Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 13. - 13:01:48


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









36 vendég, 1 tag
gázvan
Legújabb hozzászólások
írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]

írta tomzero
[2019. Október 31. - 09:08:44]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 219 220 [221] 222 223   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 846657 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #3300 Dátum: 2017. Október 24. - 22:32:44 »

Tudtok ajánlani belevaló távirányító-javító elektronikus szakembert?
Behalt a távirányítós nyitóm, kontakthibának tűnik, de nem vállalta a javítást senki.
Kaptam árajánlatot egy újra, 111ezer Ft, "picit" sokallom.
Vajon ha ebay-en veszek egy nyitót, olcsóbban összepárosítjá k nekem az autóval?

Szia,

Pápa nincs közel, de a fővárosból is sok ügyfelük van, nem véletlenül. Santa Fe-hez is ők készítették a kulcsot...
http://kulcsmasolas.com/

Nem tudom mejik Santa Fe-hez tudnak csinálni kulcsot.
De nekem a Matrix-hoz távirányítóra azt mondták, olyant nem tudnak csinálni.
Pedig nagyon reklámozzák, hogy bmw, mercihez is gyártanak távirányítót.
Az enyém pedig sima egyszerű két gombos csak.
Szervizben meg horror árat mondtak rá.
Főleg kettő távirányító brutál áron lenne.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #3301 Dátum: 2017. Október 26. - 09:28:14 »

Pápa nincs közel, de a fővárosból is sok ügyfelük van, nem véletlenül. Santa Fe-hez is ők készítették a kulcsot...
http://kulcsmasolas.com/
Köszi. Az idő drága kincs, de hátha egyszer útbaesik...
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #3302 Dátum: 2017. Október 31. - 22:39:35 »

SziasztoK!

Kérdés: ix20 elektromos kapcsolái rajz esetleg nincs valakinek?????
Konkrétabban a PDC bekötése érdekelne. (tolatóradar)

Ha tudnám hol van  a gyári bekötési pontjai talán előrébb lennék.

I20 vagy I30 vezetékelési rajz is jó lenne. Az elv ugyanaz.
Valaki nem hallott olyasvalakiről , aki látott vagy találkozott olyan bennfentessel, aki birtokában van a tudás eme szintjeinek?  :S   :vakar:
Nagyon szeretnék szerelni...... ..
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
emilh
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 49



« Válasz #3303 Dátum: 2017. November 01. - 17:43:22 »

SziasztoK!

Kérdés: ix20 elektromos kapcsolái rajz esetleg nincs valakinek?????
Konkrétabban a PDC bekötése érdekelne. (tolatóradar)

Ha tudnám hol van  a gyári bekötési pontjai talán előrébb lennék.

I20 vagy I30 vezetékelési rajz is jó lenne. Az elv ugyanaz.
Valaki nem hallott olyasvalakiről , aki látott vagy találkozott olyan bennfentessel, aki birtokában van a tudás eme szintjeinek?  :S   :vakar:
Nagyon szeretnék szerelni...... ..
Itt találsz i20-hoz bekötési útmutatót:
http://www.mobisparts.eu/de_de/custom/mobis_accessories_db/details.php?part_no=99603ADE01&brand=H&carmodel=44
Naplózva

i20 Elegant 1.25HP
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #3304 Dátum: 2017. November 02. - 09:47:08 »

Köszönöm a segítséget.Saj nos ezen már régen túl vagyok.
Ahogy eredetileg korában írtam megvetem a gyári tolatóradart, beszereltem a gyári bekötésnek megfelelően (na jó a rádiónémitást még lusta voltam). Megvettem a gyári kikapcsoló kapcsolót is.
A radar tökéletesen működik.

A kapcsolót, mivel elő volt vezetékezve - a vezetékeken megjelentek a különböző feszültség értékek és test - csak be kellett pattintani és kész. Szépen világít is a háttárvilágítá sa.  :)
DE: nem kapcsolja ki a tolatóradart pedig ez lenne  a funkciója
.
Tehát a gyári bekötésű radart és a gyári bekötésű kapcsolót akarom együttműködésr e bírni.
Ehhez a gjmű elektromos rajza kéne, hogy tudjam hol kapcsolódik a kettő.  :g:
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
KoG78
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3305 Dátum: 2017. November 02. - 12:41:33 »

Sziasztok,

2011-es, benzines 1.6 automata i30-asom hétfő estig rendben ment, semmi gond nem volt vele. Leállítottam, felmentem a lakásba, kedd délután négykor indítanám, erre ég az EPS lámpa és a kormány ugye érezhetően marha nehezen fordul, szinte semerre sem akar kanyarodni az autó.
Márkaszervizbe viszem majd az autót jövő héten, de addig is gondoltma, itt it körülkérdezek, volt-e valakinek hasonló. Nyilván vizsgálat nélkül senki nem tud semmit biztosra, de most fő a fejem, mert a szervizes pasi szerint a biztosítékcser étől a teljes kormányműcseré ig bármi lehet (ami 800k plusz munkadíj). Van olyasmi, amit otthon én is tudok ellenőrizni?

köszi, üdv,
Gábor
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #3306 Dátum: 2017. November 02. - 20:20:47 »

Sziasztok,

2011-es, benzines 1.6 automata i30-asom hétfő estig rendben ment, semmi gond nem volt vele. Leállítottam, felmentem a lakásba, kedd délután négykor indítanám, erre ég az EPS lámpa és a kormány ugye érezhetően marha nehezen fordul, szinte semerre sem akar kanyarodni az autó.
Márkaszervizbe viszem majd az autót jövő héten, de addig is gondoltma, itt it körülkérdezek, volt-e valakinek hasonló. Nyilván vizsgálat nélkül senki nem tud semmit biztosra, de most fő a fejem, mert a szervizes pasi szerint a biztosítékcser étől a teljes kormányműcseré ig bármi lehet (ami 800k plusz munkadíj). Van olyasmi, amit otthon én is tudok ellenőrizni?

köszi, üdv,
Gábor
Szia a biztosítékokat pl. meg tudod nézni.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
KoG78
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3307 Dátum: 2017. November 03. - 14:52:50 »


[/quote]
Szia a biztosítékokat pl. meg tudod nézni.
[/quote]

Szia,

Koszi, kozben eszembe jutott nekem is, ki is kerestem, hogy az IGN1-es 15A-s bizti az EPS-e, ki is csereltem, bar nem volt elolvadva, de sajnos ez nem segitett...
Naplózva
Istvan82
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #3308 Dátum: 2017. November 25. - 23:34:09 »

Szia,

Nekem 1.4-es benzines i30-asom van, 2008-as évjárat. Volt ilyen problémám, de akkor az én autóm egy kormánymű felújításon esett át és mint később kiderült a szervízben rosszul illesztették össze a kormányoszlopo t és a kormányművet, a kormányban az egyik irányban volt egy extra 360 fokos fordulat, így a szögjeladó (érzékeli, hogy milyen irányba és hány fokkal forog a kormány) hibáját érzékelte a központi vezérlő. Ezt a hibát ki is lehetett olvasni és ki is lehetett ütni, de mindaddig vissztért amig meg nem lett igazítva a kormány. A lényeg, hogy célműszeres diagnosztikáva l biztos ki lehet olvasni a hibát ami miatt az EPS kigyulladt, de ezt nyílván több minden is okozhatja. A hiba kiütése lehet aktiválja is az elektromos szervót és újra funkciónál, aztán majd figyelni kell, hogy újra kivillan-e? Sajnos ha a szögjeladó, vagy esetleg a szervóvezérlő a ludas, akkor az valóban drága lehet, mert az egész kormányoszlop egybe van építve és ha jól tudom akkor i30-hoz ezeket nem lehet külön kapni. Ha cseréig fajul a történet akkor én megpróbálkozné k egy bontott alkatrésszel, azért ez nem olyan egysége az autónak ami gyakran tönkre megy, biztos kapsz jót, jó áron.

Egyébként EPS hiba miatt volt egy visszahívás, de az a 2009 nov. 2 és 2010 ápr. 30 között gyártott i30-asokat érintette (alvászszám: TMADC81SMAJ019 026-tól TMADC51SLBJ130 189-ig). Ez az info egyébként innen származik: http://ukcar.reviews/hyundai-i30-fd-2007-problems-recalls/
azaz, nem vagyok benne biztos hogy ez érintett balkormányos autót-e? Ha azonban van lehetőséged rá, akkor rákérdeznék a márkaszervízbe n, hogy milyen visszahívások érintették a Te autódat, hacsak nem a Tiéd az autó már újkorától kezdve és pontosan ismered a szervíztörténe tét.

Üdv,

István



Sziasztok,

2011-es, benzines 1.6 automata i30-asom hétfő estig rendben ment, semmi gond nem volt vele. Leállítottam, felmentem a lakásba, kedd délután négykor indítanám, erre ég az EPS lámpa és a kormány ugye érezhetően marha nehezen fordul, szinte semerre sem akar kanyarodni az autó.
Márkaszervizbe viszem majd az autót jövő héten, de addig is gondoltma, itt it körülkérdezek, volt-e valakinek hasonló. Nyilván vizsgálat nélkül senki nem tud semmit biztosra, de most fő a fejem, mert a szervizes pasi szerint a biztosítékcser étől a teljes kormányműcseré ig bármi lehet (ami 800k plusz munkadíj). Van olyasmi, amit otthon én is tudok ellenőrizni?

köszi, üdv,
Gábor
Naplózva
_Zsolti_
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 16


« Válasz #3309 Dátum: 2017. December 03. - 12:04:35 »

Szervusztok!

Akkumulátor töltése kapcsán szeretném a segítségeteket kérni. Mármint a külső töltővel történő rátöltéssel kapcsolatban.

Az a kérdésem, hogy ha kiveszem az akksit - mert úgy szeretném tölteni, nem pedig bent hagyva az autóban, fent a sarukkal - akkor:
1) kell-e valamire figyelni a kivételkor (az tiszta, hogy előbb a "-" pólust kötöm le, és csak utána a "+"-t), mert azt látom, hogy a 2 pólus össze van kötve gyárilag valamivel, gondolom akksi-szenzor, ami felügyeli az akku állapotát, energiamenedzs ment, meg-ki-tudja-még-mi. Szóval ezt nem szeretném tönkre vágni.

2) Milyen elektromos "problémáim" adódnak, amikre figyelni kell az akksi visszaszerelés e után? Ilyenekre gondolok, hogy rádió kódjának megadása, elektromos ablak(ok) végállás betanítása, stb.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

_Zsolti_
« Utoljára szerkesztve: 2017. December 03. - 12:15:31 írta _Zsolti_ » Naplózva

Hyundai i10 1,25i Comfort(+) 2015'
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.598



« Válasz #3310 Dátum: 2017. December 03. - 13:00:07 »

Szervusztok!

Akkumulátor töltése kapcsán szeretném a segítségeteket kérni. Mármint a külső töltővel történő rátöltéssel kapcsolatban.

Az a kérdésem, hogy ha kiveszem az akksit - mert úgy szeretném tölteni, nem pedig bent hagyva az autóban, fent a sarukkal - akkor:
1) kell-e valamire figyelni a kivételkor (az tiszta, hogy előbb a "-" pólust kötöm le, és csak utána a "+"-t), mert azt látom, hogy a 2 pólus össze van kötve gyárilag valamivel, gondolom akksi-szenzor, ami felügyeli az akku állapotát, energiamenedzs ment, meg-ki-tudja-még-mi. Szóval ezt nem szeretném tönkre vágni.

2) Milyen elektromos "problémáim" adódnak, amikre figyelni kell az akksi visszaszerelés e után? Ilyenekre gondolok, hogy rádió kódjának megadása, elektromos ablak(ok) végállás betanítása, stb.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

_Zsolti_

Nincs különösebb tennivalód a leírtakon felül. A rádió, és az óra el fogja veszíteni a beállításokat, ha kódos a rádió, akkor legyen kéznél a kódja is, mert kérni fogja.
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
zsegif
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 17



« Válasz #3311 Dátum: 2017. December 03. - 18:53:22 »

Szervusztok!

Akkumulátor töltése kapcsán szeretném a segítségeteket kérni. Mármint a külső töltővel történő rátöltéssel kapcsolatban.

Az a kérdésem, hogy ha kiveszem az akksit - mert úgy szeretném tölteni, nem pedig bent hagyva az autóban, fent a sarukkal - akkor:
1) kell-e valamire figyelni a kivételkor (az tiszta, hogy előbb a "-" pólust kötöm le, és csak utána a "+"-t), mert azt látom, hogy a 2 pólus össze van kötve gyárilag valamivel, gondolom akksi-szenzor, ami felügyeli az akku állapotát, energiamenedzs ment, meg-ki-tudja-még-mi. Szóval ezt nem szeretném tönkre vágni.

2) Milyen elektromos "problémáim" adódnak, amikre figyelni kell az akksi visszaszerelés e után? Ilyenekre gondolok, hogy rádió kódjának megadása, elektromos ablak(ok) végállás betanítása, stb.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

_Zsolti_

Nincs különösebb tennivalód a leírtakon felül. A rádió, és az óra el fogja veszíteni a beállításokat, ha kódos a rádió, akkor legyen kéznél a kódja is, mert kérni fogja.
Szia. Én most vettem egy 2010-es i30-t. Van benne a gyári fejegység. Ha kiveszem az aksit és vissza utánna fel kellene ismernijük egymást nem? Mert pl.nekem kódom sincs hozzá. Valahol fel van az tüntetve?
Naplózva

i30 2010 1.4 comfort 109le
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #3312 Dátum: 2017. December 03. - 19:31:23 »

Szervusztok!

Akkumulátor töltése kapcsán szeretném a segítségeteket kérni. Mármint a külső töltővel történő rátöltéssel kapcsolatban.

Az a kérdésem, hogy ha kiveszem az akksit - mert úgy szeretném tölteni, nem pedig bent hagyva az autóban, fent a sarukkal - akkor:
1) kell-e valamire figyelni a kivételkor (az tiszta, hogy előbb a "-" pólust kötöm le, és csak utána a "+"-t), mert azt látom, hogy a 2 pólus össze van kötve gyárilag valamivel, gondolom akksi-szenzor, ami felügyeli az akku állapotát, energiamenedzs ment, meg-ki-tudja-még-mi. Szóval ezt nem szeretném tönkre vágni.

2) Milyen elektromos "problémáim" adódnak, amikre figyelni kell az akksi visszaszerelés e után? Ilyenekre gondolok, hogy rádió kódjának megadása, elektromos ablak(ok) végállás betanítása, stb.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

_Zsolti_

Nincs különösebb tennivalód a leírtakon felül. A rádió, és az óra el fogja veszíteni a beállításokat, ha kódos a rádió, akkor legyen kéznél a kódja is, mert kérni fogja.
Szia. Én most vettem egy 2010-es i30-t. Van benne a gyári fejegység. Ha kiveszem az aksit és vissza utánna fel kellene ismernijük egymást nem? Mert pl.nekem kódom sincs hozzá. Valahol fel van az tüntetve?
Én már cseréltem aksit,gyári a fejegység kód nem kell csak mindent újra be kell rajta állítani(idő,rádió frekvencia,stb.),meg ha jól emlékszem talán még a napi km számláló nullázódott le.Ezeken kívül mást nem kellet újra beállítani.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
zsegif
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 17



« Válasz #3313 Dátum: 2017. December 03. - 20:02:28 »


Én már cseréltem aksit,gyári a fejegység kód nem kell csak mindent újra be kell rajta állítani(idő,rádió frekvencia,stb.),meg ha jól emlékszem talán még a napi km számláló nullázódott le.Ezeken kívül mást nem kellet újra beállítani.
Köszönöm. Én is valami ilyesmire gondoltam egyébként.
Naplózva

i30 2010 1.4 comfort 109le
KoG78
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3314 Dátum: 2017. December 17. - 19:49:09 »

Szia,

Közben a majdnem márka szerviz (Gablini) ránézett, csak komplett kormánymű cserét tudnak végezni, ami ugye nem opció. Villanyász nem tudta javítani, ajánlottak kormánymű specialistat, aki várhatóan javíthatonak minősítette, de kiszerelve kérte az oszlopot, majd javítás és vissza építés után ugyanaz a hiba van.
Most ott tartok, hogy vagy bontott alkatrész kene, vagy esetleg egy valóban működő kormányműves. Tudtok ajánlani bármelyiket?

Szia,

Nekem 1.4-es benzines i30-asom van, 2008-as évjárat. Volt ilyen problémám, de akkor az én autóm egy kormánymű felújításon esett át és mint később kiderült a szervízben rosszul illesztették össze a kormányoszlopo t és a kormányművet, a kormányban az egyik irányban volt egy extra 360 fokos fordulat, így a szögjeladó (érzékeli, hogy milyen irányba és hány fokkal forog a kormány) hibáját érzékelte a központi vezérlő. Ezt a hibát ki is lehetett olvasni és ki is lehetett ütni, de mindaddig vissztért amig meg nem lett igazítva a kormány. A lényeg, hogy célműszeres diagnosztikáva l biztos ki lehet olvasni a hibát ami miatt az EPS kigyulladt, de ezt nyílván több minden is okozhatja. A hiba kiütése lehet aktiválja is az elektromos szervót és újra funkciónál, aztán majd figyelni kell, hogy újra kivillan-e? Sajnos ha a szögjeladó, vagy esetleg a szervóvezérlő a ludas, akkor az valóban drága lehet, mert az egész kormányoszlop egybe van építve és ha jól tudom akkor i30-hoz ezeket nem lehet külön kapni. Ha cseréig fajul a történet akkor én megpróbálkozné k egy bontott alkatrésszel, azért ez nem olyan egysége az autónak ami gyakran tönkre megy, biztos kapsz jót, jó áron.

Egyébként EPS hiba miatt volt egy visszahívás, de az a 2009 nov. 2 és 2010 ápr. 30 között gyártott i30-asokat érintette (alvászszám: TMADC81SMAJ019 026-tól TMADC51SLBJ130 189-ig). Ez az info egyébként innen származik: http://ukcar.reviews/hyundai-i30-fd-2007-problems-recalls/
azaz, nem vagyok benne biztos hogy ez érintett balkormányos autót-e? Ha azonban van lehetőséged rá, akkor rákérdeznék a márkaszervízbe n, hogy milyen visszahívások érintették a Te autódat, hacsak nem a Tiéd az autó már újkorától kezdve és pontosan ismered a szervíztörténe tét.

Üdv,

István



Sziasztok,

2011-es, benzines 1.6 automata i30-asom hétfő estig rendben ment, semmi gond nem volt vele. Leállítottam, felmentem a lakásba, kedd délután négykor indítanám, erre ég az EPS lámpa és a kormány ugye érezhetően marha nehezen fordul, szinte semerre sem akar kanyarodni az autó.
Márkaszervizbe viszem majd az autót jövő héten, de addig is gondoltma, itt it körülkérdezek, volt-e valakinek hasonló. Nyilván vizsgálat nélkül senki nem tud semmit biztosra, de most fő a fejem, mert a szervizes pasi szerint a biztosítékcser étől a teljes kormányműcseré ig bármi lehet (ami 800k plusz munkadíj). Van olyasmi, amit otthon én is tudok ellenőrizni?

köszi, üdv,
Gábor
Naplózva
Oldalak: 1 ... 219 220 [221] 222 223   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.