Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Szeptember 26. - 03:14:22


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









45 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 23:19:55]

írta Sopánka
[Tegnap - 14:59:58]

írta kopppány
[2020. Szeptember 22. - 19:55:45]

írta Danev831
[2020. Szeptember 22. - 18:59:07]

írta Sopánka
[2020. Szeptember 22. - 15:27:56]

írta kopppány
[2020. Szeptember 07. - 21:03:22]

[2020. Augusztus 27. - 23:06:33]

írta Procolus
[2020. Augusztus 23. - 19:48:08]

írta nyaki
[2020. Augusztus 15. - 21:57:00]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:13:25]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 223 224 [225]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 980837 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
PKristof
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3360 Dátum: 2020. Május 06. - 23:14:56 »

Üdv mindenkinek,
2003-as 1.3-as Hyundai Tb Get-nek nem világítanak a váltó előtti gombok világítása, valamint az ablakemelő gombja se. Első sorban biztosíték hibára gondoltam, de nem találom a hozzá tartozó biztosítékot. Ha valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a gond, akkor az szuper lenne. Előre is köszi. :)
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 06. - 23:18:07 írta PKristof » Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 379


« Válasz #3361 Dátum: 2020. Május 10. - 14:39:51 »

Hali!

Tuti kiégtek az izzók.Ez afféle típus hiba,ha visszaolvasol,leírják hogy kell izzót cserélni.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 819


A vellanyos


« Válasz #3362 Dátum: 2020. Június 01. - 01:10:51 »

Üdv Mindenki!
Korábban tönkrement a vezetőoldali zármotort kicseréltem egy univerzálisra és Matyika tanácsára követőmotorkén t a kézi zárpálcára rögzítettem a hajtást, amit a riasztóval vezéreltem és szépen zárt-nyitott mind távval, mid kulccsal. Most tönkre ment a jobb első ajtóban is a zármotor, amit kicserélném egy univerzálisra és rákötötném a gyári csatijára. Feltűnt, hogy a zárás vagy nyitás után, a csatlakozóban folyamatosan ott lóg a delej csak éppen forgatódik a polaritása. Na most. Ha ilyen állapotban beapplikálnám az univerzálisat, akkor az ugye folyamatosan kapná a delejt, ami a mihamarabbi leégéséhez vezetne.
Értelmezni próbáltam a központizár kapcsolási rajzát és arra a következtetésr e jutottam, hogy elvileg az eredetiben lennie kellett volna egy kapcsolónak, mely jelzi a vezérlőnek, hogy váltás történt a zár állapotában, de az enyémben nincs is a gyári csatiban ez a vezetékpáros, míg a vezetőoldaliba n benne van mind a négy, tehát elvileg a vezérlő kap értesítést a zár váltásának állapotáról és meg kellene szüntetnie a tápfesz kiadását és mindkét pólusát a testre kellene húznia a két motorvezetéket .
Szerintetek a központizár vezérlője ment tönkre vagy ennek úgy kell működnie, hogy folyamatosan a csatiban kell lógnia a delejnek?
Várnám szíves véleményeiteke t.
Köszi
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Bayern05
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #3363 Dátum: 2020. Július 23. - 09:18:37 »

Sziasztok! Van egy Hyundai i30 2013-as évjáratu autóm! Az a problémám, hogy gyorsan lemerül az aksija! Kb egy hónapja kezdődött, amikor nem indult be, 4 éves akkumulátor, vettem helyette egy újat! Egy éjszakát birt, feltöltöttem, egy hétig birta, hogy nem mentem vele, de néha beinditottam! Másodszori lemerülés után elvittem szerelőhöz, bemérték, a generátor jó, ha az ajtók nincsenek bezárva, 1 és 2ma között van a fogyasztás, riasztó, és ajtó bezárása után 20perc után szintúgy ennyi a fogyasztása! Tudom hogy ha  sokat áll az autó akkor lemerülhet, de több mint egy éve van nálam az autó, és eddig is igy használtam! Ebben szeretnék segitséget kérni, hátha valakinek már volt ilyen problémája! Vagy hogy hova érdemes elvinni az autót, ahol komolyabban át tudnák nézni a villamos rendszerét! Köszönöm!
Naplózva
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 51


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #3364 Dátum: 2020. Július 23. - 12:06:34 »

Sziasztok! Van egy Hyundai i30 2013-as évjáratu autóm! Az a problémám, hogy gyorsan lemerül az aksija! Kb egy hónapja kezdődött, amikor nem indult be, 4 éves akkumulátor, vettem helyette egy újat! Egy éjszakát birt, feltöltöttem, egy hétig birta, hogy nem mentem vele, de néha beinditottam! Másodszori lemerülés után elvittem szerelőhöz, bemérték, a generátor jó, ha az ajtók nincsenek bezárva, 1 és 2ma között van a fogyasztás, riasztó, és ajtó bezárása után 20perc után szintúgy ennyi a fogyasztása! Tudom hogy ha  sokat áll az autó akkor lemerülhet, de több mint egy éve van nálam az autó, és eddig is igy használtam! Ebben szeretnék segitséget kérni, hátha valakinek már volt ilyen problémája! Vagy hogy hova érdemes elvinni az autót, ahol komolyabban át tudnák nézni a villamos rendszerét! Köszönöm!
szia
csak tippem van
nyest riasztó hibás működése is tud ilyet okozni.
utólagosan szokták beszerelni.
előfordulhat ,hogy az előző tulaj szereltette be.
valami villamossági szaki kéne megmondod nézze meg van e benne utólagosan beszerelt nyest riasztó
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #3365 Dátum: 2020. Július 23. - 13:57:04 »

Tesóm kocsijában a riasztó szívta le az akksit. Bátyám kivette az akksit feltölteni, majd miután visszarakta, akkor derült ki, hogy a riasztó elfelejtette az utólag ráprogramozott távirányítókat . Innentől kezdve nem volt hajlandó nyitni és zárni az ajtókat, ill folyamatosan szírénázott minden ajtónyitásnál és indítózásnál. Végül ki lett szedve az egész hóbelebanc belőle. (De mire megtaláltuk, hogy az előző tulaj hová is szerelte be...)
Azóta nem merül az akksija egy hónap állás után sem...

Szóval sokminden lehet.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 130



« Válasz #3366 Dátum: 2020. Július 23. - 17:13:57 »

Tesóm kocsijában a riasztó szívta le az akksit. Bátyám kivette az akksit feltölteni, majd miután visszarakta, akkor derült ki, hogy a riasztó elfelejtette az utólag ráprogramozott távirányítókat . Innentől kezdve nem volt hajlandó nyitni és zárni az ajtókat, ill folyamatosan szírénázott minden ajtónyitásnál és indítózásnál. Végül ki lett szedve az egész hóbelebanc belőle. (De mire megtaláltuk, hogy az előző tulaj hová is szerelte be...)
Azóta nem merül az akksija egy hónap állás után sem...

Szóval sokminden lehet.
Szerintem nekem is a riasztó szívja az aksit (~20mA a nyugalmi áramfelvétel), de egyszer állítani akartam az érzékenységén és olyan szinten be van építve, hogy el nem tudom képzelni, hogy a répába rakták be oda, úgyhogy inkább másfél havonta cserélgetem az aksikat (már nem úgy, hogy mindig újat veszek, hanem kiveszem a lemerültet és berakom a feltöltöttet :D ). Ha leveszem a sarut, akkor nem merül egy dekát sem az akku, de az elég macerás dolog... :)
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 379


« Válasz #3367 Dátum: 2020. Július 23. - 21:57:40 »

Sziasztok! Van egy Hyundai i30 2013-as évjáratu autóm! Az a problémám, hogy gyorsan lemerül az aksija! Kb egy hónapja kezdődött, amikor nem indult be, 4 éves akkumulátor, vettem helyette egy újat! Egy éjszakát birt, feltöltöttem, egy hétig birta, hogy nem mentem vele, de néha beinditottam! Másodszori lemerülés után elvittem szerelőhöz, bemérték, a generátor jó, ha az ajtók nincsenek bezárva, 1 és 2ma között van a fogyasztás, riasztó, és ajtó bezárása után 20perc után szintúgy ennyi a fogyasztása! Tudom hogy ha  sokat áll az autó akkor lemerülhet, de több mint egy éve van nálam az autó, és eddig is igy használtam! Ebben szeretnék segitséget kérni, hátha valakinek már volt ilyen problémája! Vagy hogy hova érdemes elvinni az autót, ahol komolyabban át tudnák nézni a villamos rendszerét! Köszönöm!

Hali!

Egy feltöltött kölcsön akkuval kellene megpróbálni,hogy azzal is lemerül-e.Az én i30-am akksiai szinte napra pontosan 4évet birtak ki.Namármost,ha az akksi csere előtt nem volt ilyen gondod,lehetséges,hogy az a hunyó,ami viszont még garanciális.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Bayern05
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #3368 Dátum: 2020. Július 24. - 09:48:10 »

Mikor megvettem az aksit, s beraktam lemerülés után visszaküldtem, és ki is cserélték másikra, küldtek egy újat helyette! Később hivtak a boltból és azt mondták, hogy terhelés alatt megmérték az akkumulátort, de semmi baja sincs! Nem valoszinű hogy másodszorra is rossz lenne! Most feltöltöm aztán majd meglátom!
Naplózva
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 244



« Válasz #3369 Dátum: 2020. Július 24. - 10:44:39 »

Mikor megvettem az aksit, s beraktam lemerülés után visszaküldtem, és ki is cserélték másikra, küldtek egy újat helyette! Később hivtak a boltból és azt mondták, hogy terhelés alatt megmérték az akkumulátort, de semmi baja sincs! Nem valoszinű hogy másodszorra is rossz lenne! Most feltöltöm aztán majd meglátom!

Csak zárd be kulcsal és nézd meg hogy akkor is lemerül e. Én csak így hagyom mert a riasztó leszívja, és gyári van benne.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Bayern05
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #3370 Dátum: 2020. Július 24. - 16:26:19 »

Köszönöm! Kipróbálom!
Naplózva
TsabZone
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #3371 Dátum: 2020. Szeptember 23. - 13:59:48 »

Sziasztok!
Egy hete, hogy Hyundai tulaj vagyok  :) Egy 2012-es i20-asra esett a választás. Tetszik meg minden, barátkozunk, de azt vettem észre, hogy nincs vagy nem működik a kis zümmer, ami jelez, ha kinyitom az ajtót és felkapcsolva felejtem a világítást. Meg sem néztem ezt, amikor vettük mert annyira evidens volt, hogy ez van  :) ha már klíma meg oldallégzsák meg központi zár stb. van. Na mindegy. Elképzelhető, hogy egy 2012-es i20-ban nincs ilyen? És ha nincs, ezt be lehet utólag szereltetni vagy szét kell bombázni a műszerfalat? Egy jó autovillamossá gis lehet hogy megoldja? Láttam, hogy lehet ilyeneket kapni webshopban de az elektromosság nem az asztalom  :)

köszi
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 379


« Válasz #3372 Dátum: 2020. Szeptember 24. - 14:53:15 »

Szia!

A Hyundaiok úgy működnek,hogy amikor leállítod a motort,a tompított lekapcsol,a helyzetjelző még világít de ha kiveszed a slusszkulcsot az is lekapcsol.
Legalábbis az én 2007-es i30-am így működik,ha minden igaz.(olyan bizonytalan vagyok....vagy mégse?)Ha meg újra indítod az autót,világít a helyzetjelző meg a tompított.Prób áld ki,elvileg a tied is így működik.A Hyundai-Kia univerzumban ezt úgy hívják,akkumlátor őr.Remélem nem írtam hülyeséget.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
TsabZone
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #3373 Dátum: 2020. Szeptember 24. - 16:42:40 »

Szia!

A Hyundaiok úgy működnek,hogy amikor leállítod a motort,a tompított lekapcsol,a helyzetjelző még világít de ha kiveszed a slusszkulcsot az is lekapcsol.
Legalábbis az én 2007-es i30-am így működik,ha minden igaz.(olyan bizonytalan vagyok....vagy mégse?)Ha meg újra indítod az autót,világít a helyzetjelző meg a tompított.Prób áld ki,elvileg a tied is így működik.A Hyundai-Kia univerzumban ezt úgy hívják,akkumlátor őr.Remélem nem írtam hülyeséget.

Szia!

Teljesen igazad van  :vazze: Az van, hogy nem mentem még sötétben sehova mióta megvan, napközben meg nem látszik, hogy lekapcsolta a fényszórókat. Én meg annyira megszoktam az előző autómban, hogy pittyegett, hogy csak az zavart, hogy miért nem jelez. Nem rég volt nálam kölcsön egy Swift, ami tényleg nem jelzett és le is merült az akksi, ezért rugóztam ennyire ezen. Közben letöltöttem egy kézikönyvet is mert csak a német volt meg és benne van feketén-fehéren :) ki is próbáltuk és tökéletesen működik. Ciki nem ciki, ez van.

És köszi a választ:)
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 130



« Válasz #3374 Dátum: Tegnap - 23:19:55 »

Szia!

A Hyundaiok úgy működnek,hogy amikor leállítod a motort,a tompított lekapcsol,a helyzetjelző még világít de ha kiveszed a slusszkulcsot az is lekapcsol.
Legalábbis az én 2007-es i30-am így működik,ha minden igaz.(olyan bizonytalan vagyok....vagy mégse?)Ha meg újra indítod az autót,világít a helyzetjelző meg a tompított.Prób áld ki,elvileg a tied is így működik.A Hyundai-Kia univerzumban ezt úgy hívják,akkumlátor őr.Remélem nem írtam hülyeséget.
Az én Hyundaiom nem veszi le a helyzetjelzőt :pukk: .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Oldalak: 1 ... 223 224 [225]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.