Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Június 16. - 12:12:45


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









34 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 16:18:46]

írta Szabob
[2019. Június 06. - 14:37:50]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Asdi25
[2019. Május 29. - 21:21:19]

írta kopppány
[2019. Május 28. - 13:52:15]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]

írta Naxosz
[2019. Május 10. - 16:22:25]

írta csegabe
[2019. Május 09. - 17:17:34]

írta KelT
[2019. Április 13. - 18:57:01]

írta kopppány
[2019. Április 11. - 23:46:24]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autót szereltél? - Akarsz róla beszélni?  (Megtekintve 101471 alkalommal)
: Pszichológa
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 734


« Válasz #495 Dátum: 2015. December 28. - 16:28:14 »

 :hi:
Sziasztok.

Valaki járt már úgy kuplungal, vagy létezik olyan hogy csúszik állandóan, de teljesen meg mégse csúszik meg?
Létezhet ilyen?
Még mindig küzködök ezzel a fogyasztás gondal, de elektronikai részt már kezdem teljesen kizárni.
Ennyi plusz alkatrésznél, amit szereztem, kötve hiszem hogy minden szar.
Vagyis semmi nem hoz igazán nagy változást.
Olyanon gyanakszom, mintha állandóan csúsztatnám a kuplungot nem e olyan szívat.
Motor soha nem pörög ki.
De azt viszont nagyon furcsállom, nincs az igazi motorfékem, és ötödikben simán visszafékezhet ek 20-ig, csak ott kezd el rángatni.
Valakinek valami jó ötlete esetleg?
Előre is köszönöm mindenkinek.
Ha csúszna a kuplungod, akkor erős gázadásnál pláne 1-2 sebesség fokozatban felpörögne a motor. Erős égett, ferrodó szagot éreznél. Olyan szag, mint amikor behúzott kézifék miatt ég a fékpofa.
A gázpedál pillangó szelepe gázelvételkor lezár rendesen?
Üres sebességben könnyen gurul a kocsi? Nem melegszik valamelyik fék?
Az alapjárati motor működik rendesen? Nem magas a fordulat?
Nálam a lambda szonda /oxigénszenzor/ cseréje után majd egy literrel kevesebbet fogyasztott.
Motorfék üzemre nálam is várni kell pár másodpercet. Nem igazán hatásos.
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #496 Dátum: 2015. December 28. - 16:36:33 »

:hi:
Sziasztok.

Valaki járt már úgy kuplungal, vagy létezik olyan hogy csúszik állandóan, de teljesen meg mégse csúszik meg?
Létezhet ilyen?
Még mindig küzködök ezzel a fogyasztás gondal, de elektronikai részt már kezdem teljesen kizárni.
Ennyi plusz alkatrésznél, amit szereztem, kötve hiszem hogy minden szar.
Vagyis semmi nem hoz igazán nagy változást.
Olyanon gyanakszom, mintha állandóan csúsztatnám a kuplungot nem e olyan szívat.
Motor soha nem pörög ki.
De azt viszont nagyon furcsállom, nincs az igazi motorfékem, és ötödikben simán visszafékezhet ek 20-ig, csak ott kezd el rángatni.
Valakinek valami jó ötlete esetleg?
Előre is köszönöm mindenkinek.
Ha csúszna a kuplungod, akkor erős gázadásnál pláne 1-2 sebesség fokozatban felpörögne a motor. Erős égett, ferrodó szagot éreznél. Olyan szag, mint amikor behúzott kézifék miatt ég a fékpofa.
A gázpedál pillangó szelepe gázelvételkor lezár rendesen?
Üres sebességben könnyen gurul a kocsi? Nem melegszik valamelyik fék?
Az alapjárati motor működik rendesen? Nem magas a fordulat?
Nálam a lambda szonda /oxigénszenzor/ cseréje után majd egy literrel kevesebbet fogyasztott.
Motorfék üzemre nálam is várni kell pár másodpercet. Nem igazán hatásos.

Lambdát most cseréltem.
Densot vettem, nem hozott változást.
Map ( oxigén szenzorom van 3 ) ez se változtatott.
Alapjárat van hogy jó, van amikor ingadozik.
Fékek jók.
Minden jó, de mégis sokat eszik.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #497 Dátum: 2015. December 29. - 10:43:04 »

Fura, kuplung nem hiszem, hogy tud így csúszni.
Akkor nagyon összevissza fordulatszámok on járna a motor.
Fordulatszámmé rőd van?
Tudod, milyen fordulaton kellene járnia adott sebességnél, adott fokozatban?
Stimmel?
Akkor nem a kuplung csúszik.
Füstöt nem látsz?
Teljesítmény rendben?
Légszűrő, üa. szűrő cseréje is megvolt?
Szívócsonkot, pillangószelep et érdemes kipucolni, ha még nem tetted.
Injektortisztí tóval is próbálkozhatsz .
De ha komoly túlfogyasztáso d van, egy műszeres diagnosztika is hamar visszahozza az árát.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #498 Dátum: 2015. December 29. - 16:43:02 »

Fura, kuplung nem hiszem, hogy tud így csúszni.
Akkor nagyon összevissza fordulatszámok on járna a motor.
Fordulatszámmé rőd van?
Tudod, milyen fordulaton kellene járnia adott sebességnél, adott fokozatban?
Stimmel?
Akkor nem a kuplung csúszik.
Füstöt nem látsz?
Teljesítmény rendben?
Légszűrő, üa. szűrő cseréje is megvolt?
Szívócsonkot, pillangószelep et érdemes kipucolni, ha még nem tetted.
Injektortisztí tóval is próbálkozhatsz .
De ha komoly túlfogyasztáso d van, egy műszeres diagnosztika is hamar visszahozza az árát.

Fordulatszám mérőm sajna nincs.
Szűrők cserélve.
Pillangó szelep szép tiszta
Diagnosztika szervizben semmit nem adott.
Azt mondták minden oké.
Tegnap minden szenzort lehúzva indytottam, közben dugdostam össze.
Még nem akarom elkiabálni, de egyenletesen jár, és mai fogyasztás biztatónak tűnik.
Ja és injektor tisztítót is adtam neki, injektorok kiszedve szépen porlasztanak.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #499 Dátum: 2015. December 30. - 07:37:22 »

Nemcsak hibakódolvasás ra gondoltam, hanem mondjuk kipufogógáz-mérésre.
Olyan is volt?
Meg a szenzorjelek oszcilloszkópo s vizsgálatára.
Amiket mondjuk ez a fickó is csinál: http://www.novothauto.hu/
(Sok cikke is van a témában.)
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #500 Dátum: 2015. December 30. - 13:46:10 »

Nemcsak hibakódolvasás ra gondoltam, hanem mondjuk kipufogógáz-mérésre.
Olyan is volt?
Meg a szenzorjelek oszcilloszkópo s vizsgálatára.
Amiket mondjuk ez a fickó is csinál: http://www.novothauto.hu/
(Sok cikke is van a témában.)

Ilyent nem csináltak.
Hiba nincs, szóval minden oké.
Kb. ez volt.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #501 Dátum: 2015. December 31. - 11:55:58 »

Végül most akkor mi volt a gond?
Valamelyik csatlakozó nem érintkezett jól?
Vagy valamelyik tisztítás vagy csere meghozta az eredményt, csak végül nem tudod, a sok közül melyik?
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #502 Dátum: 2015. December 31. - 14:36:08 »

Végül most akkor mi volt a gond?
Valamelyik csatlakozó nem érintkezett jól?
Vagy valamelyik tisztítás vagy csere meghozta az eredményt, csak végül nem tudod, a sok közül melyik?

Én arra gyanakszok, hogy valamiért a szenzor cserét nem kalibrálta az ecu.
Pedig akksi sarut is vettem le.
Eddig szépen járt hidegen is.
Ezek valami rejtélyes dolgok.
Még nem mondom 100%-ra hogy jó lett, használat során kiderül.
Átnézem csövet is, nem e lyukas mondjuk, de ott se látszik semmi.
Minden jó csak vége nemjó.
Nagyon más szenzort nem találok csak: tps,map,hőgomba,lambda,na meg az alapjárati.
Na meg van egy valami szénszűrő, ami tanknál van, azon egy kis mágnes szelep van, vákum csőre megy rá,de az nem derül ki hogy műkszik e, spanyolul bote (pcsv)
Szerinted lehet más?
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #503 Dátum: 2015. December 31. - 17:03:38 »

Esetleg falsot szívhat még valahol...  :g:
Vagy a katalizátor lehet kuka.
Vagy valami mechanikai hiba, de az nem túl valószínű, annak más jele is kéne legyen.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #504 Dátum: 2015. December 31. - 18:07:43 »

Esetleg falsot szívhat még valahol...  :g:
Vagy a katalizátor lehet kuka.
Vagy valami mechanikai hiba, de az nem túl valószínű, annak más jele is kéne legyen.

Falsot nem szív szerintem.
Nem tudom ezt hogy lehetne leellenőrizni.
Katalizátor szétesve nincs, nem is zörög.
Februárban műszaki, akkor co2 kiderül.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #505 Dátum: 2016. Január 02. - 19:45:00 »

Falsot nem szív szerintem.
Nem tudom ezt hogy lehetne leellenőrizni.
Állítólag féktisztító szprét kell fújkálni a szívócsőre járó motor mellett, és ha valahol fölpörög a motor, akkor ott szívja be.
Én még sose csináltam, de ezt mondták.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
vaktyuk
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #506 Dátum: 2019. Április 10. - 16:42:35 »

Sziasztok!
Bocsi, hogy zavarlak benneteket, de tegnap aksit csereltem az automban, egy 2005-os Hyundai Getz 1.1-ben es bekacsolt a riaszto. Szoval az auto nem megy sehova es nem csinal semmit csak szirenazik. Nincs riaszto taviranyito. Nincs semmi csak 2 kulcs. Szoval kellene valami segitseg, hogy hogyan is tudom ujra mukodesre birni az autot. A kulcsok valoszinu immobilser-esek. Nincs semmilyen kodom hozza.
Szepen kerlek Benneteket, hogy aki volt mar hasonlo helyzetben es tud segiteni az segitsen ki egy kis tanaccsal!
Elore is koszonom!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 331


« Válasz #507 Dátum: 2019. Április 10. - 20:38:19 »

Írd le miket próbáltál eddig!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
vaktyuk
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #508 Dátum: 2019. Április 10. - 21:42:19 »

Huh!
Eloszor is koszi hogy ilyen gyorsan valaszoltal!
No akkor sorrendben ajtoba kulcs jobbra kerszer, ballra ketszer, inditozas.
5x gyujtas raadas levetel. A riaszto egyszer sem allt le. Illetve kb. 1 perc utan elhallgatott, de ajto nyitasra megint bekapcsolt.
Szoval az alltalanos dolgok nem mukodnek.

Most mar van kodom az immohoz es a kulcshoz is, de azt meg nem probaltam.

Holnap a kodok bevitelevel fogok foglalkozni. Most azt nem tudom, hogy melyik kell az immo vagy a key code. Az immobiliser kod 6 szamjegy, a kulcs kod meg 4 az elejen egy plusz "T" betuvel amit ugye nem kell hasznalnom.
Ezeket ugy viszem be hogy a szamoknak megfelelo szamban elforditom a kulcsot offbol on allasba es az egyes szamok kozott varnom kell 3-10 masodpercet. A vegen meg 30 masodpercen belul inditoznom kell, mert kulonben kezdhetem elolrol.

Ha tudnatok ajanlani egy konnyebb modszert azt megkoszonnem.

Ja mindezzel a Kedvesem bajlodik, en meg probalom telefonon keresztul taviranyitani. Szoval ez meg bonyolitja a dolgokat. :)
« Utoljára szerkesztve: 2019. Április 10. - 21:44:27 írta vaktyuk » Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 331


« Válasz #509 Dátum: 2019. Április 11. - 11:35:00 »

Új korától használod?Gyári riasztó van benne?Miért nincs hozzá távirányító?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.