Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Február 20. - 05:29:36


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









34 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Richies
[Tegnap - 20:43:18]

írta Laca 1112
[Tegnap - 20:43:03]

írta mogyi
[Tegnap - 18:55:21]

[2020. Február 18. - 11:31:46]

írta Leon79
[2020. Február 17. - 20:36:18]

írta Skagen
[2020. Február 17. - 18:52:25]

írta JBela
[2020. Február 14. - 04:22:07]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:49:00]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:32:43]

írta Gabor1558
[2020. Február 11. - 12:33:59]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 222 223 [224]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 887017 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
geraibolya
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #3345 Dátum: 2019. December 11. - 17:19:50 »

Sziasztok! 2007es Hyundai Accent 1,5 CRDI  immobilizer hiba.  10-15 indításból 2-3szor nem indul, olyankor az immo ikon se gyullad ki. Pár perc múlva, a kulcsokat cserélgetve gond nélkül elindul. (Mind két kulccsal fenn áll a probléma) Több Autó villamossági szerelő látta már, mindenki csak csóválja a fejét, hogy ezt senki nem fogja megcsinálni... Vmi ötletet várnék, nem akarom elhinni, hogy kuka az autó...félek egyszer végleg ott hagy vhol. Szomorú Bízom benne, hogy itt vki tud vmi okosat tanácsolni..kö szi! :)
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 362


« Válasz #3346 Dátum: 2019. December 11. - 17:42:38 »

Szia!

Nem lehet valahogy kiiktatni azt az indításgátlót?A tolvajok nem erre gerjednek.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
geraibolya
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #3347 Dátum: 2019. December 11. - 18:09:48 »

Több helyen olvastam, hogy talán lehetséges. Az is megoldás lehetne..de akármilyen szakival beszélünk, mind azt mondja, hogy ezek a gépek bonyolultak, nem nyúl hozzá. Kellene egy zseni.. :D
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #3348 Dátum: 2019. December 25. - 10:09:18 »

Sziasztok! 2007es Hyundai Accent 1,5 CRDI  immobilizer hiba.  10-15 indításból 2-3szor nem indul, olyankor az immo ikon se gyullad ki. Pár perc múlva, a kulcsokat cserélgetve gond nélkül elindul. (Mind két kulccsal fenn áll a probléma) Több Autó villamossági szerelő látta már, mindenki csak csóválja a fejét, hogy ezt senki nem fogja megcsinálni... Vmi ötletet várnék, nem akarom elhinni, hogy kuka az autó...félek egyszer végleg ott hagy vhol. Szomorú Bízom benne, hogy itt vki tud vmi okosat tanácsolni..kö szi! :)


Szia! Első körben megpróbálnám újrataníttatni a kulcsokat. Ez csak gyári diag géppel lehetséges, egy PIN kód ismeretében. Mindkét kulcsot tanítani kell.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Aca
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4


« Válasz #3349 Dátum: 2020. Február 12. - 14:19:27 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 119



« Válasz #3350 Dátum: 2020. Február 13. - 23:12:46 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Szia! Akkusaru le, vár 10 percet, akkusaru vissza megvolt? Alapjárati motor nincs leragadva? Nem szív fals levegőt valahol a motor? Jó érzékelőt cseréltél ki? Csak azért kérdezem, mert pl. a Lantrában az 1 vezetékes a műszeré, a 2 vezetékes pedig az ECU-hoz megy, a Getznél viszont nem tudom, hogy 1 vagy 2 jeladó van-e...  :$
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 491



WWW
« Válasz #3351 Dátum: 2020. Február 14. - 20:41:45 »

Tipikus "szerelő" hozzáállás. Lemért egy vezetéket, az jó, szóval tuti a motorvezérlő lesz rossz. XD.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Aca
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4


« Válasz #3352 Dátum: 2020. Február 14. - 22:33:30 »

Sziasztok!
Van egy 2005 ös 1.1 es getzem amit két hónapja vettem, mint utóbb kiderült prblémásan, de ez az én gondom. Nos, ha lehűlés van, mínusz 5 fok alatt gyújtásnál pöccre indul de be is döglik és ezt megcsinálja még háromszor, aztán egy kis gyújtás közbeni gázpedál nyomdosással sikerül életben tartani. Ha már nen döglik be probléma mentesen mehetek vele akármennyit,de ha megállok és melegen úraindítom begyúl de felugrik a fordulat háromezerre és minimum fél percig vagy tovább nem megy le alapjáratra, és ha ilyenkor elindulok váltásnál újra háromezerren áll a mutató,és ezt csinálja egy öt kilométeren keresztül, aztán újra minden ok. Motor hőfok érzékelő hibát ír ki a számítógép, amit ki is cseréltetnem de hiába a hibakódot nem lehet kitörölni és csinálja továbbra is. Villanyossal lemérettem a vezetéket is, azt mondta a vezeték ok biztos a motor vezérlő egység hibás. Más probléma nincs vele, úgy hogy ha tudtok kérlek adjatok tanácsot. Köszi!
Szia! Akkusaru le, vár 10 percet, akkusaru vissza megvolt? Alapjárati motor nincs leragadva? Nem szív fals levegőt valahol a motor? Jó érzékelőt cseréltél ki? Csak azért kérdezem, mert pl. a Lantrában az 1 vezetékes a műszeré, a 2 vezetékes pedig az ECU-hoz megy, a Getznél viszont nem tudom, hogy 1 vagy 2 jeladó van-e...  :$

Szia! Az akusaru le felt még nem próbáltam, de a hétvégén kipróbálom, a kocsit a lányomnak vettem, melóba jár vele ezért nem tudom hétközben megnézni. Nos közben átnéztem a kocsiba hagyott számlákat és megtaláltam egy pont egy éves számlát egy ugyan olyan érzékelő cseréről mint amit most cseréltünk, úgy látszik nem újkeletű a probléma.
Naplózva
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 491



WWW
« Válasz #3353 Dátum: 2020. Február 18. - 11:31:46 »

Mostanában néha az enyém is csinálja ezt az alapjárati fordulatszám megemelkedést. Amikor megvettem 11 éve, ugyanezt csinálta (Az alapjárat folyamatosan 1200-1400 között volt.). A check engine lámpa is villogott. Volt hibakód kiolvasáson, de OBD-1 et nem tudtak kiolvasni, így nem derült ki a hiba oka.
Kapott új gyertyákat, gyújtáskábelek et, kifújkáltam a légtömegmérőt féktisztítóval, ill vettem bele egy bontott alapjárati motort (igazából nem is motor, de a lényege az). Ezekután helyrejött a dolog, alapjárat ismét visszatért a normális tartományba.
Néha pár évente újra előjött a hiba, de ilyenkor egy alapjárati motor tisztítás mindíg megoldotta a dolgot (féktisztító + WD-40)
Pár hete megint előjött ez a jelenség. De a furcsa az, hogy menet közben csinálja, nem indítózás után. Megyek vele egy darabig, aztán azt veszem észre, hogy pörög a motor, miközben állok a dugóban. 5-6 perc múlva aztán magától, vagy egy nagy gázfröccs után visszaáll a normál alapjárat. Alapjárati motor pucolás megint megvolt. Tegnap megint előjött dugóban állva. Ekkor leállítottam a motort, majd újraindítottam . utána megint rendesen ment. Lehet kipucolom a légtömegmérőt megint, mert ahhoz kb 10 éve nem nyúltam...
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Oldalak: 1 ... 222 223 [224]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.