Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Szeptember 25. - 04:52:55


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









41 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Béla67
[Ma - 01:34:14]

írta TsabZone
[Tegnap - 16:42:40]

írta kopppány
[2020. Szeptember 22. - 19:55:45]

írta Danev831
[2020. Szeptember 22. - 18:59:07]

írta Sopánka
[2020. Szeptember 22. - 15:27:56]

írta kopppány
[2020. Szeptember 07. - 21:03:22]

[2020. Augusztus 27. - 23:06:33]

írta Procolus
[2020. Augusztus 23. - 19:48:08]

írta nyaki
[2020. Augusztus 15. - 21:57:00]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:13:25]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 222 223 [224] 225   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 980248 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
geraibolya
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #3345 Dátum: 2019. December 11. - 18:19:50 »

Sziasztok! 2007es Hyundai Accent 1,5 CRDI  immobilizer hiba.  10-15 indításból 2-3szor nem indul, olyankor az immo ikon se gyullad ki. Pár perc múlva, a kulcsokat cserélgetve gond nélkül elindul. (Mind két kulccsal fenn áll a probléma) Több Autó villamossági szerelő látta már, mindenki csak csóválja a fejét, hogy ezt senki nem fogja megcsinálni... Vmi ötletet várnék, nem akarom elhinni, hogy kuka az autó...félek egyszer végleg ott hagy vhol. Szomorú Bízom benne, hogy itt vki tud vmi okosat tanácsolni..kö szi! :)
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 379


« Válasz #3346 Dátum: 2019. December 11. - 18:42:38 »

Szia!

Nem lehet valahogy kiiktatni azt az indításgátlót?A tolvajok nem erre gerjednek.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
geraibolya
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #3347 Dátum: 2019. December 11. - 19:09:48 »

Több helyen olvastam, hogy talán lehetséges. Az is megoldás lehetne..de akármilyen szakival beszélünk, mind azt mondja, hogy ezek a gépek bonyolultak, nem nyúl hozzá. Kellene egy zseni.. :D
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #3348 Dátum: 2019. December 25. - 11:09:18 »

Sziasztok! 2007es Hyundai Accent 1,5 CRDI  immobilizer hiba.  10-15 indításból 2-3szor nem indul, olyankor az immo ikon se gyullad ki. Pár perc múlva, a kulcsokat cserélgetve gond nélkül elindul. (Mind két kulccsal fenn áll a probléma) Több Autó villamossági szerelő látta már, mindenki csak csóválja a fejét, hogy ezt senki nem fogja megcsinálni... Vmi ötletet várnék, nem akarom elhinni, hogy kuka az autó...félek egyszer végleg ott hagy vhol. Szomorú Bízom benne, hogy itt vki tud vmi okosat tanácsolni..kö szi! :)


Szia! Első körben megpróbálnám újrataníttatni a kulcsokat. Ez csak gyári diag géppel lehetséges, egy PIN kód ismeretében. Mindkét kulcsot tanítani kell.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Aca
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4


« Válasz #3349 Dátum: 2020. Február 12. - 15:19:27 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 129



« Válasz #3350 Dátum: 2020. Február 14. - 00:12:46 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Szia! Akkusaru le, vár 10 percet, akkusaru vissza megvolt? Alapjárati motor nincs leragadva? Nem szív fals levegőt valahol a motor? Jó érzékelőt cseréltél ki? Csak azért kérdezem, mert pl. a Lantrában az 1 vezetékes a műszeré, a 2 vezetékes pedig az ECU-hoz megy, a Getznél viszont nem tudom, hogy 1 vagy 2 jeladó van-e...  :$
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #3351 Dátum: 2020. Február 14. - 21:41:45 »

Tipikus "szerelő" hozzáállás. Lemért egy vezetéket, az jó, szóval tuti a motorvezérlő lesz rossz. XD.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Aca
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4


« Válasz #3352 Dátum: 2020. Február 14. - 23:33:30 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Szia! Akkusaru le, vár 10 percet, akkusaru vissza megvolt? Alapjárati motor nincs leragadva? Nem szív fals levegőt valahol a motor? Jó érzékelőt cseréltél ki? Csak azért kérdezem, mert pl. a Lantrában az 1 vezetékes a műszeré, a 2 vezetékes pedig az ECU-hoz megy, a Getznél viszont nem tudom, hogy 1 vagy 2 jeladó van-e...  :$

Szia! Az akusaru le felt még nem próbáltam, de a hétvégén kipróbálom, a kocsit a lányomnak vettem, melóba jár vele ezért nem tudom hétközben megnézni. Nos közben átnéztem a kocsiba hagyott számlákat és megtaláltam egy pont egy éves számlát egy ugyan olyan érzékelő cseréről mint amit most cseréltünk, úgy látszik nem újkeletű a probléma.
Naplózva
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #3353 Dátum: 2020. Február 18. - 12:31:46 »

Mostanában néha az enyém is csinálja ezt az alapjárati fordulatszám megemelkedést. Amikor megvettem 11 éve, ugyanezt csinálta (Az alapjárat folyamatosan 1200-1400 között volt.). A check engine lámpa is villogott. Volt hibakód kiolvasáson, de OBD-1 et nem tudtak kiolvasni, így nem derült ki a hiba oka.
Kapott új gyertyákat, gyújtáskábelek et, kifújkáltam a légtömegmérőt féktisztítóval, ill vettem bele egy bontott alapjárati motort (igazából nem is motor, de a lényege az). Ezekután helyrejött a dolog, alapjárat ismét visszatért a normális tartományba.
Néha pár évente újra előjött a hiba, de ilyenkor egy alapjárati motor tisztítás mindíg megoldotta a dolgot (féktisztító + WD-40)
Pár hete megint előjött ez a jelenség. De a furcsa az, hogy menet közben csinálja, nem indítózás után. Megyek vele egy darabig, aztán azt veszem észre, hogy pörög a motor, miközben állok a dugóban. 5-6 perc múlva aztán magától, vagy egy nagy gázfröccs után visszaáll a normál alapjárat. Alapjárati motor pucolás megint megvolt. Tegnap megint előjött dugóban állva. Ekkor leállítottam a motort, majd újraindítottam . utána megint rendesen ment. Lehet kipucolom a légtömegmérőt megint, mert ahhoz kb 10 éve nem nyúltam...
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Szaby
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3354 Dátum: 2020. Február 28. - 19:15:02 »

Sziasztok!   Hyundai i10 2009 a probléma a következő. Kulcs berak, teker, de nem indul, valamikor villog az immo ikon. Gondolom hogy az autokulcs ikon az immo. Néha indul, néha nem. Kulcsot felváltva is ez a problem. Megoldást kérnék a szakiktol, köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Február 28. - 19:35:26 írta Szaby » Naplózva
Szabi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3355 Dátum: 2020. Március 05. - 23:12:07 »

Sziasztok
Hyundai Atos 2005 ABS  problémám van. Folyamatosan világít az Abs lámpa diagnosztikára nem kommunikál a részegység. Cseréltem már ABS kockát de ugyan az van. A biztosítékok jók, Az ABS csatin kimértem megkapja a 12 voltot. tipp? mi lehet a gond?  valakinek egy kapcsolási rajz?
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.050


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #3356 Dátum: 2020. Március 12. - 07:37:26 »

Lehet még a fogazott gyűrű (ABS ring), ilyet nekem is cserélni kellett a coupén, mert el volt repedve.
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fortwo-450/exterior/94-abs-rings.html
Biztosíték nem ment ki?
Naplózva

"várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!" --- Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003) "Villám McQueen", VW Multivan 7fős (2012) "Buszi"
_Zsolti_
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 17


« Válasz #3357 Dátum: 2020. Április 04. - 11:24:34 »

Sziasztok
Hyundai Atos 2005 ABS  problémám van. Folyamatosan világít az Abs lámpa diagnosztikára nem kommunikál a részegység. Cseréltem már ABS kockát de ugyan az van. A biztosítékok jók, Az ABS csatin kimértem megkapja a 12 voltot. tipp? mi lehet a gond?  valakinek egy kapcsolási rajz?

Szia!

Ennek több oka lehet, egy kapcsolási rajz önmagában nem fog segíteni. Az "ABS-kocka" egy célszámítógép, ami a kerektől érkező szenzor-jelek alapján, programozott módon dönti el, hogy beavatkozik-e a fékezésbe vagy sem. Diagnosztikai teszterrel szokás ránézni, hogy milyen hibát/hibákat tárolt be, és az alapján lehet tovább menni a konkrét hiba megtalálása érdekében (2005-ös autóban azt gondolnám, hogy már kellene eOBD csatlakozó legyen, persze ez is lehet gyártmány/típus függő). Bár írtad, hogy diagnosztikára nem kommunikál, ami szintén nem jó jel. Persze kérdés, hogy pontosan milyen kommunikációs protokollt használ az egység, és az azzal, annak is a megfelelő paraméterű (soros esetén pl. megfelelő baudrate) változatával lett-e "megtámadva" az említett diagnosztika során - esetleg diag teszter (beállítási) hiba?

Mivel azt írtad, hogy magát a vezérlőt már cserélted - egy vélhetőleg hibamentes-re- - ezért a "kockán" kívüli világban kellhet a hibát keresni:
- kerékszenzor jelek (szenzor hiba; szenzor kábelezés hibája; forgásjeladó fogazott gyűrű hibája)
- tápellátás (alacsony akkufeszültség akár csak indítózáskor is ha bizonyos szint alá esik)
- kommunikációs hiba (vélhetően CAN bus-on kommunikál legalább a motor-vezérlővel, bár ez nem "kötelező", ha tényleg csak teljesen csupasz ABS funkciót tud)
- hidraulikus probléma (nyomásvesztés a hálózat bármely elemében)
- egyéb - ???

Fentieket általánosan írtam, nem kifejezetten a gyártmányra/típusra vonatkozóan.

Üdv': _Zsolti_
« Utoljára szerkesztve: 2020. Április 04. - 11:32:25 írta _Zsolti_ » Naplózva

Hyundai i10 1,25i Comfort(+) 2015'
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #3358 Dátum: 2020. Április 04. - 20:34:32 »

Üdv.

Mi  a ménykű tud ciripelni egy "felújított" generátorban???

Mivel a kocsim idén már 23 éves, ezért várható volt, hogy előbb utóbb meghal a generátor csapágyazása. Tölteni tölt, de a csapágynak iszonyú hangja volt, ezért vettem bele új csapágyakat, szétszedtem és kicseréltem. Összeszerelve szuper halk és simán forog minden hiba nélkül, de!
Amint beszerelem a kocsiba elkezd irdatlanul ciripelni, mintha ki sem cseréltem volna. Megint kiszedem és persze ilyenkor már semmi hangja. ??? Visszaraktam és ugyanaz. Ciripel rendületlenül. De csak hidegen. Lassan már becsukott szemmel is megy a generátorcsere . De nem vágom miért nyikorog így, ha be van szerelve.

Valakinek lenne valami ötlete esetleg?
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #3359 Dátum: 2020. Április 19. - 10:25:49 »

Sherlock Holmes egyszer azt mondta, ha kizárunk minden lehetséges magyarázatot, ami marad, bármily valószínűtlen is, maga az igazság.
Vagyis, ha nem a csapágyak ciripelnek, akkor csak a szénkefék (bronz) lehetnek azok...

(Szerintem.)
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Oldalak: 1 ... 222 223 [224] 225   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.