Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 20. - 17:49:13


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









36 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[2019. November 15. - 15:02:43]

írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 288 289 [290] 291   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Általános kérdések  (Megtekintve 1021356 alkalommal)
: Háziorvosi rendelő
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
dioka7
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #4335 Dátum: 2019. Augusztus 24. - 16:11:42 »

Sziasztok!

Új vagyok, bocs, ha rossz helyre írok, de ha itt nem tud senki válaszolni, akkor sehol.  :$
Szóval rövid időn belül szeretnék egy autót venni ~2,5 millió Ft körül és nemrégen szembejött velem egy Veloster. Eddig sosem láttam, nem is ismertem a típust, de a forma azonnal megfogott, azóta kicsit utána olvasgattam és sehol nem találtam túlzottan rossz véleményt. A hahu-n is elfogadható áron találtam néhány pédányt és ugye ebben az 1.6 Gdi motor van, viszont arra vonatkozó infót sehol nem találtam, hogy ez vezérműláncos vagy szíjas? Tudtok ebben segíteni? Illetve ha valakinek van vagy volt itt ilyen típusú autója, úgy vele szívesen váltanék pár szót, akár írásban, akár telefonon.  :)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv :bye:
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #4336 Dátum: 2019. Augusztus 24. - 17:07:12 »

Szia! 

A motor pont ugyan az,mint az i30 ban,tehát láncos.Akkor kell cserélni,ha hangoskodni kezd.50-60 ezer az ára láncfeszítő készlettel.A kasztni elemek tuti drágábbak mint az i30 elemei.Lehet,hogy nem is Csehországban gyártják.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
dioka7
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #4337 Dátum: 2019. Augusztus 24. - 17:08:28 »

Köszönöm a gyors választ!  :victory:
Naplózva
AdiBosza
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4338 Dátum: 2019. Augusztus 27. - 16:17:47 »

Kedves Márkatársak,

egy elsőre talán furcsa kérdéssel fordulok hozzátok. Egy új Tucson boldog tulajdonosai vagyunk a feleségemmel, ám "észrevett" valamit, ami nem hagy nyugodni. Próbáltam utána nézni több helyen, de - nyilván nem meglepetésre - semmit nem találtam a témában. A "probléma" a napellenzőbe szerelt pipere tükrökkel van, vagyis talán nem szigorúan a tükörrel, hanem vagy annak foglalatával, vagy inkább a napellenzővel magával. Ugyanis bizonyos sebesség felett (~70-80 kmh+) észrevehetően remeg. Ami érdekes, hogy én sofőrként szinte semmi rezonanciát nem érzek sem a motor sem a kasztni felől, pedig amióta a nejem ezt észrevette, direkt odafigyeltem, hátha a kormányon, vagy bárhol észreveszek valamit, de semmi. Ha felrakok egy fémpénzt a műszerfal tetejére, az mozdulatlanul ott marad... Mégis, a napellenző - és benne a tükör - szinte folyamatos vibrációban van, ezáltal gyakorlatilag elég nehezen használható, egészen addig amíg kézzel meg nem fogja az ember. Tudom hogy ez akár egy viccnek is hangozhat, de tényleg nem az. Szóval a kérdésem, hogy esetleg bárki figyelt-e már fel hasonlóra akár Tucson akár más modell esetén illetve milyen ötlete lenne a megoldásra. Próbálkoztam ki-be pattintással, megnéztem a kárpit és a műanyag rögzítéseket a környékén de nem szúrt szemet semmi.

Nem az első autóm, több márka több modelljével volt már dolgom és a párom is ugyanaz huzamosabb ideje, állítja hogy korábban nem találkozott ilyennel.

Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
Üdv.
BoszA
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #4339 Dátum: 2019. Augusztus 27. - 22:14:23 »

Szia!

5 év gari,km korlátozás nélkül.A leghosszabb út is az első lépéssel kezdődik.Vágj bele,hátha sikerül.Esetle g egy sminktükör a ridikülbe?Add el az autót! :crash: :crash: :crash:Cseréld le az asszonyt. :) :) :)
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Kaca
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4340 Dátum: 2019. Szeptember 06. - 04:13:05 »

Sziasztok!

Egy tavaly Augusztusban vásárolt i30 1.4 Go Plus boldog tulajdonosa a barátnőm. Tényleg jó autó,pazar felszeretltség gel.
Az egyetlen,de annál nagyobb probléma,hogy kb. 6 hónap után elkezdett nyikorogni a vezetőülés.
Ez még könnyen orvosolható lenne gondolom,de annál sokkal súlyosabb,hogy hihetetlenül kényelmetlen. Viszonylag rövid távot is komoly kihívás levezetni benne, nem is beszélve a nyári ausztriai túránkról.
Pont ahol a legjobban kéne alátámasztania, és a súlyt viselni nevetségesen vékony a szivacsozás,ami már most meg van ereszkedve,pedig a kedvesem csak 55 kiló.
Előzőleg Focusa volt,és soha ilyen problémákkal nem küzdött. Össze sem lehet hasonlitani a két autó komfortját.
Az lenne a kérdésem,hogy ez csak egyedi eset,vagy más is tapasztalt hasonlót? Hivatalosan ez lenne a márka húzómodellje ,amit flottákban kéne eladni üzletkötőknek és taxisoknak. El nem tudom képzelni,hogy valaki egy álló napot ebben az ülésben töltsön el.
Kényelmetlen a szitu,mert én beszéltem rá erre az autóra,úgyhogy muszáj megoldást találnom.
A márkaszerviz természetesen nem kiván foglalkozni vele “ észre kellett volna venni a tesztút alatt” . Kb ez a hozzáállás.
Ha tud valaki vmi biztatatóval vagy jótanáccsal szolgálni azt nagyon megköszönném!

Mindenkinek csodás napot kivánok!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #4341 Dátum: 2019. Szeptember 06. - 16:40:28 »

Szia!

Érdekes amit írtál.Nehezen tudom elképzelni,hogy egy 55 kilós nőnek kényelmetlen legyen az az ülés.Az is fura,hogy tudja ekkora súllyal ilyen hamar kiülni a szivacsot.Vigy étek vissza oda ahol vettétek és hasonlítsátok össze egy ugyan olyan autó ülésével.Akkor kiderül,selejt-e az ülésetek vagy sem.Ha selejt akkor gariba csere.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #4342 Dátum: 2019. Szeptember 10. - 21:34:14 »

Az enyém új korában a combomnál kicsit nyomott, mintha kicsit keskeny lenne az ülőlap (75 kg vagyok).
Aztán kb. 15 ezer km után pont kényelmes lett. Az oldaltartó szivacs a hátlapon viszont sokat puhult annak ellenére, hogy nem túl sok a ki/beszállás.
Tempósabb kanyarban meg kicsit megmozdul az ülés oldalra (nem bírja a sok G-t  :D). Egyébként elektromosan állítható, deréktámaszos.
Kényelmetlenne k egyáltalán nem mondanám. Össze kell hasonlítani a Jobb-1-el, hogy mennyi a különbség.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
zoltanzsini
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4343 Dátum: 2019. Szeptember 20. - 09:09:15 »

Üdv
Az mennyire normális hogy ha véletlenül 60 nál 4 helyett 2 be teszem vissza akkor recseg és nem veszi be. Más autónál is előfordult velem ott simán bevette a fokozatot csak felpörgött a motor. Hallottam hogy nem jó és felváltottam.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #4344 Dátum: 2019. Szeptember 20. - 12:26:56 »

Üdv!

Ha nem is nagy örömmel,de azért illene bevennie a kettest.Szinkr ongyűrű lehet a hunyó.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Alexxebb
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5



« Válasz #4345 Dátum: 2019. Szeptember 27. - 05:25:46 »

Üdv
Az mennyire normális hogy ha véletlenül 60 nál 4 helyett 2 be teszem vissza akkor recseg és nem veszi be. Más autónál is előfordult velem ott simán bevette a fokozatot csak felpörgött a motor. Hallottam hogy nem jó és felváltottam.

Lehet direk így van megcsinálva a váltó, hogy ne lehessen nagy kárt csinálni bár 60-nal még ez nem lenne gond de 100-nál vissza 2 padlógáz ezt csak a zsiguli tudta  :D
Naplózva

Hyundai Tucson 1,6GDI . (2018 FL)
Endre
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4346 Dátum: 2019. Október 01. - 10:49:21 »

Sziasztok!
Véleményt szeretnék tőletek! Hyundai Sonata 2.0 crdi 150 lóerő, hétvégi külföldi hosszú út során kigyulladt a check engine lámpa. Bevittük ott szervízbe, rákötötték gépre és annyit mondtak, hogy a gázpedálnál van valami elektoromos hiba. Van e valakinek ilyesmivel tapasztalata, illetve valami ajánlást tudtok e adni, hogy kihez érdemes vinni itt Budapesten. Köszönöm előre is!
Naplózva
beczepeti91
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #4347 Dátum: 2019. Október 26. - 23:15:03 »

Sziasztok,

A következő problémával szembesültem 2-3 hete kb.Van egy 2008-as i30 kombim, amit idén márciusban vettem használatautó kereskedésben. Szóval.... 2-3 hete gondolt egyet az autórádió ( gyári ), és elkezdett rakoncátlankod ni. Kezdetben a CD -t vagy a Pendrive -ot magától átrakta rádióra. Ezt még el tudom viselni. Most azonban már önmagát lehalkítja, teljesen véletlenszerűe n. Hiába hangosítom vissza, egyből lehalkul. Vélhetően a kormányon található gombokkal lehet összhangban, mert azok már nem is működnek. Eddig működtek. Ha éppen jó a rádió, akkor elő tudom idézni az anomáliát úgy, hogy megnyomom a kormányon a hangerő gombot. Megjegyzem, azóta a kormányon levő hangerő LE gomb fordítva működik, és hangosít. Utána kezdi el az anomáliát, és folyamatban lehalkítja magát. Ha felhangosítom, és gyorsan nyomva tartom a hangerő fel gombot a kormányon, akkor nem tud lehalkulni, de nyílván így nem lehet vezetni. Mivel sokat utazom, ezért jó ha szól valami. Ez esetleg valami ismertebb Hyundai betegség? Nem ismerem a márkát annyira sajnos,nincs benne rutinom. Van rá valami házi gyógymód, vagy érdemes autóvillamossá giba vinnem?

Másik gondom: Néha az 1-es sebességfokoza tot marha nehezen veszi.

Köszönöm,
Péter
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #4348 Dátum: 2019. Október 27. - 15:27:21 »

Szia Peti!

A rádióhoz nem tudok hozzászólni,kérj telefonos segítséget egy márkaszerviztő l,talán tudnak segíteni.Nekem álló helyzetben veszi az egyest,viszont menet közben kettesből az egyest nekem is nehezen veszi új kora óta.A hátramenetet is nehezen veszi új kora óta.Ez ilyen,már megszoktam.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 236



« Válasz #4349 Dátum: 2019. Október 27. - 17:59:28 »

Sziasztok,

A következő problémával szembesültem 2-3 hete kb.Van egy 2008-as i30 kombim, amit idén márciusban vettem használatautó kereskedésben. Szóval.... 2-3 hete gondolt egyet az autórádió ( gyári ), és elkezdett rakoncátlankod ni. Kezdetben a CD -t vagy a Pendrive -ot magától átrakta rádióra. Ezt még el tudom viselni. Most azonban már önmagát lehalkítja, teljesen véletlenszerűe n. Hiába hangosítom vissza, egyből lehalkul. Vélhetően a kormányon található gombokkal lehet összhangban, mert azok már nem is működnek. Eddig működtek. Ha éppen jó a rádió, akkor elő tudom idézni az anomáliát úgy, hogy megnyomom a kormányon a hangerő gombot. Megjegyzem, azóta a kormányon levő hangerő LE gomb fordítva működik, és hangosít. Utána kezdi el az anomáliát, és folyamatban lehalkítja magát. Ha felhangosítom, és gyorsan nyomva tartom a hangerő fel gombot a kormányon, akkor nem tud lehalkulni, de nyílván így nem lehet vezetni. Mivel sokat utazom, ezért jó ha szól valami. Ez esetleg valami ismertebb Hyundai betegség? Nem ismerem a márkát annyira sajnos,nincs benne rutinom. Van rá valami házi gyógymód, vagy érdemes autóvillamossá giba vinnem?

Másik gondom: Néha az 1-es sebességfokoza tot marha nehezen veszi.

Köszönöm,
Péter

A vátáson sokat  lehet segíteni egy olajcserével, plussz én használok hozzá xado EX120 Xado revitalizálót. A váltás hidegen is parádés, a hátramenet is.Igaz azt írja hogy 500km-t kell menni a teljes folyamathoz de már  az elején érezhető volt a javulás.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Oldalak: 1 ... 288 289 [290] 291   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.