Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Június 06. - 00:26:52


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









47 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 23:09:07]

[2020. Június 01. - 09:33:11]

írta nyaki
[2020. Június 01. - 01:10:51]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 20:27:07]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:22:34]

írta Procolus
[2020. Május 29. - 23:20:00]

írta Procolus
[2020. Május 29. - 10:17:25]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 223 224 [225]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 935571 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
PKristof
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3360 Dátum: 2020. Május 06. - 23:14:56 »

Üdv mindenkinek,
2003-as 1.3-as Hyundai Tb Get-nek nem világítanak a váltó előtti gombok világítása, valamint az ablakemelő gombja se. Első sorban biztosíték hibára gondoltam, de nem találom a hozzá tartozó biztosítékot. Ha valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a gond, akkor az szuper lenne. Előre is köszi. :)
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 06. - 23:18:07 írta PKristof » Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 367


« Válasz #3361 Dátum: 2020. Május 10. - 14:39:51 »

Hali!

Tuti kiégtek az izzók.Ez afféle típus hiba,ha visszaolvasol,leírják hogy kell izzót cserélni.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 816


A vellanyos


« Válasz #3362 Dátum: 2020. Június 01. - 01:10:51 »

Üdv Mindenki!
Korábban tönkrement a vezetőoldali zármotort kicseréltem egy univerzálisra és Matyika tanácsára követőmotorkén t a kézi zárpálcára rögzítettem a hajtást, amit a riasztóval vezéreltem és szépen zárt-nyitott mind távval, mid kulccsal. Most tönkre ment a jobb első ajtóban is a zármotor, amit kicserélném egy univerzálisra és rákötötném a gyári csatijára. Feltűnt, hogy a zárás vagy nyitás után, a csatlakozóban folyamatosan ott lóg a delej csak éppen forgatódik a polaritása. Na most. Ha ilyen állapotban beapplikálnám az univerzálisat, akkor az ugye folyamatosan kapná a delejt, ami a mihamarabbi leégéséhez vezetne.
Értelmezni próbáltam a központizár kapcsolási rajzát és arra a következtetésr e jutottam, hogy elvileg az eredetiben lennie kellett volna egy kapcsolónak, mely jelzi a vezérlőnek, hogy váltás történt a zár állapotában, de az enyémben nincs is a gyári csatiban ez a vezetékpáros, míg a vezetőoldaliba n benne van mind a négy, tehát elvileg a vezérlő kap értesítést a zár váltásának állapotáról és meg kellene szüntetnie a tápfesz kiadását és mindkét pólusát a testre kellene húznia a két motorvezetéket .
Szerintetek a központizár vezérlője ment tönkre vagy ennek úgy kell működnie, hogy folyamatosan a csatiban kell lógnia a delejnek?
Várnám szíves véleményeiteke t.
Köszi
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Oldalak: 1 ... 223 224 [225]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 30 lekéréssel.