Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Március 23. - 13:42:19


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









31 vendég, 1 tag
robikahun
Legújabb hozzászólások
írta llaci1
[2019. Március 21. - 23:07:59]

írta llaci1
[2019. Március 21. - 20:23:12]

írta kopppány
[2019. Március 18. - 18:24:24]

írta KelT
[2019. Március 16. - 13:20:59]

írta kopppány
[2019. Március 15. - 23:21:41]

[2019. Március 04. - 16:45:14]

írta ztoncsi
[2019. Február 25. - 14:18:16]

[2019. Február 15. - 22:49:43]

[2019. Január 16. - 11:01:20]

írta emilh
[2019. Január 09. - 21:17:02]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 221 222 [223]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 753317 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
qkta
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #3330 Dátum: 2018. December 17. - 19:37:46 »

Sziasztok. Új tag és új tulajdonosa vagyok egy 2012-es, 1,6 GDI i30-nak. Sajnos van egy ESC hiba ami mindig előjön ha az autó eléri a 80Km/h sebességet. Ha leállítom törlődik, aztán megint bejön ha eléri az említett sebességet. Ismerősöm kiolvasta a hibakódot, ami C1520 - kuplung pedál kapcsoló.
Valakinek ismerős ez a hiba? Hova és kihez érdemes fordulni orvoslatért?
 További szép napot mindenkinek.
Naplózva

Hyundai i30>>>2012>>>1.6GD>>>99 KW
qkta
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #3331 Dátum: 2018. December 20. - 13:25:15 »

Sziasztok. Akkor csak tanulsagként mondom. Az említett ESC, c1520-as hiba oka, valóban a kuplung pedál felső kapcsoló (NO) hibája. Pár ezer Forintos tétel, egyszerű a cseréje. A produkált hiba, 80Km feletti sebességnél jött elő. Az elektromos kézifék sem oldott le induláskor, illetve a tempomat is aktív maradt, kuplung pedál benyomásakor.
Naplózva

Hyundai i30>>>2012>>>1.6GD>>>99 KW
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 105



« Válasz #3332 Dátum: 2018. December 20. - 20:03:33 »

Sziasztok. Akkor csak tanulsagként mondom. Az említett ESC, c1520-as hiba oka, valóban a kuplung pedál felső kapcsoló (NO) hibája. Pár ezer Forintos tétel, egyszerű a cseréje. A produkált hiba, 80Km feletti sebességnél jött elő. Az elektromos kézifék sem oldott le induláskor, illetve a tempomat is aktív maradt, kuplung pedál benyomásakor.
Hasznos infó, köszi, hogy megosztottad! :köszi:
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Kisfüsi18
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3333 Dátum: 2019. Január 08. - 15:34:08 »

Sziasztok! Édesapámnak van egy Hyundai H-1 CRDi (2002). Hiába kapcsolja a fűtést, semmi. Amikor maxra van rakva néha kattanik egyet egyet a fűtőmotor ellenállása. Azt hittük ezzel lesz gond, ugyan alkatrészt még nem vettünk hozzá, de állítólag van egy elő relé és azzal szokott gond lenni. Kérdésem az lenne, hogy volt e már valakinek ilyen gondja, illetve merre található ez az elő relé? Üdv.: Kisfüsi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 221 222 [223]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.