray-el, és sokat javult. Akkor az lehet a gond, vagy csak véletlen egybeesés?


Van egy bizonyos külső hőmérséklet,ami nem tetszik egyes dízelmotorokna k.Mostanában nagyon változó volt az időjárás,lehet ez is egy ok.Ráadásul ennek  a 3D motornak specialitása az hogy ez soha nem indul pöccre .
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


« Válasz #2375 Dátum: 2021. Április 04. - 23:35:08 »

Köszönöm a válaszodat.  :köszi:
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
Norbi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2376 Dátum: 2021. Április 12. - 18:57:31 »

Sziasztok. Pár napja vettem egy 1999-es évjáratú 2476 cm3 H1-et. Olyan problémám lenne vele, hogy erőtlen,lomha az autó és menet közben leginkább 110km/h-nál felvillan a check engine lámpa és csak újraindítás után tud újra menni az autó. Mi okozhatja ezt a problémát? Voltam szerelőnél de sajnos nem találta meg a hibát. Mert hát ugye nincs benne obd csati
Naplózva
hun84
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2377 Dátum: 2021. Április 18. - 14:35:35 »

SZiasztok!

Útbaigazítást szeretnék kérni!
Adott egy Hyundai i30-as (1582 cm3, D4FB). Nem állandó, hanem időnként visszatérő probléma, hogy a motor irányából "kotyogó, kattogó" hangot hallok 2-es, 3-as fokozatban, közepes kigyorsítás közben alacsony (1200-2000) fordulatnál. Ha hideg a motor, nem érzékelem (mondjuk, hideg motornál alapvetően még óvatosabban gyorsítok), de a probléma alapvetően inkább meleg motornál jelentkezik. Ami rettentő fura, hogy nem mindig jön elő, szinte teljesen véletlenszerűn ek tűnik, az is, ahogy előjön és ahogyan eltűnik. A hang maga nagyon riasztó, motor hibakód nincs. A turbó pár hónapja lett kipucolva, még a láncot fogom hamarosan megnézetni, mert 180 e km van benne. Van valakinek ez alapján ötlete, hogy mit érdemes ilyen esetben megnézetni, vagy hogy mi okozhatja ezt a hibajelnséget? Járt már valaki hasonló cipőben? Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
Telky
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2378 Dátum: 2021. Szeptember 01. - 12:13:35 »

Sziasztok!
Van egy i40 136LE kombi 2015-ösünk. Néhány hete azonban feltűnt, hogy hideg indítást követően, úgy, hogy az autó még nem mozdult, jobb oldalt a motortérben a szíj mellől valahonnan egy ciripelő, pattogó hangot hallani, ami nem periódikus, tehát nem forgásból ered (elvileg). Amikor bemelegszik a motor (értsd megyek vele valamennyit), már nem hallatszik.
Alapjárat normális, a kocsi megy. Főtengely tárcsát cseréltünk, mert már elvált, meg feszítőket, de nem oldotta meg. EGR is cserélve lett.
Hátha járt más is így.... Szomorú
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2379 Dátum: 2021. Szeptember 01. - 15:24:16 »

Sziasztok!
Van egy i40 136LE kombi 2015-ösünk. Néhány hete azonban feltűnt, hogy hideg indítást követően, úgy, hogy az autó még nem mozdult, jobb oldalt a motortérben a szíj mellől valahonnan egy ciripelő, pattogó hangot hallani, ami nem periódikus, tehát nem forgásból ered (elvileg). Amikor bemelegszik a motor (értsd megyek vele valamennyit), már nem hallatszik.
Alapjárat normális, a kocsi megy. Főtengely tárcsát cseréltünk, mert már elvált, meg feszítőket, de nem oldotta meg. EGR is cserélve lett.
Hátha járt más is így.... Szomorú
Válaszokat előre is köszönöm.


Szia!

Nálam is hasonló hangot adott a generátor.Ki lett cserélve az ékszíjtárcsa, a benne levő szabadonfutó volt rossz.Amúgy 2,2-es honda dízel,de generátor ez is az is.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Franyó
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2380 Dátum: 2021. Szeptember 09. - 11:12:28 »

Sziasztok!

Az i20, 1,1 CRDi-met 4 évesen vásároltam, most már 2 éve hajtom. Szinte kezdetektől nem tetsző jelenségekkel küzdök. Nehezen, de egy sima általános szervízben sikerült kitalálni, hogy a kis sárga motor villogási hiba a részecskeszűrő miatt van. Az i20-at méretei alapján inkább kis városi autónak fogtam fel. Főleg arra is használom, elviszem az asszonyt dolgozni (1,5 km), elmegyek a boltba bevásorlni, dohánybolt (1,5 km). A nagyobb távolság ritkábban fordul elő. Megjövök egy hosszabb útról, 3-4 napig nincs gond, de utána a hibajelzés megjelenik. Van erre valami normális megoldás, mert ezt a kimegyek a pályára és tolom neki, hogy ki tudjon égni, nem igazán tartom jó megoldásnak!

A másik, amihez jó lenne valami szakember a motor teljesítmény és fogyasztás. Az előző autóm egy 1,5-s dci Clio volt, vagyis ehhez tudom személyes tapasztalattal hasonlítani. A Clio 5 kW-tal kevesebbet tudott papíron, mint az 1,1-s CRDi az i20-ban, ennek ellenére nem érzem azt az erőt sem, mint a Clióba. 4.-ben, 5.-ben, 6.-ban ha odalépek neki behörög. A fogyasztásom a Clionál nehéz lábbal is csak 5,3l volt, az i20-nál bármien finmkodással is 6 l.
Van erre megfelelő szakember (emberi fizetési kondíciókkal), aki ezt meg tudná vizsgálni?
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2381 Dátum: 2021. Szeptember 10. - 12:44:00 »

Sziasztok!

Az i20, 1,1 CRDi-met 4 évesen vásároltam, most már 2 éve hajtom. Szinte kezdetektől nem tetsző jelenségekkel küzdök. Nehezen, de egy sima általános szervízben sikerült kitalálni, hogy a kis sárga motor villogási hiba a részecskeszűrő miatt van. Az i20-at méretei alapján inkább kis városi autónak fogtam fel. Főleg arra is használom, elviszem az asszonyt dolgozni (1,5 km), elmegyek a boltba bevásorlni, dohánybolt (1,5 km). A nagyobb távolság ritkábban fordul elő. Megjövök egy hosszabb útról, 3-4 napig nincs gond, de utána a hibajelzés megjelenik. Van erre valami normális megoldás, mert ezt a kimegyek a pályára és tolom neki, hogy ki tudjon égni, nem igazán tartom jó megoldásnak!

A másik, amihez jó lenne valami szakember a motor teljesítmény és fogyasztás. Az előző autóm egy 1,5-s dci Clio volt, vagyis ehhez tudom személyes tapasztalattal hasonlítani. A Clio 5 kW-tal kevesebbet tudott papíron, mint az 1,1-s CRDi az i20-ban, ennek ellenére nem érzem azt az erőt sem, mint a Clióba. 4.-ben, 5.-ben, 6.-ban ha odalépek neki behörög. A fogyasztásom a Clionál nehéz lábbal is csak 5,3l volt, az i20-nál bármien finmkodással is 6 l.
Van erre megfelelő szakember (emberi fizetési kondíciókkal), aki ezt meg tudná vizsgálni?


Szia!

https://www.ecotuning.hu/

https://protechnic.hu/


Ezeket kérdezd a lehetőségekről .Az autó erősebb lesz és kevesebbet fogyaszt,talán még a részecskeszűrő nek is jót tesz.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Miska55
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2382 Dátum: 2021. Október 02. - 11:44:02 »

Tisztelt Hozzáértők!

Rendelkezem egy 2008-as gyártásu Hyunday Tucson 4WD 2.0 Dízel, CRDI 140 LE kocsival. Sajnos a négy éve amikor megvettem elkezdett világítani a motordiagnoszt ikai ikon. Először villog, majd folyamatosra vált. Már vagy ötször kiolvastuk, általában a hibaüzenet az, hogy a "regenerálás megszakadt" vagy " a regenerálás nem lehetséges". Sem teljesítménycs ökkenés, sem fogyasztásnöve kedés nem érzékelhető.

Két éve cseréltettem EGR szelepet, mert többen arra tippeltek. Ellenőriztette m a részecskeszűrő t az akkor 60 %-os volt. A hibaüzenet ugyanúgy visszatért, néha egy-kéthetes leállás után hosszabb úton újra előjött.

Egy hete kitisztíttatta m a részecskeszűrő t, majd pár nap múlva újra visszajött a hibajel.

Mit lehetne még tenni?

(Ha rossz helyre írtam, akkor bocs, elbénáztam)


Naplózva
Joci3
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2383 Dátum: 2021. November 16. - 10:49:01 »

Sziasztok.

i30 1.4crdi 2012 67.000 km hideginditás 3-4-re indul melegen elsőre meg ha megyek akár 1 km-t. Tavasz óta találgatják a szerelő urak , hogy mi lehet. Porlasztók bevizsgálva 1 bukott meg a padon de azt mondta akinél volt nem ez a hiba mert a pad nagyon minimál hibánál is megbuktat. Hyundai Diesel szervizbe csere nyomás szabályzó szelep, önindító. Még mindig nem jó. Aztán valamit még csináltak jó lett 1 hétig. Most múlt hét péntek 3. Indult. Szombat 1. Ma kedd reggel 4.-re. akinél utoljára volt hyundai Diesel szervizbe azt mondta van még egy hiba amit nem gondoltam hogy ennyire hamar előjön valami kábel vigyem majd vissza. Konstrukció hibàk tömkelege? Szerintetek ???? Egy vagyont költöttem már rá! Mi lehet a hibája???
Naplózva
zsoltpécs
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2384 Dátum: 2021. December 15. - 11:35:21 »

Sziasztok! Valakinek valami ötlete ehhez a problémához? : Hundai Tucson 2.0 CRDI 2005-ös kiadás. Ha meleg van, szépen indul, minden oké vele. Ha a hőmérésklet eléri a 0-közeli szintet, nem idul el. Forgatja az indító, de nem indul el. Mindezt új akkumulátorral, kicserélt izzító gyertyákkal, stb, A szerelő szerint minde értéke jó, hibajel nincs, de nem indul el. Több szervizben is volt már, márkaszervizbe n is, sehol sem sikerült megoldani. Ha kicsit rátöltesz akksira, kb 2-órát, akkor elindul. Melegen szépen indul, ha kihült nem. Az akkumulátor is ki lett cserélve, ki is lett mérve, minden értéke jó. Valakinek valami ötlete, esetleg valaki már futott össze ezzel hibával?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.244 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.