Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 13. - 13:00:11


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









37 vendég, 1 tag
gázvan
Legújabb hozzászólások
írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]

írta tomzero
[2019. Október 31. - 09:08:44]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Klíma és szellõzõ gondok  (Megtekintve 247163 alkalommal)
: Tüdõszanatórium
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mikiász
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 18



« Válasz #735 Dátum: 2015. Május 01. - 17:12:58 »


Több lépéses a művelet:
1. Légáramot a szélvédőre
2. Szellőzést maximum sebességre
3. A belső levegőkeringet ő gombot egymás után, ötször gyorsan lenyomni
Ennyi az egész, visszaaktiváln i ugyanígy kell.

Nyomógomb leddel.Ugyanol yan mint az A/C gomb.Próbálkoz om még. Köszi
Én i10-ben próbáltam és műxik! Nagyon királyak vagytok, köszi!! :) Ez nagyon zavart és most tök jó lett igy :dance: Nekem járó motoros nyomogatás után a következő indítás/gyújtás után már nem kapcsolta be. Külön külső / belső keringtetés nyomógombos műszerfalú a kocsi.
Naplózva

i10 1.0 Comfort
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #736 Dátum: 2015. Május 04. - 22:21:05 »

Sziasztok.

Délutáni írásom eltűnt.
Kérdésem az volt, hogy ha megy a klímám, van hogy az alapjáratom úgy felemelkedik, majd szétpörög a motor.
Mi okozhatja ezt?
Közben van az is hogy leáll a klíma, az gondolom a termosztátja lehet.
Okozhat az ilyen alapjárat túlszabályzást is?
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.304



WWW
« Válasz #737 Dátum: 2015. Május 06. - 10:15:11 »

Sziasztok.

Délutáni írásom eltűnt.
Kérdésem az volt, hogy ha megy a klímám, van hogy az alapjáratom úgy felemelkedik, majd szétpörög a motor.
Mi okozhatja ezt?
Közben van az is hogy leáll a klíma, az gondolom a termosztátja lehet.
Okozhat az ilyen alapjárat túlszabályzást is?

Szia! A klíma egy elég utópisztikus dolog tud lenni. Konkrétan elképzelésem sincs, még azt se vágom, hogy a klímának van baja vagy a motornak. Valamiért a computer úgy ítéli meg, hogy jobban meg kell emelni az alapjáratot mint amennyire szokta. Talán kihagy egy henger, vagy a fene tudja miért. Hibaolvasást neki. :nemtom:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #738 Dátum: 2015. Május 06. - 12:55:39 »

Az Accent klímájának van saját szabályzása, ki-be kapcsolgat, az normális.
Viszont hogy alapjáratot emel... elképzelhető, hogy szorul a klímakompressz or, és túlságosan terheli a motrot.
De hogy _annyira_ fölpörgeti .... annak kell lennie valami más okának is.
Diagnosztikára vele! Ki kell méricskélni.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.304



WWW
« Válasz #739 Dátum: 2015. Május 06. - 18:19:42 »

Az Accent klímájának van saját szabályzása, ki-be kapcsolgat, az normális.
Viszont hogy alapjáratot emel... elképzelhető, hogy szorul a klímakompressz or, és túlságosan terheli a motrot.
De hogy _annyira_ fölpörgeti .... annak kell lennie valami más okának is.
Diagnosztikára vele! Ki kell méricskélni.

Sopi. Minden klímakompressz or ki-be kapcsolgat, ilyen a természete. És minden klíma elindulása előtt meg KELL emelni az alapjáratot. Ennek semmi köze a típusokhoz. Az világos, hogy erre a problémára nem tudjuk a választ így a számítógép mögül, de ezek a tények is világosak. :friends:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #740 Dátum: 2015. Május 06. - 20:00:22 »

Köszönöm mindenkinek.
hiba olvasás szerintem nem nagy esély.
Egyszer próbáltattam ilyent a szervízben, de ez a 2000-es évjárat még nem túl fejlett ilyen téren.
Csak néztek, és azt mondták, minden rendben van.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.304



WWW
« Válasz #741 Dátum: 2015. Május 07. - 09:59:36 »

Hm, hát lehet, hogy abban a szervizben nem klímáztak? Mert ugye nem mindenhol van klíma javítás, és ahol nincs/nem értenek a klímához, ott nem biztos, hogy ehhez hozzá tudnak szólni.

Mondjuk az életkorban is igazad van, az én autóm mindenféle klímás nyűgjeivel sem nagyon lehet mit kezdeni. Hol elindul, hol nem, gyengén hűt. És érzem hogy torpan az autó amikor bekapcsol, holott azelőtt nem tette, pedig úgy hűtött mint az állat. Most kiszedték a gázt, ellenőrizték a vákuumot, visszatöltötté k, semmi baja. Hűt, de nem vagyok konkrétan elájulva. Lehet, hogy megviselte a motort a 215.000 km és már nem bírja olyan jól a terhelést. Vagy a klímát viselte meg, nem tudom. A fiúk sem tudják a műhelyben.  :nemtom:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #742 Dátum: 2015. Május 07. - 10:54:09 »

Nem azt mondtam, hogy hibakódot kell olvasni, hanem hogy ki kell méricskélni.
Vagyis hozzáértő és jól felszerelt szervizt kell találni, ahol meg tudják diagnosztizáln i a problémádat.
Pl. őt sokan dicsérik, elsősorban motordiagnoszt ika. http://www.novothauto.hu/
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
hegesoft
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 20



« Válasz #743 Dátum: 2015. Május 07. - 11:37:31 »

Sziasztok!
A következő van szerintem: Hópihének vagy kevés a gáz benne vagy el van dugulva a rendszere,netalántán az expanziós szelep nem dolgozik rendesen.
Pablónak valószínű,hogy túl van töltve a rendszer és fogja a kompresszort.D e lehet még,hogy a kompresszor haldoklik.
Ezeket kellene megnézetni.
Látatlanban nehéz így,mert elég összetett a dolog.
Remélem tudtam segíteni valamit.
Naplózva

2002 Accent 1.5 crdi
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #744 Dátum: 2015. Május 30. - 11:42:45 »

csá! szeretném kérdezni...199 9-es coupéban van pollenszűrő? nem találja még a szerelő sem! kesztyűtartóná l nincs! van olyan,hogy nincs benne? kösz!
Naplózva
vyla
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.120



« Válasz #745 Dátum: 2015. Május 30. - 15:42:05 »

igen van olyan, hogy nincs benne, főleg a régebbieknél.  :drinks:
Naplózva

„A jó válaszok, később jutnak csak eszedbe.”
H Coupe 1.6 (2006)
F Fiesta 1.6.S (2008)
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #746 Dátum: 2015. Május 30. - 18:27:48 »

köszi!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
kil49
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #747 Dátum: 2015. Július 11. - 09:19:11 »

Sziasztok!
 
Hyundai H1, 2008-as évjáratú buszban szeretnék légkondi nyomáskapcsoló t cserélni a nagynyomású oldalon. A kérdésem az, hogy le kell-e fejteni a gázt előtte vagy nem? (van benne szelep vagy nincs, ami elzárja a gázkiáramlását)
Talán az is segítség lenne, ha más típusú, hasonló korú hyundai nyomáskapcsoló járól is tudtok nyilatkozni ez ügyben!
 
Előre is köszönöm!
Naplózva
vyla
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.120



« Válasz #748 Dátum: 2015. Július 12. - 08:38:56 »

Minden szempontból jobban jársz, ha lefejted a gázt és csak utána piszkálod a kapcsolót.  :hi:  :drinks:
Naplózva

„A jó válaszok, később jutnak csak eszedbe.”
H Coupe 1.6 (2006)
F Fiesta 1.6.S (2008)
Violabulldog
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8



« Válasz #749 Dátum: 2015. Szeptember 22. - 08:21:46 »

Sziasztok

lenne 1 kérdésem a szellőzés  nem  müxik
a relé meghúz a szellőző ventilátort  meg  tudom forgatni  de  itt  meg állt a  tudományom
van  valami fűtő patron  valahol  és  ha  igen akkor  hol  találom
atos 2001
jön az ősz  és  jó  lenne  ha  lenne  szellőzés
előre  is  köszönöm  mindenkinek az 5letét
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.