Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. December 06. - 18:06:02


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









30 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Ma - 14:45:33]

[2019. December 03. - 17:49:56]

[2019. December 03. - 17:45:55]

[2019. December 03. - 17:29:30]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 223   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 856605 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #15 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 22:43:37 »

Nics hangjelzés, ugyanis EU-ban tilos. Csak riasztáskor adhat hangot a riasztó. :hi:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #16 Dátum: 2008. Október 04. - 20:59:20 »

Milyen hibajelenségre utal az, amikor az Accentben a digitális idõjelzõ óra lenullázza magát. Olyan érzésem van, mintha a tápellátás megszakadt volna egy pillára, vagy ez széria probléma? :fejvakar:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #17 Dátum: 2008. Október 04. - 21:09:07 »

A hibajelenséget megmondtad magad, de nem széria hiba az biztos. Órát cseréltem már azért, mert nem lehetett állítani a gombokkal, de azért mert lenullázott még nem. Egyébként nem is nulláz le, 1:00-ról indul.  rotfl rotfl rotfl jó, ez csak vicc volt.  :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #18 Dátum: 2008. Október 04. - 21:25:17 »

A hibajelenséget megmondtad magad, de nem széria hiba az biztos. Órát cseréltem már azért, mert nem lehetett állítani a gombokkal, de azért mert lenullázott még nem. Egyébként nem is nulláz le, 1:00-ról indul.  rotfl rotfl rotfl jó, ez csak vicc volt.  :friends:

:vazze:
Ez aggodalommal töltött el. Hát micsoda dolog, hogy megszakad az áramellátás... . :bézból: De hát, akkor ez bármikor elõfordulhat, akár menet közben is és biztosra veszem, hogy az áramkörébe nem csak ez az egy fogyasztó van beépítve. :crash: Akkor most aggódhatok, hogy valahol otthagy a verda? :fejvakar:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #19 Dátum: 2008. Október 04. - 21:36:21 »

Amiatt ne aggódj, hogy otthagy, tudtommal a rádiót, és a belsõ világítást érinti még ez az áramkör.  :D
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #20 Dátum: 2008. Október 04. - 22:20:15 »

 :vazze: :baby:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Angel666
Vendég
« Válasz #21 Dátum: 2008. Október 05. - 10:21:57 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit itten
Lenne egy nagy problémám.Van nekem egy 94 es Pony glsi-m
Már a harmadik szerelötöl hozom el,kezdek megörülni.Az a hibajelenség hogy ha bemelegszik a motor,megyek vele 2-3 kilométert,az alapjárat elkezd ugrálni(pl piroslámpánál) és elöbb utobb leáll.Többnyir e kigyillad a check engie visszajelzö is ilyenkor.Átnéz ték már az injektort is meg mindent,kicsrélték az acpumpámat(visitott már a régi de nem javult töe meg a problémám).Azt mondja a szerelö hogy 99% ig a valami szögfordulatje ladó gyujtásjeladó gyujtófej(ö irta fel nekem) a baj,de sehol nem talált hozzá bontottat(mert valszinüleg a az uj horrorárban van).
Szerintetek tényleg lehet az a baj? Valami optikai jeladóról beszélt,hogy az bemelegszik s az okozza a problémát.
Elöre is köszi a segitségeteket
Erik
Naplózva
DQ-750
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 219


nyugalomban lévő


« Válasz #22 Dátum: 2008. Október 05. - 18:22:38 »

Az elásott kutyát keresem !  Matyikának !

4-ajtós, amikor hátradõlök a hátsó ülésen, elhallgat a hátsó hangszóró !! :fejvakar:

Lehet, hogy a fóliás nem jól tett vissza valamit, és eldörzsölõdött a vezeték? Hol megy a vezeték ? Merre keressem ?
Naplózva

Accent 2004. 1.3 LS Cool, fekete 4 ajtó  elcserélve egy OFF-ra
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #23 Dátum: 2008. Október 05. - 19:22:55 »

Az elásott kutyát keresem !  Matyikának !

4-ajtós, amikor hátradõlök a hátsó ülésen, elhallgat a hátsó hangszóró !! :fejvakar:

Lehet, hogy a fóliás nem jól tett vissza valamit, és eldörzsölõdött a vezeték? Hol megy a vezeték ? Merre keressem ?

Kalaptartó alatt megy a zsinór, majd az üléstámla melletti mûanyag borítás alatt megy le a küszöb mellé. Bal oldalon.  :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
kovimouse
Vendég
« Válasz #24 Dátum: 2008. Október 06. - 09:22:01 »

Sziasztok!

A következõ problémával fordulnék hozzátok.

Gépem Hyundai Getz 1.5 crdi régebbi verzió (3 henger).
Sajnos a tompított fényszóró bekapcsolása esetén is világít a fényszóró visszajelzõ kék lámpám a mûszerfalon.
A váltás a hosszú fényre megtörténik rendesen, akár bekapcsolva (elõre nyomva a kart) akár villantva (magam felé húzva a kart).
Nézegettem a biztositék táblát, de mivel minden lámpa megy kizárnám, hogy valamilyen biztosíték kiégett volna.
Pár nappal ez elõtt a bajusz kapcsoló amivel a tompított fényszórót kapcsolom érdekesen viselkedett.
Teljesen más érzés volt kapcsolni mint normál esetben (olyan volt mintha eldarálódott volna valami belül és beékelõdött volna valami morzsa a forgatómechani zmusba) de a hiba elmúlt és nem láttam semmi problémát. Az is lehet, hogy már akkor elromlott a dolog csak a napsütésben nem vettem észre a kék visszajelzõ lámpát.

Szóval egy - két jótanáccsal ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Valmint, ha valaki tud egy getz villamos kapcsolási rajzot. (Bár ez szerintem pénzes dolog és csak a szervízekben ven meg. Elmúltak az idõk amikor az elektromos hálózat rajza egyszerûen fellelhetõ volt, adták a gépkönyvvel)
És a világítás bajúsz kapcsoló árát fellelhetõségi forrását ha valaki tudná megoszthatná velem.
(Gondolom szervíz és ott megcsinálják nekem)
Addig is elkezdek utánajárni szervízvonalon (garancia meg miegymás).

Érdekes bár szerintem nem hiba, hogy ha bekapcsolom a városi fényt és a gyújtáskapcsol óban van a kulcs azonnal a tompított fényszóró kapcsolódik fel.
Ha kihúzom a kulcsot akkor vált vissza helyzetjelzõre .
(az igazság az hogy éjszaka jobban szeretek tolatni helyzetkelzõve l mert igy a tolatólámpa fényénél többet látok, nem zavar be a tompított fényszóró nagy fényereje) 

Köszönettel:
 Attila
Naplózva
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #25 Dátum: 2008. Október 06. - 10:13:46 »

Ha tolatáskor hátra nézel, miért zavar be a tompított fényszóró? :) Az a másik irányba van...vagy tükörből tolatás klasszikusa? :)
 A városi fény az micsoda ebben az autóban?
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #26 Dátum: 2008. Október 06. - 10:46:20 »

Kovimouse

Az nem hiba, hanem gyárilag van, hogy a tompítottról helyzetjelzõre kapcsol, ha kihúzod a "slusszkulcsot".
Annak érdekében, hogy ne merüljön le az akksid, ha mondjuk fényes nappal állítod le a kocsit és nem veszed észre azt, hogy a világítás bekapcsolva maradt.  Bár szerintem a régebbi megoldás, hogy hangjelzés figyelmeztetet t, sokkal jobb volt!

(Helyzetjelzõ viszont kell, mert a KRESZ is elõír eseteket, hogy hol kell éjjel kivilágítanod a verdát parkoláskor)

Tolatni éjjel, erõs ködös-párás idõben a legjobb a féklámpa fényénél!!! Ezt egy oktatótól hallottam és alkalmazom is.
Tolatáskor rá-rálépsz a fékre és kitünõen látsz hátra!!!
(Azt én sem értem, hogyan is zavar a tompított fény tolatáskor??)


Sziasztok!

A következõ problémával fordulnék hozzátok.

Gépem Hyundai Getz 1.5 crdi régebbi verzió (3 henger).
Sajnos a tompított fényszóró bekapcsolása esetén is világít a fényszóró visszajelzõ kék lámpám a mûszerfalon.
A váltás a hosszú fényre megtörténik rendesen, akár bekapcsolva (elõre nyomva a kart) akár villantva (magam felé húzva a kart).
Nézegettem a biztositék táblát, de mivel minden lámpa megy kizárnám, hogy valamilyen biztosíték kiégett volna.
Pár nappal ez elõtt a bajusz kapcsoló amivel a tompított fényszórót kapcsolom érdekesen viselkedett.
Teljesen más érzés volt kapcsolni mint normál esetben (olyan volt mintha eldarálódott volna valami belül és beékelõdött volna valami morzsa a forgatómechani zmusba) de a hiba elmúlt és nem láttam semmi problémát. Az is lehet, hogy már akkor elromlott a dolog csak a napsütésben nem vettem észre a kék visszajelzõ lámpát.

Szóval egy - két jótanáccsal ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Valmint, ha valaki tud egy getz villamos kapcsolási rajzot. (Bár ez szerintem pénzes dolog és csak a szervízekben ven meg. Elmúltak az idõk amikor az elektromos hálózat rajza egyszerûen fellelhetõ volt, adták a gépkönyvvel)
És a világítás bajúsz kapcsoló árát fellelhetõségi forrását ha valaki tudná megoszthatná velem.
(Gondolom szervíz és ott megcsinálják nekem)
Addig is elkezdek utánajárni szervízvonalon (garancia meg miegymás).

Érdekes bár szerintem nem hiba, hogy ha bekapcsolom a városi fényt és a gyújtáskapcsol óban van a kulcs azonnal a tompított fényszóró kapcsolódik fel.
Ha kihúzom a kulcsot akkor vált vissza helyzetjelzõre .
(az igazság az hogy éjszaka jobban szeretek tolatni helyzetkelzõve l mert igy a tolatólámpa fényénél többet látok, nem zavar be a tompított fényszóró nagy fényereje) 

Köszönettel:
 Attila
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
kovimouse
Vendég
« Válasz #27 Dátum: 2008. Október 06. - 12:43:35 »

Hello LibErty, ztoncsi,

Köszi a válaszokat és a kérdéseket!  :)

A féklámp-fényes tolatást én még nem hallottam de határozottan lehet benne valami.
Tolatáskor látsz is, és mivel fékezel nem is tudsz nekimenni semminek. ;)

Én úgy vettem észre, hogy sötétben rosszabbul látok mint mások.
Szemüveges vagyok, és szerintem a szemüveg egy kicsit csökkenti a fénymennyisége t ami a szembe kerül, valamint a sok számítógép és szemfáradtság. (Most lehet hogy kapok a szemészektõl és optikusoktól.)
(Tudtok valami mérést ami objektíven össze tudja hasonlítani a szem éjszakai teljesítõképes séget?
Amikor szemüveget íratok mindig csak a nappali látást vizsgálják.)

Amikor tolatok akkor nézem a tükröket és a nézek hátra és ezeket váltogatom.
Éjszaka amkor elõre nézek akkor a tompított fényszóró erõs fényéhez szokik hozzá a szemem (a fényességhez szerintem gyorsabb az alaklmazkodás mint sötéthez)
Amikor viszont hátra nézek akkor a tolató lámpa fényéhez kell hogy alkalmazkodjon a szemem és ez szerintem nagyon lassú. Másodpercig nem látok semmit. Ha nem kapcsolok tompítottat csak helyzetjelzõt (bocs a városiért) akkor jobban látok tolatáskor hátra. (ez gondolom erõsen szubjektív).

Mellesleg sok vetítõgépet játszó emberke sem tesz jót nekem. Persze én is szeretek látni de nem akarom elvenni másoktól ezt az opciót xenon fényszóróval ,és ködlámpa indokolatlan használatával. (ez még inkább szubjektív vélemeény volt.)


Naplózva
LibErty
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.707



WWW
« Válasz #28 Dátum: 2008. Október 06. - 13:29:52 »

Kovimouse

Az nem hiba, hanem gyárilag van, hogy a tompítottról helyzetjelzőre kapcsol, ha kihúzod a "slusszkulcsot".
Annak érdekében, hogy ne merüljön le az akksid, ha mondjuk fényes nappal állítod le a kocsit és nem veszed észre azt, hogy a világítás bekapcsolva maradt.  Bár szerintem a régebbi megoldás, hogy hangjelzés figyelmeztetet t, sokkal jobb volt!

(Helyzetjelző viszont kell, mert a KRESZ is előír eseteket, hogy hol kell éjjel kivilágítanod a verdát parkoláskor)

Tolatni éjjel, erős ködös-párás időben a legjobb a féklámpa fényénél!!! Ezt egy oktatótól hallottam és alkalmazom is.
Tolatáskor rá-rálépsz a fékre és kitünően látsz hátra!!!
(Azt én sem értem, hogyan is zavar a tompított fény tolatáskor??)

Én ködlámpát is szoktam kapcsolni koromsötét tolatáskor és mivel dízellel nyomom, így picit lehet fékezni is. Mindent látni úgy hátra, full csillár világít olyankor. Jó az. :) Én is szoktam.
Amúgy minden ember rosszabbul lát sötétben, mivel a színek már nem olyan kontrasztosak. A szemészek is azt mondják, hogy sötétben mindenkinek egy felessel erősebb szemüveg kell. Ez nálam is így működik, ne félj. :)
Viszont most már mindent értettem, köszi a választ. :)
Naplózva

LArt Autósiskola
2005 Matrix 1.5 CRDi szürke
335.000 km
2011 i40 1.7 CRDi fehér
254.000 km
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.108



« Válasz #29 Dátum: 2008. Október 06. - 16:35:10 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit itten
Lenne egy nagy problémám.Van nekem egy 94 es Pony glsi-m
Már a harmadik szerelötöl hozom el,kezdek megörülni.Az a hibajelenség hogy ha bemelegszik a motor,megyek vele 2-3 kilométert,az alapjárat elkezd ugrálni(pl piroslámpánál) és elöbb utobb leáll.Többnyir e kigyillad a check engie visszajelzö is ilyenkor.Átnéz ték már az injektort is meg mindent,kicsrélték az acpumpámat(visitott már a régi de nem javult töe meg a problémám).Azt mondja a szerelö hogy 99% ig a valami szögfordulatje ladó gyujtásjeladó gyujtófej(ö irta fel nekem) a baj,de sehol nem talált hozzá bontottat(mert valszinüleg a az uj horrorárban van).
Szerintetek tényleg lehet az a baj? Valami optikai jeladóról beszélt,hogy az bemelegszik s az okozza a problémát.
Elöre is köszi a segitségeteket
Erik

Szia! Azt sajnos nem tudom,mi lehet a hiba, de én az alapjárati motorra tippelek... Ha gondolod, most bontok szét egy GLSi Ponyt, és ha tudod mi kell, keress meg nyugodtan!

Üdv!
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 223   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.