Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Április 05. - 08:09:03


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









51 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 19:34:32]

[2020. Március 29. - 19:04:51]

írta mityku
[2020. Március 14. - 23:25:09]

írta Sopánka
[2020. Március 05. - 14:29:04]

írta Sopánka
[2020. Március 04. - 11:09:44]

írta Sopánka
[2020. Március 03. - 16:55:31]

írta Zsolt
[2020. Február 28. - 19:38:34]

írta Sopánka
[2020. Február 28. - 17:41:57]

írta Sopánka
[2020. Február 28. - 17:39:26]

írta Predator
[2020. Február 25. - 16:16:51]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 289 290 [291] 292   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Általános kérdések  (Megtekintve 1087789 alkalommal)
: Háziorvosi rendelő
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 120



« Válasz #4350 Dátum: 2019. Október 27. - 19:28:58 »

Sziasztok,

A következő problémával szembesültem 2-3 hete kb.Van egy 2008-as i30 kombim, amit idén márciusban vettem használatautó kereskedésben. Szóval.... 2-3 hete gondolt egyet az autórádió ( gyári ), és elkezdett rakoncátlankod ni. Kezdetben a CD -t vagy a Pendrive -ot magától átrakta rádióra. Ezt még el tudom viselni. Most azonban már önmagát lehalkítja, teljesen véletlenszerűe n. Hiába hangosítom vissza, egyből lehalkul. Vélhetően a kormányon található gombokkal lehet összhangban, mert azok már nem is működnek. Eddig működtek. Ha éppen jó a rádió, akkor elő tudom idézni az anomáliát úgy, hogy megnyomom a kormányon a hangerő gombot. Megjegyzem, azóta a kormányon levő hangerő LE gomb fordítva működik, és hangosít. Utána kezdi el az anomáliát, és folyamatban lehalkítja magát. Ha felhangosítom, és gyorsan nyomva tartom a hangerő fel gombot a kormányon, akkor nem tud lehalkulni, de nyílván így nem lehet vezetni. Mivel sokat utazom, ezért jó ha szól valami. Ez esetleg valami ismertebb Hyundai betegség? Nem ismerem a márkát annyira sajnos,nincs benne rutinom. Van rá valami házi gyógymód, vagy érdemes autóvillamossá giba vinnem?

Gondolom ez nem a fejegység hibája, hanem vagy a gomboké, vagy a szalagkábelé. Ha nincs jártasságod a szerelésben és nincs multimétered sem, akkor én javasolnám az autóvillamossá gist, ő némi bontás után kitudja mérni a gombokat és a szalagkábelt is :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 899



« Válasz #4351 Dátum: 2019. Október 29. - 05:33:10 »

Csatlakozom az előttem szólóhoz, azzal kiegészítve, hogy lehetséges elkoszolódás is okozhatja, bezsírosodott vagy hasonló és letapad a gomb az érzékelőn, de igazából nem szedtem még szét, nem tudom milyen rendszerű, mindenesetre nem a fejegység a hibás valszín.

A váltónál esetleg el lehet gondolkodni a kuplungcserén, mert attól függetlenül, hogy eleve nehezen veszi a hátramenetet, az egyest még kellene szépen, nálam ez adott okot a cserére, na meg a kinyomócsapágy nyifogása. Nem egy oltári összeg, megéri, minthogy váltót is kelljen cserélni miatta.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Marton
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4352 Dátum: 2019. November 24. - 20:35:04 »

Üdvözlök mindenkit!

Új tag vagyok, ezért kérem nézzétek el, ha hibázgatok. :-)

Van egy 2002 évjáratú, 1.5 benzines, manuális váltós Accentem, 305.000 megtett kilóméterrel.
A gondom a váltóval van, pontosabban a vezető oldali féltengelynél engedi az olajat.
A szimeringet kicseréltük, de továbbra is engedi. A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja?
A váltó oldali csukló, szimeringnél lévő felülete megkophatott annyira, hogy a szimering már átereszt?

Üdvözlettel Márton
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 362


« Válasz #4353 Dátum: 2019. November 24. - 21:38:27 »

Szia!

Hajszálrepedés a váltón?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 493



WWW
« Válasz #4354 Dátum: 2019. December 03. - 16:49:56 »

Üdvözlök mindenkit!

Új tag vagyok, ezért kérem nézzétek el, ha hibázgatok. :-)

Van egy 2002 évjáratú, 1.5 benzines, manuális váltós Accentem, 305.000 megtett kilóméterrel.
A gondom a váltóval van, pontosabban a vezető oldali féltengelynél engedi az olajat.
A szimeringet kicseréltük, de továbbra is engedi. A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja?
A váltó oldali csukló, szimeringnél lévő felülete megkophatott annyira, hogy a szimering már átereszt?

Üdvözlettel Márton

Előfordulhat, hogy a sok megtett kilóméter alatt kis vályat keletkezett a szimmering és a féltengely érintkező felületénél és ezért az új szimmering sem zár tökéletesen. Ilyenkor régi trükk lehet, ha a szimmering rugóját szorosabbra veszed, esetleg dupla ajakos szimmeringet használsz. Ha még ezután is szivárog, akkor lehet akár repedés is a váltón, mint ahogyan azt korábban megemlítették. ..
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Laca 1112
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4355 Dátum: 2020. Február 19. - 20:43:03 »

Sziasztok! Segítséget kérnék! Van egy 2001es accentem, 1.5 benzin LC. A baj /hiba/oka ismeretlen számomra, 4 szerelő és egy márkaszervíz számára is! 2500 és 3000es fordulat között berángat az autó, ez mitől lehet??? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Richies
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #4356 Dátum: 2020. Február 22. - 06:55:33 »

Sziasztok.
Először vettem egy 9 eves Ceed-et, később kiderült hogy vissza volt tekerve 78-ra 125e- rol. (Naiv voltam belatom)
Annak a kuplungja nagyon lent fogott, s kemény is volt. Fájt a terdem 2-3 nap után, nagy kottyanas is volt alacsony fordulatnal, s gáz adasnal.. Nem jartam utana a hibájának.
Sikerült elintézem, hogy visszavették.

Az új kiszemelt egy garantált futasu 78e km el, 2014.10.honapi Hyundai i30 1.6MPI 120LE comfort lett.

Ennek is kemenyebb a kuplungja joval, mint az édesanyám 2015 os corsa-janak.
Sajna a terdem 1 het utan ismet elkezdett fájni.
S kezd realizalodni, hogy bakker itt is nagyon kemeny a kuplung fel ora vezetes után.

Mik lehetnek a hibak?
A munkahenger, a pressure plate?
Mit érdemes először megnezetni?
Vagy a kuplung szett csere biztos megoldás?
(Sok külföldi fórumot olvastam, sokszor a csere sem segitett)
Azert eleg hamar megadta magat.  Milyen markat tesznek ezekbe, mire erdemes kicserélni, LUK, Sachs?


Köszönöm szépen.

Amúgy nagyon jo kis kocsi , csak ez a fránya kuplung.
 :jee:
Naplózva
Hegeberry
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4357 Dátum: 2020. Március 06. - 08:28:36 »

Üdv!
Nekem egy IX35 1.6 van.
A problémám hogy hidegen ingadozik az alapjárat, leáll. Hibának azt írja túl dús keverék. Ha bemelegszik hibátlan.
Van valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Kar Attila
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4358 Dátum: 2020. Március 07. - 10:54:31 »

Sziasztok. Szeretnék érdeklődni: autóm mindig pöccre indult...... az elmúlt héten egyre nehezebben, most már csak hidegindítóval, hidegen melegen egyaránt (füst, korom nincs). Indítást követően tökéletesen üzemel......sz űrők, akku, új......1.5 drci Hyundai accent 2003évj.
Most kezdenénk a hiba feltárását. Kérek ötleteket, tapasztalatok alapján tanácsot merre induljunk..... ..köszönöm Attila :bye:
Naplózva
craneman
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.696



« Válasz #4359 Dátum: 2020. Március 13. - 17:33:01 »

Sziasztok! Telefonról hogy lehet képet csatolni?
Naplózva

2005 Accent GLS 1.5 CRDi                    300000 km
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 120



« Válasz #4360 Dátum: 2020. Március 14. - 20:19:28 »

Sziasztok! Telefonról hogy lehet képet csatolni?
Ahogy eddig is. Töltsd fel a képet egy képfeltöltő oldalra, onnan pedig másold be ide a kép linkjét :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
craneman
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.696



« Válasz #4361 Dátum: 2020. Március 15. - 06:48:52 »

Sziasztok! Telefonról hogy lehet képet csatolni?
Ahogy eddig is. Töltsd fel a képet egy képfeltöltő oldalra, onnan pedig másold be ide a kép linkjét :) .
jájj de hülye vagyok..  :lol: én ezt hogy felejthettem el? Igazad van.  :drinks:
Naplózva

2005 Accent GLS 1.5 CRDi                    300000 km
ildi610113
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4362 Dátum: 2020. Március 15. - 07:19:14 »

Sziasztok
I10 1.1 2009
Alapjárati rendszer és fojtószelep tisztítás után újra kell tanítani az alapjáratot, vagy megcsinálja automatikusan ? Sarut lekell venni?
Naplózva
zoli81
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4363 Dátum: 2020. Március 15. - 20:14:24 »

Helló! Most vettem egy 2013-as i30-at. A szervó álló helyzetben és kis sebességnél tökéletesen működik,de nagy sebességnél , szinte teljesen megszűnik és mintha meg szorulna. az előző tulaj  megpadkázta de nem lóg semmi és megemelve kézzel fordítva sem érezni szorulást.
Naplózva
Gyula13
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4364 Dátum: 2020. Március 25. - 15:07:04 »

Sziasztok!

Friss i20 tulaj vagyok. Az alany egy 12015-ös évjáratú 1.25 benzines Go Plus.
Lenne pár kérdésem vele kapcsolatban.. .
- Kiégett a tompított izzóm, milyen típus megy bele és könnyen cserélhető?
- A kuplung mintha elég fent fogna, ez típus jellegzetesség?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 289 290 [291] 292   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.