Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. December 16. - 16:03:09


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









29 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Ma - 12:41:12]

[2019. December 12. - 16:45:28]

[2019. December 11. - 19:24:45]

[2019. December 11. - 19:09:48]

[2019. December 08. - 01:23:03]

[2019. December 03. - 17:49:56]

[2019. December 03. - 17:45:55]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 224   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 859522 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
csul1
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #3285 Dátum: 2016. November 24. - 21:07:43 »

Sziasztok!

Pár hónapja vagyok egy Hyundai i30 tulaja van hozzá egy bicskakulcs és egy sima indítókulcs. A bicskakulcs megadta magát immo-t nem érzékeli gyári szerviz nem tud segíteni mivel valószínű a legelső tulaj valamiért zár elektronikát cserélt és a pinkód amit a rendszer ad nem jó. Szóval kulcs másolóban még tudnak hozzá csinálni másikat jó pénzért ez ennyi. A kérdésem az lenne ha a sima kulcsal nyitom az ajtót egyből beriaszt. Hozzá lehet-e tanítani a riasztóhoz a sima kulcsot ha igen hogyan?

Válaszokat előre is köszönöm. üdv: Csaba

Hali.
Ha kulccsal zárod és nyitod akkor nem riaszt,csak ha a távirányítót használod.Én úgy tudom a kulcs az immohoz kell,a riasztót a távirányító működteti.Eset leg megkeresni azt aki cseréltette az elektronikát hogy meg van-e neki a kód.

Nem értem 100%osan amit írtál bocsi. Ha kulcsal zárom az ajtót akkor is aktív lesz a riasztó? Vagy csak akkor bezárom. Elég fura lenne az ha beriasztom a bicskakulcsal és ha lemerül benne az elem sehogy sem tudom kinyitni riasztás nélkül. Sajnos 3. tulaj vagyok az első tulajt nem hiszem, hogy könnyen elő lehetne keríteni. :\
Ha a zárba teszed bármelyik kulcsot és úgy zárod-nyitod akkor nem riaszt.Csak ha a távirányítót használod,mert az működteti a riasztót és a központit.Egyi k pillanatról a másikra azért nem szokott lemerülni az elem,azt azért észre lehet venni ha már merül.(nehezen nyit,vagy csak közelről).Akkor nagyon nem lesz mihez tanítani a kulcsot,lehet hogy neked is cserélni kell az elektronikát. :nemtom:

A sima kulcsban is van immo ameddig az működik azt lehet klónozni.
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #3286 Dátum: 2016. November 25. - 07:02:55 »

Sziasztok!

Pár hónapja vagyok egy Hyundai i30 tulaja van hozzá egy bicskakulcs és egy sima indítókulcs. A bicskakulcs megadta magát immo-t nem érzékeli gyári szerviz nem tud segíteni mivel valószínű a legelső tulaj valamiért zár elektronikát cserélt és a pinkód amit a rendszer ad nem jó. Szóval kulcs másolóban még tudnak hozzá csinálni másikat jó pénzért ez ennyi. A kérdésem az lenne ha a sima kulcsal nyitom az ajtót egyből beriaszt. Hozzá lehet-e tanítani a riasztóhoz a sima kulcsot ha igen hogyan?

Válaszokat előre is köszönöm. üdv: Csaba

Hali.
Ha kulccsal zárod és nyitod akkor nem riaszt,csak ha a távirányítót használod.Én úgy tudom a kulcs az immohoz kell,a riasztót a távirányító működteti.Eset leg megkeresni azt aki cseréltette az elektronikát hogy meg van-e neki a kód.

Nem értem 100%osan amit írtál bocsi. Ha kulcsal zárom az ajtót akkor is aktív lesz a riasztó? Vagy csak akkor bezárom. Elég fura lenne az ha beriasztom a bicskakulcsal és ha lemerül benne az elem sehogy sem tudom kinyitni riasztás nélkül. Sajnos 3. tulaj vagyok az első tulajt nem hiszem, hogy könnyen elő lehetne keríteni. :\
Ha a zárba teszed bármelyik kulcsot és úgy zárod-nyitod akkor nem riaszt.Csak ha a távirányítót használod,mert az működteti a riasztót és a központit.Egyi k pillanatról a másikra azért nem szokott lemerülni az elem,azt azért észre lehet venni ha már merül.(nehezen nyit,vagy csak közelről).Akkor nagyon nem lesz mihez tanítani a kulcsot,lehet hogy neked is cserélni kell az elektronikát. :nemtom:

A sima kulcsban is van immo ameddig az működik azt lehet klónozni.
Most akkor mi nem jó,a bicskakulcsban lévő csipp,vagy az autóban lévő immo? :nemtom:
Mert ha az immo nem jó akkor hiába tanítasz bármien kulcsot a pótkulcshoz,nem egyezik az autó és a kulcs kódja.Márkasze rvíz mit mond?
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
csul1
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #3287 Dátum: 2016. November 25. - 09:57:52 »

Sziasztok!

Pár hónapja vagyok egy Hyundai i30 tulaja van hozzá egy bicskakulcs és egy sima indítókulcs. A bicskakulcs megadta magát immo-t nem érzékeli gyári szerviz nem tud segíteni mivel valószínű a legelső tulaj valamiért zár elektronikát cserélt és a pinkód amit a rendszer ad nem jó. Szóval kulcs másolóban még tudnak hozzá csinálni másikat jó pénzért ez ennyi. A kérdésem az lenne ha a sima kulcsal nyitom az ajtót egyből beriaszt. Hozzá lehet-e tanítani a riasztóhoz a sima kulcsot ha igen hogyan?

Válaszokat előre is köszönöm. üdv: Csaba

Hali.
Ha kulccsal zárod és nyitod akkor nem riaszt,csak ha a távirányítót használod.Én úgy tudom a kulcs az immohoz kell,a riasztót a távirányító működteti.Eset leg megkeresni azt aki cseréltette az elektronikát hogy meg van-e neki a kód.

Nem értem 100%osan amit írtál bocsi. Ha kulcsal zárom az ajtót akkor is aktív lesz a riasztó? Vagy csak akkor bezárom. Elég fura lenne az ha beriasztom a bicskakulcsal és ha lemerül benne az elem sehogy sem tudom kinyitni riasztás nélkül. Sajnos 3. tulaj vagyok az első tulajt nem hiszem, hogy könnyen elő lehetne keríteni. :\
Ha a zárba teszed bármelyik kulcsot és úgy zárod-nyitod akkor nem riaszt.Csak ha a távirányítót használod,mert az működteti a riasztót és a központit.Egyi k pillanatról a másikra azért nem szokott lemerülni az elem,azt azért észre lehet venni ha már merül.(nehezen nyit,vagy csak közelről).Akkor nagyon nem lesz mihez tanítani a kulcsot,lehet hogy neked is cserélni kell az elektronikát. :nemtom:

A sima kulcsban is van immo ameddig az működik azt lehet klónozni.
Most akkor mi nem jó,a bicskakulcsban lévő csipp,vagy az autóban lévő immo? :nemtom:
Mert ha az immo nem jó akkor hiába tanítasz bármien kulcsot a pótkulcshoz,nem egyezik az autó és a kulcs kódja.Márkasze rvíz mit mond?

Ahogy azt a legelején írtam a bicskakulcsban döglött meg az immo chipje. Azért nem tudom betanítani mert az elektromos rendszert cserélték és a központilag lekért pinkód nem jó hozzá. Csak a sima indítókulccsal tudom csak indítani.
Naplózva
glezmen
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


WWW
« Válasz #3288 Dátum: 2016. December 07. - 16:30:31 »

Sziasztok!

Szetrohadt a gyujtaskabel a '97-es Accentemben (1.5 benzin v12, G4EK). Valaki le tudna irni roviden hogy hogyan alljak neki hazilag a kabelcserenek? Mennyire maceras/szerszamigenyes/stb?

Koszi elore is  :bye:
Naplózva

Accent 1.5 LS 1997
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #3289 Dátum: 2016. December 08. - 09:24:38 »

Sziasztok!

Szetrohadt a gyujtaskabel a '97-es Accentemben (1.5 benzin v12, G4EK). Valaki le tudna irni roviden hogy hogyan alljak neki hazilag a kabelcserenek? Mennyire maceras/szerszamigenyes/stb?

Koszi elore is  :bye:
:hi: Mire gondoltál. A kormányon lévő gyújtáskapcsol ótól elmenő kábelre? Szín szerint keresd ki hová megy, csípd ki a régi végeit, és a kábelköteghez kötegelő szalaggal vagy szig. szalaggal rögzítsd oda az újat. Ha csak egy darabon oxidálódott el, akkor csak azt vágd ki, és pótold forrasztással az új vezetéket. Húzz a vezetékre a forrasztás előtt egy darabka zsugor csövet. :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
glezmen
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


WWW
« Válasz #3290 Dátum: 2016. December 08. - 10:08:50 »

akartam commentelni reggel de nem ette meg...
szoval a gyertyahoz meno kabelt kellett cserelni, reggel neki is ugrottam, sima kihuzom/bedugom, par masodperc volt az egesz :)

Sziasztok!

Szetrohadt a gyujtaskabel a '97-es Accentemben (1.5 benzin v12, G4EK). Valaki le tudna irni roviden hogy hogyan alljak neki hazilag a kabelcserenek? Mennyire maceras/szerszamigenyes/stb?

Koszi elore is  :bye:
:hi: Mire gondoltál. A kormányon lévő gyújtáskapcsol ótól elmenő kábelre? Szín szerint keresd ki hová megy, csípd ki a régi végeit, és a kábelköteghez kötegelő szalaggal vagy szig. szalaggal rögzítsd oda az újat. Ha csak egy darabon oxidálódott el, akkor csak azt vágd ki, és pótold forrasztással az új vezetéket. Húzz a vezetékre a forrasztás előtt egy darabka zsugor csövet. :hi:
Naplózva

Accent 1.5 LS 1997
StMiklos
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Válasz #3291 Dátum: 2016. December 08. - 22:35:37 »

   Szevasztok!

Tudna valaki segíteni?
Hyudai I20 2012, 1,25 benzin (2009-2015?) kapcsolási rajz fellelhető valahol?
Megköszönném.
Prolémamentes téli hidegindítást kívánok mindenkinek!
     
    Üdv: StMiklos
Naplózva

I20_2012_1.25b enzin_78Le
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 112



« Válasz #3292 Dátum: 2016. December 18. - 22:32:45 »

Igazából nincs elektromos gondom, csak leírom, hogy más tanuljon belőle :ij:. Tavaly nyáron vettem egy koreai Rocket akksit, mondom olyan rossz nem lehet, még a Hondások is ajánlják egymásközt :) . Kínosan figyeltem rá, hogy még véletlenül se merítsem le zenéléssel, amit az előző akkuval párszor eljátszottam :$ . Digitális töltőt is vettem hozzá, másfél év alatt olyan 3 alkalommal fel is raktam rá. Ennek ellenére gyakran volt 12V alatt a feszültsége (van az utastérben egy fesz. mérő), de soha nem volt gond az indításokkor, izomból forgatott. Amíg idén be nem jött az első hideg idő... Pénteken leraktam az autót, hétfőn indultam volna vele, de lemerült az akksi. Beraktam egy másikat, a Rocket-et meg feltöltöttem, de nem raktam vissza, mert tudtam, hogy ez megint be fog következni, nem véletlenül volt olyan alacsony a feszültsége nyáron... Visszavittem a boltba, mert 2 év garancia van rá. Azt mondták az nem úgy megy, előbb elviszik megvizsgáltatn i. 2 hét után kaptam vissza, azt mondták semmi baja, hibátlan, lehet, hogy az autó szívja le, meg ne higgyek ezeknek a kis feszültségmérő knek, mert azok csalnak... Ma megnéztem, 20mA a nyugalmi áramfelvétel, a beépített műszerem is +-0,1V pontossággal mér. A generátorom kb. 3 éve volt felújítva, hibátlanul tölt, a testkábelt 35mm2-esre cseréltem még a nyáron, új sarukkal (amiket hidraulikus préssel nyomtam rá a kábelekre). A legtöbb helyen LED-es izzó van, amíg nem muszáj, addig nem használom a tompítottat (2x55W), hiszen van menetfényem (2x4.8W), zenét sem nagyon hallgatok, mert kontakthibás az egyik poti az egyik erősítőn, klímám nincs, villanyablakom nincs, ülésfűtésem nincs, de van egy elvileg hibátlan 62Ah-s akksim, ami mégis lemerül. Amíg 4km-re volt a munkahelyem, addig sem volt ilyen gondom (kivéve amikor saját hibámból zenéltem le az akksit :9:), mert szoktam menni hosszabb távokat is hétvégenként, de most 7km-re járok dolgozni. Szóval sajnos nem minden jó, ami koreai... Szomorú
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #3293 Dátum: 2016. December 19. - 09:47:48 »

 :hi: Kérdésem: Mennyi V-ot mutat a feszmérő menet közben? Nekem a napi 7 Km. kevésnek tűnik a visszatöltéshe z. Az, hogy Kóreai, nem jelent semmit. Lehet, hogy éveket állt raktárban, túltárolták, szállítás közben dobálták, stb. Egyáltalán Kóreai, vagy csak a címke neve?
Mivel én is keveset járok a sajátommal, ezért összedobtam egy csepptöltőt. Állítható feszültségű. 14 voltnál 40-50 mA-rel tölt. Az akksi pólusaira kötöttem egy darab kéteres vezetéket, kivezettem a hűtőmaszkon egy diódával és biztosítékkal sorba kötve. Amikor leállok csak rácsíptetem a töltőt a vezeték végeire így tudva, másnap vagy egy hét múlva is könnyedén indul a gép. :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 112



« Válasz #3294 Dátum: 2016. December 19. - 17:40:31 »

:hi: Kérdésem: Mennyi V-ot mutat a feszmérő menet közben? Nekem a napi 7 Km. kevésnek tűnik a visszatöltéshe z. Az, hogy Kóreai, nem jelent semmit. Lehet, hogy éveket állt raktárban, túltárolták, szállítás közben dobálták, stb. Egyáltalán Kóreai, vagy csak a címke neve?
Mivel én is keveset járok a sajátommal, ezért összedobtam egy csepptöltőt. Állítható feszültségű. 14 voltnál 40-50 mA-rel tölt. Az akksi pólusaira kötöttem egy darab kéteres vezetéket, kivezettem a hűtőmaszkon egy diódával és biztosítékkal sorba kötve. Amikor leállok csak rácsíptetem a töltőt a vezeték végeire így tudva, másnap vagy egy hét múlva is könnyedén indul a gép. :hi:
14.4-14.6-ot. Nem napi 7kmt- megyek, hanem annyira van a munkahelyem :) . Ha nem megyek boltba vagy egyéb dologra (ami elég ritka), akkor 2x7km, plusz ha délelőttös vagyok akkor amíg lekaparom az üvegekről a jeget, addig jár a motor (lekapcsolt fényszórókkal). De mint mondtam, 5 évig csak 4km-re volt a munkahelyem, és nem volt ilyen, hogy álltában lemerüljön az akksi, csak a saját hibás zenehallgatáss al sikerült indíthatatlanr a megmeríteni...
Tud csepptöltést a töltőm, csak éppen panelban lakok, úgyhogy a negyedikről bajos lenne tölteni az utcán álló autó akksiját :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #3295 Dátum: 2016. December 20. - 09:11:34 »

 :hi: Egy akku regenerálással megpróbálkozha tsz. Nekem pár akkut sikerült még ezzel a módszerrel feléleszteni valamennyire. Sajnos több napos játék, így csak akkor tudod megcsinálni, ha 3-4 napig nem használod. A játék lényege, le kell meríteni az akkut 10,8 voltig,/mélykisütés kezdete/ majd kis árammal max.0,5-1A -rel addig tölteni, míg nem emelkedik tovább a feszültsége. Ekkor ismét lemeríteni, és újra feltölteni de már a szokásos 4-5A-rel. A lassú töltés feloldja az akku lemezein kikristályosod ott szulfát réteg egy részét, így nagyobb lesz az aktív felület. :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 112



« Válasz #3296 Dátum: 2016. December 20. - 20:23:09 »

:hi: Egy akku regenerálással megpróbálkozha tsz. Nekem pár akkut sikerült még ezzel a módszerrel feléleszteni valamennyire. Sajnos több napos játék, így csak akkor tudod megcsinálni, ha 3-4 napig nem használod. A játék lényege, le kell meríteni az akkut 10,8 voltig,/mélykisütés kezdete/ majd kis árammal max.0,5-1A -rel addig tölteni, míg nem emelkedik tovább a feszültsége. Ekkor ismét lemeríteni, és újra feltölteni de már a szokásos 4-5A-rel. A lassú töltés feloldja az akku lemezein kikristályosod ott szulfát réteg egy részét, így nagyobb lesz az aktív felület. :hi:
Köszönöm, de ha ismét lemerül, akkor megyek és veszek egy Exide-ot vagy Banner-t, ez meg rohadjon meg ott, ahol van :fuck: . Tartaléknak jó lesz majd, mint a Norauto-s, azt is szerencse, hogy nem vették át a telepen, ahol le akartam adni, így most szerencsére volt mihez nyúlnom :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #3297 Dátum: 2017. Október 22. - 07:46:39 »

SziasztoK!

Végre ismét itt !!!!
Kérdés: ix20 elektromos kapcsolái rajz esetleg nincs valakinek?????
Konkrétabban a PDC bekötése érdekelne. (tolatóradar)
Gyárit vettem plusz vettem gyári (ki) kapcsolót is bontottat és szeretném a kettőt összehozni.
Most mindkettő működőképes külön-külön.
Mivel a kapcsoló elő volt készitve .csak a vakkapcsoló fedelet kellet eltávolítani és összedugni.
A radart bekötöttem a bizt. tábláról illetve a hátramenő kapcsolószálró l kapott pozitivot. Tökéletesen működik.
DE: Mivel CAN busz rendszerű az autó így viszont a kapcsoló nem látja az egységet.
Ha tudnám hol van  a gyári bekötési pontjai talán előrébb lennék.
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #3298 Dátum: 2017. Október 23. - 08:38:07 »

Tudtok ajánlani belevaló távirányító-javító elektronikus szakembert?
Behalt a távirányítós nyitóm, kontakthibának tűnik, de nem vállalta a javítást senki.
Kaptam árajánlatot egy újra, 111ezer Ft, "picit" sokallom.
Vajon ha ebay-en veszek egy nyitót, olcsóbban összepárosítjá k nekem az autóval?
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 215


« Válasz #3299 Dátum: 2017. Október 23. - 15:31:00 »

Tudtok ajánlani belevaló távirányító-javító elektronikus szakembert?
Behalt a távirányítós nyitóm, kontakthibának tűnik, de nem vállalta a javítást senki.
Kaptam árajánlatot egy újra, 111ezer Ft, "picit" sokallom.
Vajon ha ebay-en veszek egy nyitót, olcsóbban összepárosítjá k nekem az autóval?

Szia,

Pápa nincs közel, de a fővárosból is sok ügyfelük van, nem véletlenül. Santa Fe-hez is ők készítették a kulcsot...
http://kulcsmasolas.com/
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
Oldalak: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 224   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.37 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.