Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. December 11. - 03:20:59


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









66 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2018. December 09. - 20:13:34]

írta Leon79
[2018. December 07. - 00:35:04]

írta Skagen
[2018. December 05. - 19:26:49]

írta dl
[2018. December 05. - 07:26:19]

[2018. November 27. - 15:14:09]

[2018. November 26. - 12:40:37]

írta emilh
[2018. November 23. - 22:11:56]

írta zolizoli
[2018. November 19. - 18:40:47]

írta kopppány
[2018. November 17. - 21:34:01]

írta kopppány
[2018. November 14. - 18:54:28]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 23 24 [25]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tucson  (Megtekintve 86143 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Dönci
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 2.777



« Válasz #360 Dátum: 2015. Június 16. - 08:00:00 »

Tegnaptól már európai autó a Hyundai Tucson!

Naplózva

Nincs semmi vész, Dönci tettre kész! :)
Kár hogy nincs itt Spongyabob, hogy élvezze, hogy nincs itt Spongyabob! :)
i30 wagon 1,6 CRDi LP Comfort (2015) 7.000 km


Dönci Hyundai blogja: http://hyundaihirek.com/
Dönci Genesis blogja: http://genesishirek.blogspot.hu/
Dönci
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 2.777



« Válasz #361 Dátum: 2016. Február 05. - 09:40:03 »

Összefoglalóm a Tucsonról:

Újratöltve - Hyundai Tucson 1,6 T-GDI DCT Sun Limited teszt



A Veloster turbós benzinmotorját ól ugyan nem vált sportkocsivá a vadonatúj Hyundai Tucson, hobbiterepjáró nak ettől viszont még szinte tökéletes maradt.

Bővebben: http://www.hyundaihirek.com/2016/02/ujratoltve-hyundai-tucson-16-t-gdi-dct.html
Naplózva

Nincs semmi vész, Dönci tettre kész! :)
Kár hogy nincs itt Spongyabob, hogy élvezze, hogy nincs itt Spongyabob! :)
i30 wagon 1,6 CRDi LP Comfort (2015) 7.000 km


Dönci Hyundai blogja: http://hyundaihirek.com/
Dönci Genesis blogja: http://genesishirek.blogspot.hu/
Herrleon
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6



« Válasz #362 Dátum: 2016. Október 03. - 19:46:22 »

Érdekeség képpen itt ez az oldal. Van pár jó dolog. http://www.forotucson.com/#foros-hyundai-tucson-2015-presente.9
Naplózva

Tucson 1.7 CRDI
Bice
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #363 Dátum: 2018. Augusztus 15. - 11:07:12 »

Sziasztok
Tulajdonosa lettem egy Tucson 2,0CRDi 2005 4wd gépjárműnek (210.000km). Menet közben gyorsításkor 1200-2000 fordulat közt furcsa csörgő csattogó hangot hallok a váltó felől. 2000 felett megszűnik, álló helyzetben nem hallani, kuplung benyomáskor sem jelenkezik.   
Találkozott már valaki hasonló hangokkal?  Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
Naplózva
Deauviller
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #364 Dátum: 2018. Október 26. - 19:36:26 »

Sziasztok!

2015-ös Hyundai Tucsonnál nagyobb sebességről történő fékezésnél erős súrlódó hangot lehet hallani, illetve a karosszérián rezonanciát lehet érezni. Bevittem a kereskedésbe, ahol azt mondták, hogy vélhetően a féktárcsán keletkezett rozsdásodás okozhatja, de a fék nem garanciális, mert kopó alkatrész, így nem csináltak semmit. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata a fékkel kapcsolatban? Egyszer, egy esős idő után a következő indulásnál be volt tapadva a fék, alig akart elindulni az autó. Lehet, hogy ez okozza a jelenséget? Mi a véleményetek?
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 102



« Válasz #365 Dátum: 2018. Október 27. - 22:12:35 »

Sziasztok!

2015-ös Hyundai Tucsonnál nagyobb sebességről történő fékezésnél erős súrlódó hangot lehet hallani, illetve a karosszérián rezonanciát lehet érezni. Bevittem a kereskedésbe, ahol azt mondták, hogy vélhetően a féktárcsán keletkezett rozsdásodás okozhatja, de a fék nem garanciális, mert kopó alkatrész, így nem csináltak semmit. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata a fékkel kapcsolatban? Egyszer, egy esős idő után a következő indulásnál be volt tapadva a fék, alig akart elindulni az autó. Lehet, hogy ez okozza a jelenséget? Mi a véleményetek?
Szia!

A féktárcsa felületén lévő felületi rozsda az első fékezéskor simán lejön pár fordulat alatt, olyankor tényleg csúnya hangja tud lenni, de csak pár másodpercig. Rezonanciát szerintem nem okozhat, mert a tárcsa teljes felülete rozsdás lesz és egyenletesen kopik le. Ha azt írtad volna, hogy egy 20 éves autóról van szó, akkor simán berohadt fékre tippelnék, de egy 2015-ös autónál ilyenre gondolni sem merek...
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 918


Ztoncsi


« Válasz #366 Dátum: 2018. Október 28. - 10:22:32 »

Szevasztok.

Eladtam a 2005-ben gyártott TUCSON-om.
Maradt utána egy téligumi készlet. ( 4 db acéllemez felnin, Falken Krisalp Supremo gumik - 215/65/R16 98H M+S. A gumik gyártási éve  2008-as, van még 5-5,5 mm a mintázatból)
Jelképes összegért odaadnám.
Érdekel valakit?
Értesítést kérek ztoncsi@freemail-ra.
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Deauviller
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #367 Dátum: 2018. Október 28. - 18:09:40 »

Sziasztok!

2015-ös Hyundai Tucsonnál nagyobb sebességről történő fékezésnél erős súrlódó hangot lehet hallani, illetve a karosszérián rezonanciát lehet érezni. Bevittem a kereskedésbe, ahol azt mondták, hogy vélhetően a féktárcsán keletkezett rozsdásodás okozhatja, de a fék nem garanciális, mert kopó alkatrész, így nem csináltak semmit. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata a fékkel kapcsolatban? Egyszer, egy esős idő után a következő indulásnál be volt tapadva a fék, alig akart elindulni az autó. Lehet, hogy ez okozza a jelenséget? Mi a véleményetek?
Szia!

A féktárcsa felületén lévő felületi rozsda az első fékezéskor simán lejön pár fordulat alatt, olyankor tényleg csúnya hangja tud lenni, de csak pár másodpercig. Rezonanciát szerintem nem okozhat, mert a tárcsa teljes felülete rozsdás lesz és egyenletesen kopik le. Ha azt írtad volna, hogy egy 20 éves autóról van szó, akkor simán berohadt fékre tippelnék, de egy 2015-ös autónál ilyenre gondolni sem merek...

Szia!
Köszi a választ!
A jelenséget különösen nagyobb sebességről (német autópályán 150-160-ról) történő fékezésnél érzékeltem erőteljesen, de most azt is észrevettem, hogy lassú gurulásnál, mondjuk egy lámpához közeledve, enyhe fékezésnél az autó egy kicsit rángatva (araszolva) halad. Írtam a Hyundai központi címére, azt válaszolták, hogy konzultálnak a szakszervizzel, ahol a hibát felvették. Kíváncsian várom az állásfoglalásu kat.

Ezt pedig most találtam:
https://www.carcomplaints.com/Hyundai/Tucson/2015/brakes/vibration_from_front_brakes_on_steep_gradients.shtml
« Utoljára szerkesztve: 2018. Október 28. - 19:11:10 írta Deauviller » Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.