Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. Január 17. - 08:14:34


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









60 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta fbi1984
[Tegnap - 22:47:04]

írta fbi1984
[Tegnap - 22:40:03]

írta llaci1
[2018. Január 14. - 20:59:34]

írta fbi1984
[2018. Január 13. - 15:29:08]

írta hopihe30
[2018. Január 09. - 17:13:22]

írta Dönci
[2018. Január 05. - 17:11:04]

[2018. Január 01. - 00:35:11]

[2017. December 31. - 16:16:31]

[2017. December 31. - 16:00:34]

írta Predator
[2017. December 31. - 12:48:19]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 284 285 [286]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Általános kérdések  (Megtekintve 567195 alkalommal)
: Háziorvosi rendelő
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 214


« Válasz #4275 Dátum: 2017. December 27. - 10:12:27 »

Hogyan tudnám a Pioneer fedélzeti komputer GPS-t frissíteni?

Szia Földi!

Mikori a Santád? Nem érintett ebben a programban:

http://navigyurci.hu/2016/06/21/a-hyundai-ingyenesen-frissulo-here-maps-navigaciot-kinal/
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
opika77
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4276 Dátum: 2017. December 27. - 17:32:51 »

Sziasztok.

 

Egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy Hyundai Accent 2004-esem és észrevettem, hogy összeszívja a tankot, ezt jelen pillanatban úgy orvosoltam, hogy nem tekerem rá a tanksapkát teljesen. Az lenne a kérdésem, hogy hol találom a szellőztető csövet, mert valószínű, hogy az van eldugulva. Okozhatja-e a túl nagy vákumot a szellőztető szelep hibája? (szerintem az csak a túlnyomást engedi ki)  A hibákat kiolvasva azt írja, hogy túl dús a keverék, ez valószínű is, mert több lett a fogyasztás. Vajon összefüggnek a hibák? Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Hefe
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #4277 Dátum: 2017. December 27. - 22:32:47 »

Sziasztok nemrég vettem egy gallopert diesel motorral kimentünk off roadozni de sajna a haza ut nem mebt könyen. A második emelkedönél már éreztem hogy valami nem megy,az elsö hajtás elszált mire leértem már kanyarodni is alig tudtam. A bal kerekem tér a jobb nem. Tudnátok segitenni miért nem megy az elsö meghuzás mi az amivel érdemes kezdeni
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 263


« Válasz #4278 Dátum: 2017. December 28. - 11:22:22 »

Szia Hefe!

Létezik olyan Galopper,amivel tolatni kell pár métert,hogy kikapcsoljon az elsőkerék hajtás.Ha ezt nem tetted meg,okozhatott mindenféle gubancot,amiket írtál.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
Hefe
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #4279 Dátum: 2017. December 28. - 13:13:53 »

Értem köszi az infot estleg miböl tudom megállapitani hogy ez olyan? Sajna felénk kevés szaki efajta masinákra
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 263


« Válasz #4280 Dátum: 2017. December 28. - 19:52:15 »

Hívj fel mitsubishi vagy hyundai kereskedést,szervizt,ott elvileg tudniuk kell a választ.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
Hefe
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #4281 Dátum: 2017. December 28. - 20:36:33 »

Szuper köszönöm az infot segitséget.
Szuperek vagytok.
Naplózva
Nevem Senki
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 91



« Válasz #4282 Dátum: 2017. December 29. - 09:52:03 »

Sziasztok.

 

Egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy Hyundai Accent 2004-esem és észrevettem, hogy összeszívja a tankot, ezt jelen pillanatban úgy orvosoltam, hogy nem tekerem rá a tanksapkát teljesen. Az lenne a kérdésem, hogy hol találom a szellőztető csövet, mert valószínű, hogy az van eldugulva. Okozhatja-e a túl nagy vákumot a szellőztető szelep hibája? (szerintem az csak a túlnyomást engedi ki)  A hibákat kiolvasva azt írja, hogy túl dús a keverék, ez valószínű is, mert több lett a fogyasztás. Vajon összefüggnek a hibák? Előre is köszönöm a segítséget!
Tudomásom szerint a tanksapkában van egy szelep, ami el szokott záródni.
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Drag
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #4283 Dátum: 2017. December 31. - 15:48:25 »

Sziasztok,

negyedszer megy tönkre a generátor 1,5 év alatt egy 2008-as Santa Fében.
Előtte semmi gondom nem volt az autóval.
Kétszer kicseréltettem utángyártottra legutóbb pedig az eredetit felújítva tették vissza de tegnap az is tönkre ment.
Van ötletek, hogy mi okozhat ilyen hibát? (csatlakozó kábeleket már kicseréléték)
Mostanra nyilvánvalónak tűnik hogy ez nem a generátor hibája hanem valami tönkre teszi...
Ha hallottatok már hasonlóról vagy csak ötleted van mitő mehet tönkre újra és újra a generátor köszönöm ha válaszolsz, BUÉK minden Olvasónak.

Ricsi
Naplózva
Nevem Senki
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 91



« Válasz #4284 Dátum: 2017. December 31. - 16:16:31 »

Sziasztok,

negyedszer megy tönkre a generátor 1,5 év alatt egy 2008-as Santa Fében.
Előtte semmi gondom nem volt az autóval.
Kétszer kicseréltettem utángyártottra legutóbb pedig az eredetit felújítva tették vissza de tegnap az is tönkre ment.
Van ötletek, hogy mi okozhat ilyen hibát? (csatlakozó kábeleket már kicseréléték)
Mostanra nyilvánvalónak tűnik hogy ez nem a generátor hibája hanem valami tönkre teszi...
Ha hallottatok már hasonlóról vagy csak ötleted van mitő mehet tönkre újra és újra a generátor köszönöm ha válaszolsz, BUÉK minden Olvasónak.

Ricsi
Én még nem hallottam ilyet, úgyhogy gugliztam egy kicsit.
"A generátor egyébként különösebb karbantartást nem igényel, arra kell egyedül vigyázni, hogy az akkusaruk soha ne legyenek levéve az akkumulátorról, ha jár a motor, mert akkor a generátor könnyen tönkremegy, valamint mindég olyan akkumulátor legyen az autónkban, amilyet a gyártó előír."

Forrás: http://www.cbmgyorsvizsga.hu/blog.php?id=12

Ha nem szoktál akksit cserélni járó motornál, akkor én ezek alapján csak arra tudnék gondolni, hogy valamelyik kábel el van szakadva a szigetelése alatt és néha érintkezik, néha meg nem.
Vagy esetleg esőben felveri a vizet a kerék a generátorra és emiatt megy tönkre idő előtt. Bár... Én építettem be egy feszültségmérő t a rádió alá, így aztán mindig látom az aktuális töltést, ami nagy pocsolyába hajtva el is szokott menni pár másodpercre, de ennek ellenére nincs gondom a generátorral. Esetleg beruházhatnál egy szivargyújtóba dugható feszültségmérő re, hátha segítene előrébb jutni. Semmiféle fúrás-faragás nem kell hozzá.
http://www.argep.hu/trend/FESZ/Feszueltsegmeroe-autos.html
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Oldalak: 1 ... 284 285 [286]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.