Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. November 25. - 22:18:03


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









16 vendég, 2 tag
Kalmito, llaci1
Legújabb hozzászólások
írta Kalmito
[Ma - 11:16:44]

írta fbi1984
[2020. November 13. - 20:59:07]

írta Predator
[2020. November 07. - 18:01:50]

írta Mahoni79
[2020. November 06. - 13:19:53]

írta Procolus
[2020. Október 23. - 19:23:48]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:23:16]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:21:57]

írta kopppány
[2020. Szeptember 22. - 19:55:45]

írta Danev831
[2020. Szeptember 22. - 18:59:07]

írta Sopánka
[2020. Szeptember 22. - 15:27:56]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 224 225 [226]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 995455 alkalommal)
: Neurológia
Kalmito és 3 vendég van a témában
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 382


« Válasz #3375 Dátum: 2020. Szeptember 27. - 11:42:05 »

Hali!

Talán azért mert a te autódat még az elmúlt évezredben gyártották. ;)
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 820


A vellanyos


« Válasz #3376 Dátum: 2020. Október 24. - 00:06:26 »

Üdv Mindenki!
Korábban tönkrement a vezetőoldali zármotort kicseréltem egy univerzálisra és Matyika tanácsára követőmotorkén t a kézi zárpálcára rögzítettem a hajtást, amit a riasztóval vezéreltem és szépen zárt-nyitott mind távval, mid kulccsal. Most tönkre ment a jobb első ajtóban is a zármotor, amit kicserélném egy univerzálisra és rákötötném a gyári csatijára. Feltűnt, hogy a zárás vagy nyitás után, a csatlakozóban folyamatosan ott lóg a delej csak éppen forgatódik a polaritása. Na most. Ha ilyen állapotban beapplikálnám az univerzálisat, akkor az ugye folyamatosan kapná a delejt, ami a mihamarabbi leégéséhez vezetne.
Értelmezni próbáltam a központizár kapcsolási rajzát és arra a következtetésr e jutottam, hogy elvileg az eredetiben lennie kellett volna egy kapcsolónak, mely jelzi a vezérlőnek, hogy váltás történt a zár állapotában, de az enyémben nincs is a gyári csatiban ez a vezetékpáros, míg a vezetőoldaliba n benne van mind a négy, tehát elvileg a vezérlő kap értesítést a zár váltásának állapotáról és meg kellene szüntetnie a tápfesz kiadását és mindkét pólusát a testre kellene húznia a két motorvezetéket .
Szerintetek a központizár vezérlője ment tönkre vagy ennek úgy kell működnie, hogy folyamatosan a csatiban kell lógnia a delejnek?
Várnám szíves véleményeiteke t.
Köszi

 :hi:
Megoldottam. Az elektronika hibátlannak bizonyult. A vezető oldali ajtó zárszerkezetét ki kellett venni és az azon található vezérlődobozt szétszedve, a forgókapcsoló alatti panel vezetősávját meg kellett tisztítani és a forgórész érintkezőit kissé kifelé hajtani, majd összerakni. Most már a nyitás-zárás parancs megérkezését követő kb. 3s elteltével, a zármotorokról eltűnik a táplálás. Perfect!
« Utoljára szerkesztve: 2020. Október 24. - 00:11:05 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
guanka
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3377 Dátum: 2020. November 22. - 12:18:36 »

sziasztok hunday accent 2005 van nem működik a szélvédő mosóm tud valaki megoldást hol lehet a szivattyú hogy tudom kicserélni menyibe kerül hol tudom beszerezni köszi
Naplózva
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 245



« Válasz #3378 Dátum: 2020. November 23. - 12:52:26 »

sziasztok hunday accent 2005 van nem működik a szélvédő mosóm tud valaki megoldást hol lehet a szivattyú hogy tudom kicserélni menyibe kerül hol tudom beszerezni köszi


Üdv! jobb első kerék le, majd a belső műanyag doblemezt az elején lekapod és ott is van, egyszerűen ki lehet kapni a helyéről, kb 1100-2000 ft a szivattyú. https://www.youtube.com/watch?v=pnlQhQMS_Mk   3:30 nál magad is láthatod. Nézd meg a számát és kérj az autósboltba egy olyat.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Kalmito
Tanpályás
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3379 Dátum: Ma - 11:16:44 »

Sziasztok!  :)

Remélem jó helyre írom...

Egy Hyundai IX35 2.0 CRDI 4WD 100KW 2015 (manuális váltós) kocsim van. Egy olyan probléma jelentkezett a napokban, mióta lehűlt az idő, hogy reggel beindítom kb 10 percet melegítem, ha adok neki gázt kb 2500 fordulatig, akkor visszaesik a fordulat nullára és a motor leáll. Vagy ha berakom az egyest, elindulok, el kezdem húzatni... kinyomom a kuplungot, és a fordulat leesik és a motor leáll. Ha gyorsan beteszem a kettest akkor megy tovább. Mikor már megyek vele keveset, aztán már nem csinálja. (üresjárati fordulat ingadozás nincs, és a kocsi húzása is normális.) Delphi 2017 diagnosztikáva l néztem, de semmilyen hibakódot nem mutat. A légtömeg mérőre tippelek MAP szenzor vagy a lég hőmérséklet mérőre FAE szenzor. Mi lehet a probléma, valakinek esetleg volt hasonló gondja?

A válaszokat köszi előre is.  :köszi:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 224 225 [226]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.298 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.