Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. Július 20. - 21:45:51


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









16 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta tamas55
[Ma - 15:49:35]

írta StMiklos
[2018. Július 16. - 19:52:04]

írta Leon79
[2018. Július 13. - 19:32:42]

írta boateng28
[2018. Július 08. - 09:21:28]

írta mlacus52
[2018. Július 07. - 12:32:34]

írta Attila81
[2018. Július 05. - 16:08:28]

írta hosszutom
[2018. Június 16. - 11:10:21]

írta Zotya
[2018. Május 30. - 14:46:20]

írta janaboy
[2018. Május 14. - 20:53:11]

írta hopihe30
[2018. Május 14. - 10:26:17]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 285 286 [287]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Általános kérdések  (Megtekintve 683737 alkalommal)
: Háziorvosi rendelő
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #4290 Dátum: 2018. Február 21. - 23:59:53 »

Köszönöm ezzel csak az a problémám ,hogy  nem látom a  hátra felé vezető csövet
valószínű hogy  az  is  el van dugva a bal sárvédő mögé


Hát igen.
Ha ki van véve a sárvédő betét hozzá lehet azért férni, de nem egyszerű.
Jobb levenni a sárvédőt.
Nekem folyatott a tartály, leszedtem. Feltettem másikat,megint folyat. Akkor derült ki, hogy csak a cső volt lyukas a szivattyútól kb 10cm-re.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Violabulldog
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7



« Válasz #4291 Dátum: 2018. Február 22. - 08:29:42 »

erre gondoltam én is ,hogy a belső műanyagok leveszem csak a csavarokat kellene megtalálni :)
Kérdés  másfajta szivattyú is jó  hozzá?Gondolom a stekker  nagyban befolyásolja .Milyen árban mozoghat?Nem igazán találok típus azonost Szomorú

Naplózva
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #4292 Dátum: 2018. Február 22. - 23:50:11 »

erre gondoltam én is ,hogy a belső műanyagok leveszem csak a csavarokat kellene megtalálni :)
Kérdés  másfajta szivattyú is jó  hozzá?Gondolom a stekker  nagyban befolyásolja .Milyen árban mozoghat?Nem igazán találok típus azonost Szomorú



Ha kiszeded, talán lesz rajta cikkszám, úgy könnyebb keresni.
Holnap estemegnézem, hátha találok bontottat. Nem emlékszek, oda adtam e a kocsival, mikor eladtam.
Ebay-on találtam gyárit én is a mátrix-omhoz, és majdnem hogy csak fele, mint itt az utángyártott.
Kb 2 hét és itt is van.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 224



« Válasz #4293 Dátum: 2018. Február 23. - 14:26:34 »

erre gondoltam én is ,hogy a belső műanyagok leveszem csak a csavarokat kellene megtalálni :)
Kérdés  másfajta szivattyú is jó  hozzá?Gondolom a stekker  nagyban befolyásolja .Milyen árban mozoghat?Nem igazán találok típus azonost Szomorú



Ha kiszeded, talán lesz rajta cikkszám, úgy könnyebb keresni.
Holnap estemegnézem, hátha találok bontottat. Nem emlékszek, oda adtam e a kocsival, mikor eladtam.
Ebay-on találtam gyárit én is a mátrix-omhoz, és majdnem hogy csak fele, mint itt az utángyártott.
Kb 2 hét és itt is van.

Szia!

Igen, a gyári száma rajta van van egy képet tegyél fel róla akkor lehet találni. Nekem pl. i30 ban chevrolet aveo, vagy lacetti van,ugyan az csak GM van ráírva nem hyundai, ja és töredék áron.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Zsófi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #4294 Dátum: 2018. Február 23. - 15:26:51 »

Kedveseim, 2008-as Hyundai Matrix CRDi-nél 3000-es fordulat fölött lefullad a motor, leáll az autó. Összefügghet ez azzal, hogy néha nem röffen be az autó, csak forog az önindító? Ki kell venni a kulcsot és újra próbálkozni, hogy induljon. Mitől lehet?
Naplózva
hriska
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 21



« Válasz #4295 Dátum: 2018. Február 23. - 22:53:25 »

Sziasztok!

Ma vettem egy 2016-os i40 executiv 1,7 dieselt.Szuper meg minden,de....

A problémám az lenne,hogy ma többször is simán elindítottam (kulcs nélküli indítós),aztán este lementem a garázsba hogy valamit kipróbáljak,erre nem indult el.Kiírta,hogy "key is not detected".Persze a kulcs ott volt nálem de semmi.Megpróbá ltam újrataníttatni,úgy hogy a kulccsal nyomtam az indító gombot,de semmi.

Mi lehet a gond?Mit tehetek?

Köszi a válaszokat
Naplózva

Hyundai Matrix 1.5 Crdi 82 LE 2003
Hyundai i30 1.6 lecserélve
Hyundai Sonata 2.0 Crdi 150 LE 2008 lecserélve
Hyundai i40 cw 1.7 Crdi Executive(2016)
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #4296 Dátum: 2018. Február 24. - 00:33:09 »

Én is feldobnék egy kérdést.
Ki szedett már ki hyundai mátrix-ből utastér ventilátort?
Hogyan jöhet ki?
Mintha valami gumibakok fognák be.
Neten yotube-on csak accent-os videót találtam, de ott meg csavar fogja be.
Nem akarom szétbarmolni.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #4297 Dátum: 2018. Február 27. - 10:47:31 »

Sziasztok.
Valakinek nincs véletlen hyundai accenthoz izzítás bekötési rajza?
Jó lenne tudni, miért nem jut oda áram.
Relé ok, bizti ok.
Kébelt leszedve gyerryáról, gyujtás ráadása után ott a 12v. Rárakva, csak motor beindítása után van ott.
Gyertyák újjak.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
bonyolult
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 199

Így nézek ki, csak kicsit nagyobb változatban:)


« Válasz #4298 Dátum: 2018. Március 29. - 11:17:39 »

Sziasztok, jó régen jártam erre:( most viszont segítségre lenne szükségem.
1.6CRDi (2007-es) az alany, és időnként, hetente 1-2 alkalommal, persze soha nem akkor
amikor szerelőnek megmutatnám, egy hülye ütemes dübögő-puffogó hangot hallani.

Az alábbi linken megfüllentheti tek:

https://drive.google.com/open?id=0B0jgahhGfxFmSGdISWd1SkdScFI0R3NtcmF1VlhodHhYeFA4

Van valakinek ötlete, mi lehet ez?

Matyika pont lekésett róla legutóbb, azóta elvittem márkaszervizbe, szét meg össze méregették,
mentek próbamenést is, de semmi motorikus baja. Futóművet átnézettem, az is hibátlan. Kipufogó is hibátlan.
De ha semmi nem okozza, akkor mi okozhatja, az itt a nagy kérdés.
Legtöbbször 80-100-as tempónál jelentkezik de előfordult már 60 körül is.

Köszönöm:
Attila
Naplózva

Az élet nem nehéz, csak szar a fogása...:)
vidocq
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1


« Válasz #4299 Dátum: 2018. Április 18. - 18:35:47 »

Köszönöm ezzel csak az a problémám ,hogy  nem látom a  hátra felé vezető csövet
valószínű hogy  az  is  el van dugva a bal sárvédő mögé


Hát igen.
Ha ki van véve a sárvédő betét hozzá lehet azért férni, de nem egyszerű.
Jobb levenni a sárvédőt.
Nekem folyatott a tartály, leszedtem. Feltettem másikat,megint folyat. Akkor derült ki, hogy csak a cső volt lyukas a szivattyútól kb 10cm-re.

üzenet összevonva: 2018. Április 18. - 18:41:13
Sziasztok. Valószínűleg meghalt a navim ix20 2013-as kiadás. Tényleg 1 milla az ára???
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 18. - 18:41:13 írta vidocq » Naplózva
StMiklos
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Válasz #4300 Dátum: 2018. Július 09. - 18:26:39 »

  Szevasztok!

Hyundai I20, 2012, amikor hozzám került, eredetileg osztrák, úgy 2 éve elvittem márkaszervizbe szokásos szervizre, akkor volt 4 éves.
Csak a szükséges minimumot csinálták: olaj-, szűrőcsere, pollen és légszűrő csere. Mást nem.
Előre nem kértem semmit, hiszen szakszerviz.
Aztán utánanézve az autó időszakos szervizigényén ek, kiderült, hogy gyertya, fékfolyadék és hűtőfolyadék csere is aktuális lett volna.
Régóta magam szerelem az autóimat, azóta cseréltem fékbetétet, fékolajat és tÚl vagyok olaj-, szűrő cserén is, tulajdonképpen rutinműveletek .
A hűtőfolyadék cserén akadtam el, nem tudom hol a leeresztő csavar, nézelődtem, de kerékdobjárat vagy más nem került bontásra és nem leltem meg.
Kérdésem: hol a leresztő csavar és van-e valami trükkje a cserének (légtelenítés, stb.) vagy viszonylag problémamentes .

 Válaszod előre is köszönöm, üdvözlettel egy tulajdonképpen elégedett Hyundai használó.
Naplózva

I20_2012_1.25b enzin_78Le
Nevem Senki
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 99



« Válasz #4301 Dátum: 2018. Július 09. - 23:57:26 »

  Szevasztok!

Hyundai I20, 2012, amikor hozzám került, eredetileg osztrák, úgy 2 éve elvittem márkaszervizbe szokásos szervizre, akkor volt 4 éves.
Csak a szükséges minimumot csinálták: olaj-, szűrőcsere, pollen és légszűrő csere. Mást nem.
Előre nem kértem semmit, hiszen szakszerviz.
Aztán utánanézve az autó időszakos szervizigényén ek, kiderült, hogy gyertya, fékfolyadék és hűtőfolyadék csere is aktuális lett volna.
Régóta magam szerelem az autóimat, azóta cseréltem fékbetétet, fékolajat és tÚl vagyok olaj-, szűrő cserén is, tulajdonképpen rutinműveletek .
A hűtőfolyadék cserén akadtam el, nem tudom hol a leeresztő csavar, nézelődtem, de kerékdobjárat vagy más nem került bontásra és nem leltem meg.
Kérdésem: hol a leresztő csavar és van-e valami trükkje a cserének (légtelenítés, stb.) vagy viszonylag problémamentes .

 Válaszod előre is köszönöm, üdvözlettel egy tulajdonképpen elégedett Hyundai használó.

Ha a hűtő alján nem találsz leeresztőcsapo t, akkor szedd le a hűtőre menő alsó vízcsövet (hideg motornál, nehogy leforrázd magad). Nem ismerem közelebbről az i20-at, nekem a Lantrán a kiegyenlítőtar tály nincs nyomás alatt, amennyiben az i20 is ilyen megoldású, akkor kilégteleníti magát a rendszer. Pár bemelegedés-lehűlés után kidolgozza magából a levegőt és a tartályból felszívja a még szükséges vízmennyiséget .

Találtam egy videót, de túl sok segítséget szerintem nem nyújt :) : https://www.youtube.com/watch?v=ugxUoMUitNo
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
StMiklos
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Válasz #4302 Dátum: 2018. Július 10. - 20:20:52 »

  Szevasztok!

Hyundai I20, 2012, amikor hozzám került, eredetileg osztrák, úgy 2 éve elvittem márkaszervizbe szokásos szervizre, akkor volt 4 éves.
Csak a szükséges minimumot csinálták: olaj-, szűrőcsere, pollen és légszűrő csere. Mást nem.
Előre nem kértem semmit, hiszen szakszerviz.
Aztán utánanézve az autó időszakos szervizigényén ek, kiderült, hogy gyertya, fékfolyadék és hűtőfolyadék csere is aktuális lett volna.
Régóta magam szerelem az autóimat, azóta cseréltem fékbetétet, fékolajat és tÚl vagyok olaj-, szűrő cserén is, tulajdonképpen rutinműveletek .
A hűtőfolyadék cserén akadtam el, nem tudom hol a leeresztő csavar, nézelődtem, de kerékdobjárat vagy más nem került bontásra és nem leltem meg.
Kérdésem: hol a leresztő csavar és van-e valami trükkje a cserének (légtelenítés, stb.) vagy viszonylag problémamentes .

 Válaszod előre is köszönöm, üdvözlettel egy tulajdonképpen elégedett Hyundai használó.

Ha a hűtő alján nem találsz leeresztőcsapo t, akkor szedd le a hűtőre menő alsó vízcsövet (hideg motornál, nehogy leforrázd magad). Nem ismerem közelebbről az i20-at, nekem a Lantrán a kiegyenlítőtar tály nincs nyomás alatt, amennyiben az i20 is ilyen megoldású, akkor kilégteleníti magát a rendszer. Pár bemelegedés-lehűlés után kidolgozza magából a levegőt és a tartályból felszívja a még szükséges vízmennyiséget .

Találtam egy videót, de túl sok segítséget szerintem nem nyújt :) : https://www.youtube.com/watch?v=ugxUoMUitNo

üzenet összevonva: 2018. Július 10. - 20:26:08
  Szevasztok!

Hyundai I20, 2012, amikor hozzám került, eredetileg osztrák, úgy 2 éve elvittem márkaszervizbe szokásos szervizre, akkor volt 4 éves.
Csak a szükséges minimumot csinálták: olaj-, szűrőcsere, pollen és légszűrő csere. Mást nem.
Előre nem kértem semmit, hiszen szakszerviz.
Aztán utánanézve az autó időszakos szervizigényén ek, kiderült, hogy gyertya, fékfolyadék és hűtőfolyadék csere is aktuális lett volna.
Régóta magam szerelem az autóimat, azóta cseréltem fékbetétet, fékolajat és tÚl vagyok olaj-, szűrő cserén is, tulajdonképpen rutinműveletek .
A hűtőfolyadék cserén akadtam el, nem tudom hol a leeresztő csavar, nézelődtem, de kerékdobjárat vagy más nem került bontásra és nem leltem meg.
Kérdésem: hol a leresztő csavar és van-e valami trükkje a cserének (légtelenítés, stb.) vagy viszonylag problémamentes .

 Válaszod előre is köszönöm, üdvözlettel egy tulajdonképpen elégedett Hyundai használó.

Ha a hűtő alján nem találsz leeresztőcsapo t, akkor szedd le a hűtőre menő alsó vízcsövet (hideg motornál, nehogy leforrázd magad). Nem ismerem közelebbről az i20-at, nekem a Lantrán a kiegyenlítőtar tály nincs nyomás alatt, amennyiben az i20 is ilyen megoldású, akkor kilégteleníti magát a rendszer. Pár bemelegedés-lehűlés után kidolgozza magából a levegőt és a tartályból felszívja a még szükséges vízmennyiséget .

Találtam egy videót, de túl sok segítséget szerintem nem nyújt :) : https://www.youtube.com/watch?v=ugxUoMUitNo
  Szevasz!
Köszönöm a választ! Ezt a vídeót én is megtaláltam, látni nem sokat, érteni meg semmit nem tudtam belőle.
Több fórumot átböngészve nem szokatlan az alsó hűtőcső levétele, egy kicsit majd megbontom, de vélem itt is ez lesz.
Talán azért (is), mert itt minden műanyag, nem egyszerű leeresztő csavart úgy belevarázsolni, hogy ne forgatná ki a műanyagból.
   Mindenesetre köszönöm, üdv: StMiklos
« Utoljára szerkesztve: 2018. Július 10. - 20:26:08 írta StMiklos » Naplózva

I20_2012_1.25b enzin_78Le
StMiklos
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Válasz #4303 Dátum: 2018. Július 16. - 19:52:04 »


  Szevasztok!

Hyundai I20, 2012, amikor hozzám került, eredetileg osztrák, úgy 2 éve elvittem márkaszervizbe szokásos szervizre, akkor volt 4 éves.
Csak a szükséges minimumot csinálták: olaj-, szűrőcsere, pollen és légszűrő csere. Mást nem.
Előre nem kértem semmit, hiszen szakszerviz.
Aztán utánanézve az autó időszakos szervizigényén ek, kiderült, hogy gyertya, fékfolyadék és hűtőfolyadék csere is aktuális lett volna.
Régóta magam szerelem az autóimat, azóta cseréltem fékbetétet, fékolajat és tÚl vagyok olaj-, szűrő cserén is, tulajdonképpen rutinműveletek .
A hűtőfolyadék cserén akadtam el, nem tudom hol a leeresztő csavar, nézelődtem, de kerékdobjárat vagy más nem került bontásra és nem leltem meg.
Kérdésem: hol a leresztő csavar és van-e valami trükkje a cserének (légtelenítés, stb.) vagy viszonylag problémamentes .

 Válaszod előre is köszönöm, üdvözlettel egy tulajdonképpen elégedett Hyundai használó.

[/quote]
Ha a hűtő alján nem találsz leeresztőcsapo t, akkor szedd le a hűtőre menő alsó vízcsövet (hideg motornál, nehogy leforrázd magad). Nem ismerem közelebbről az i20-at, nekem a Lantrán a kiegyenlítőtar tály nincs nyomás alatt, amennyiben az i20 is ilyen megoldású, akkor kilégteleníti magát a rendszer. Pár bemelegedés-lehűlés után kidolgozza magából a levegőt és a tartályból felszívja a még szükséges vízmennyiséget .

Találtam egy videót, de túl sok segítséget szerintem nem nyújt :) : https://www.youtube.com/watch?v=ugxUoMUitNo
[/quote]
[/quote]
  Szevasz!
Köszönöm a választ! Ezt a vídeót én is megtaláltam, látni nem sokat, érteni meg semmit nem tudtam belőle.
Több fórumot átböngészve nem szokatlan az alsó hűtőcső levétele, egy kicsit majd megbontom, de vélem itt is ez lesz.
Talán azért (is), mert itt minden műanyag, nem egyszerű leeresztő csavart úgy belevarázsolni, hogy ne forgatná ki a műanyagból.
   Mindenesetre köszönöm, üdv: StMiklos
[/quote]

üzenet összevonva: 2018. Július 16. - 20:09:49
  Szevasztok!

  Csak megleltem a hűtőfolyadék csere módját. 4 évente illik cserélni és mint említettem a szakszerviznek "nem jutott eszébe".
Nem a fagyáspont csökkenése miatt kell cserélni (az összetétel nem igen változik), hanem az adalékaiban van korróziógátló és tulajdonképpen kenőanyag is pl. a vízpumpához, na ezek "kopnak meg" idővel.
A hűtő alján, baloldalt, alul van a leresztő csonk. Le kell venni hozzá egy védő műanyag lemezt, 5 db 6-os csavar, hosszabbított szárú dugókulcs célszerű (10-es), ezt levéve már látható.
Alul, vízszintes tengellyel van egy vajszínű fülescsavarhoz hasonlatos "tekerő", ezt kell kifelé csavarni  nyitáshoz, kivenni nem kell.
Ekkor alul egy lefelé néző nyíláson kb. 4mm átmérőjű folyik ki a hűtővíz. Fűtéscsap nyitva, beöntő sapka felül (hidegen!) és a kiegyenlítőtar tály sapka eltávolítva. Türelem kell, mert a kis lyukon lassan folyik ki. Kiegyenlítőtar tály beöntőhöz menő csövét húzd le, tartsd lefelé és a kiegyenlítőből is kifolyik víz.
Ennyi az egész, légteleníteni külön nem kell, motort bemelegíteni, egyszer kellett ezt követően utánatölteni.
Nem egy nagy hókusz pókusz, ha (már) tudod a módját, egyszerű, problémamentes a művelet.
Ha nekiállsz, sok sikert hozzá, üdv:    StMiklos
« Utoljára szerkesztve: 2018. Július 16. - 20:13:14 írta StMiklos » Naplózva

I20_2012_1.25b enzin_78Le
Oldalak: 1 ... 285 286 [287]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.