Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. December 06. - 17:58:40


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









33 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Ma - 14:45:33]

[2019. December 03. - 17:49:56]

[2019. December 03. - 17:45:55]

[2019. December 03. - 17:29:30]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 289 290 [291]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Általános kérdések  (Megtekintve 1029342 alkalommal)
: Háziorvosi rendelő
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 110



« Válasz #4350 Dátum: 2019. Október 27. - 20:28:58 »

Sziasztok,

A következő problémával szembesültem 2-3 hete kb.Van egy 2008-as i30 kombim, amit idén márciusban vettem használatautó kereskedésben. Szóval.... 2-3 hete gondolt egyet az autórádió ( gyári ), és elkezdett rakoncátlankod ni. Kezdetben a CD -t vagy a Pendrive -ot magától átrakta rádióra. Ezt még el tudom viselni. Most azonban már önmagát lehalkítja, teljesen véletlenszerűe n. Hiába hangosítom vissza, egyből lehalkul. Vélhetően a kormányon található gombokkal lehet összhangban, mert azok már nem is működnek. Eddig működtek. Ha éppen jó a rádió, akkor elő tudom idézni az anomáliát úgy, hogy megnyomom a kormányon a hangerő gombot. Megjegyzem, azóta a kormányon levő hangerő LE gomb fordítva működik, és hangosít. Utána kezdi el az anomáliát, és folyamatban lehalkítja magát. Ha felhangosítom, és gyorsan nyomva tartom a hangerő fel gombot a kormányon, akkor nem tud lehalkulni, de nyílván így nem lehet vezetni. Mivel sokat utazom, ezért jó ha szól valami. Ez esetleg valami ismertebb Hyundai betegség? Nem ismerem a márkát annyira sajnos,nincs benne rutinom. Van rá valami házi gyógymód, vagy érdemes autóvillamossá giba vinnem?

Gondolom ez nem a fejegység hibája, hanem vagy a gomboké, vagy a szalagkábelé. Ha nincs jártasságod a szerelésben és nincs multimétered sem, akkor én javasolnám az autóvillamossá gist, ő némi bontás után kitudja mérni a gombokat és a szalagkábelt is :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 891



« Válasz #4351 Dátum: 2019. Október 29. - 06:33:10 »

Csatlakozom az előttem szólóhoz, azzal kiegészítve, hogy lehetséges elkoszolódás is okozhatja, bezsírosodott vagy hasonló és letapad a gomb az érzékelőn, de igazából nem szedtem még szét, nem tudom milyen rendszerű, mindenesetre nem a fejegység a hibás valszín.

A váltónál esetleg el lehet gondolkodni a kuplungcserén, mert attól függetlenül, hogy eleve nehezen veszi a hátramenetet, az egyest még kellene szépen, nálam ez adott okot a cserére, na meg a kinyomócsapágy nyifogása. Nem egy oltári összeg, megéri, minthogy váltót is kelljen cserélni miatta.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Marton
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4352 Dátum: 2019. November 24. - 21:35:04 »

Üdvözlök mindenkit!

Új tag vagyok, ezért kérem nézzétek el, ha hibázgatok. :-)

Van egy 2002 évjáratú, 1.5 benzines, manuális váltós Accentem, 305.000 megtett kilóméterrel.
A gondom a váltóval van, pontosabban a vezető oldali féltengelynél engedi az olajat.
A szimeringet kicseréltük, de továbbra is engedi. A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja?
A váltó oldali csukló, szimeringnél lévő felülete megkophatott annyira, hogy a szimering már átereszt?

Üdvözlettel Márton
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 351


« Válasz #4353 Dátum: 2019. November 24. - 22:38:27 »

Szia!

Hajszálrepedés a váltón?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



WWW
« Válasz #4354 Dátum: 2019. December 03. - 17:49:56 »

Üdvözlök mindenkit!

Új tag vagyok, ezért kérem nézzétek el, ha hibázgatok. :-)

Van egy 2002 évjáratú, 1.5 benzines, manuális váltós Accentem, 305.000 megtett kilóméterrel.
A gondom a váltóval van, pontosabban a vezető oldali féltengelynél engedi az olajat.
A szimeringet kicseréltük, de továbbra is engedi. A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja?
A váltó oldali csukló, szimeringnél lévő felülete megkophatott annyira, hogy a szimering már átereszt?

Üdvözlettel Márton

Előfordulhat, hogy a sok megtett kilóméter alatt kis vályat keletkezett a szimmering és a féltengely érintkező felületénél és ezért az új szimmering sem zár tökéletesen. Ilyenkor régi trükk lehet, ha a szimmering rugóját szorosabbra veszed, esetleg dupla ajakos szimmeringet használsz. Ha még ezután is szivárog, akkor lehet akár repedés is a váltón, mint ahogyan azt korábban megemlítették. ..
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Oldalak: 1 ... 289 290 [291]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.